دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

و خواهرشان مهسا صادقی و خانم مریم امیری دانشجوی متالوژی برگزار ش

مصاحبه ای که در زیر میخوانید اگرچه در رابطه با جی5 نیست ولی در راسته رسالت موسسه پگاه مالکی یعنی (افزایش عمق زندگی) است با هم میخوانیم:

جناب مالکی سال نو شروع شده است و فرصتی دوباره برای حرکت بسوی زندگی آنگونه که میخواهیم ایجاد شده است شما برای سال نو چه پیشنهادی دارید؟

به حق به نکته جالبی اشاره کردید سال نو آغاز شده و خداوند یک فرصت استثنایی دیگر برای طراحی یکسال زندگی آنگونه که خود میخواهیم در اختیار ما گذاشته است که باید قدر آن را بدانیم و به نیکی از آن استفاده کنیم.

خوب شما چه پیشنهادی دارید؟

ببینید من یک عادت خوب دارم و آن این است که وقتی صبح از خواب برمیخیزم همینکه میبینم از نعمت حیات و سلامت برخوردار هستم خدا را شکر میکنم و با خود میگویم امروز جوانترین روز زندگی من است من آن را به روز زیبا و موفقی تبدیل خواهم کرد من با ضمیر امروز مجسمه ای شاهکارانه خواهم ساخت شاید باور نکنید ولی همین جملات به من احساس تسلط و ابتکار عمل میدهد.

وقتی اکثر ما وقتی از خواب بیدار میشویم با خود میگویم آخ یک روز دیگر باید امتحان بدهم و یا فلان کار را بکنم همین در روحیه ما اثر بدی خواهد گذاشت؟

در تایید حرفهای شما باید بگویم این طبیعی است ولی اگر میخواهیم موفق باشیم باید احساس خود را مدیریت کنیم نه آن گونه بگذاریم هر کجا میخواهد برود به همین خاطر همیشه سعی میکنم صبحها خود را در اوج

روحیه و شادابی نگه دارم.

خوب حالا چه نکاتی را برای سال جدید در نظر گرفته اید تا برایمان بگویید؟

من فکر میکنم همه ما اهداف و خواسته های مناسبی را در اوایل سال برای خود در نظر میگیریم مثلا اینکه یک زبان خارجی یادبگیریم یا از وقت و انرژی خوب استفاده کنیم و الا آخر ولی متاسفانه یک مرتبه چشم باز میکنیم و میبینیم ایام عید تمام شده و آخرین روزهای فروردین ماه هم به آخر رسیده و ما هیچ کاری انجام نداده ایم و یا اگر کرده ایم آن را نیمه کاره رها کرده ایم و باز هم چرخه سالهای قبل تکرار میشود تا سال جدید دوباره بیاید و باز هم تکرار همان چرخه.باید نخست از اینکه این بار این اتفاق تلخ یعنی عدم تسلط به زندگی رخ بدهد شدیدا ناراحت شویم و بخواهیم از آن دوری کنیم به قول رابتیز به نقطه عطف برسیم یعنی به جای اینکه سالهای پی در پی بگذرد و یک مرتبه متوجه شویم که دیگر خیلی دیر شده باشد خودمان به طور مصنوعی اثرات زیانبار ادامه این وضع را تصور کنیم. کافی است یک خودکار برداریم و در یک برگ و یا یک دفترچه ده یا بیست دلیل را بنویسیم که اگر بخواهیم مثل سالهای قبل و نه مثل امسال که مصمم هستید باشید در آینده چه آسیبهایی خواهید دید و اگر میخواهید در همان حال انرژی مثبت هم داشته باشید ده یا بیست دلیل که منافع و لذتهای اجرای اهداف امسالتان در پی خواهد داشت را یادداشت میکنید.

چرا چنین کاری لازم است؟

همانطور که فرامین کامپیوتر با صفر و یک نوشته میشود رفتار و فرامین مغز ما هم با فرمول فرار از درد و استقبال از لذت نوشته میشود در نتیجه تمام رفتارهای ما یا برای فرار از رنج است یا بدست آوردن لذت و یا ترکیبی از هر دوی آن است. و در نتیجه وقتی شما از کاری احساس بی انگیزگی میکنید بهترین کار این است که به مغزتان با نوشتن یا با بیان دردها انجام دادن یا ندادن یک کار را یادآوری کنید یعنی همانطور که در برگ بالا انجام دادید یا مزایای آن کار را بنویسید در آنصورت انگیزه شما قوی خواهد شد.

گفتگویی که در زیر میخوانید خلاصه گفتگویی است که به اتفاق سرکار خانم سمیرا صادقی دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران و خواهرشان مهسا صادقی و خانم مریم امیری دانشجوی متالوژی برگزار شده است آنان معتقدند که جی5 آنان را در راه موفق شدن کمک موثر کرده است با هم میخوانیم:

خانم سمیرا صادقی شما چطور با جی5 آشنا شدید؟

حدود 5 سال پیش وقتی خواهرم بعنوان زبان آموز به موسسه پگاه مراجعه کرده بودند با جی5 آشنا شده و آن را خریدند آشنا شدم.

خانم مهسا صادقی شما چطور؟

همانطور که خواهرم گفت من برای خرید به موسسه پگاه مالکی آمده بودم که با توجه به توضیحات آقای مالکی متقاعد شدم که جی5 در زمینه زبان بسیار میتواند موثر باشد و آنقدر ذوق زده شده بودم که بیدرنگ به خانه رفتم و بعد از توافق خانواده همان روز اقدام به خرید جی5 کردم و حالا میبینم عجب تصمیم بجایی گرفتم چون به سرنوشت چند نفر تاثیر گذاشت البته آن وقتها جی5 یک چیز کاملا ناشناخته بود و به این راحتی نمیشد تصمیم گرفت و به نظر من کمی جرات میخواست.

سمیرا خانم شما چطور تصمیم گرفتید علاوه بر زبان در دروس کنکور هم از آن استفاده کنید؟

از تسلطی که بر زبان پیدا کرده بودم به شوق آمدم و به خود گفتم اگر همین تسلط را بر دروس کنکور بیابم موفقیتم حتمی است به همین خاطر شروع کردم درسهای دیگر مثل معارف و زیست و شیمی و ادبیات استفاده کردم

چه درصدهایی کسب کردید؟

آن سالها یعنی سال 78 اوضاع با حال فرق میکرد مثلا من معارف را 100 درصد و زیست را 87 و شیمی را 87 و ادبیات را 89 درصد زدم و پزشکی قبول شدم.

علت این درصدهای بالا را چه میدانید؟

ما در پیش دانشگاهی یک گروه تشکیل داده بودیم که مریم و چند دوست دیگر هم که آنها هم الان دانشجو هستند با هم از جی5 استفاده میکردیم کارمان شده بود فیش نویسی و فیش خوانی و چون وقت کم داشتیم یک کلکی زدیم و آن این بود که هرکدام سعی میکردیم یک درسی را خیلی خوب فیش نویسی کنیم و فیشهایمان را با هم تبادل میکردیم این مشکل وقت ما را تا اندازه ای کم میکرد. آن سال تمام بچه های کلاس ما از جی5 استفاده میکردند دیگر فرقی نمیکرد ما هر لحظه از فیشها استفاده میکردیم بویژه در زنگ تفریح.

مریم امیری: من و مهسا همیشه با هم بودیم و فیشهای همدیگر را از هم میپرسیدیم که دو حسن داشت هم از وقتمان استفاده میکردیم و هم حالت تفریحی داشت و همینکه باعث میشد به نقطه نظرها و نکاتی که از زاویه هر کداممان جداگانه مهم بود آشنا شویم.

چه توصیه ای برای کنکوریها دارید؟

کنکور همه چیز نیست ولی مقطع مهمی است جی5 سرعت عمل و تسلط شما را در نکات کنکور و زدن تست بالا ببرد با جی5 اعتماد به نفس فوق العاده ای پیدا میکنید چون در هر شرایط حتی اگر سرحال نباشید مطالب یادتان است جی5 برای یک پیش دانشگاهی و یک کنکوری از این نظر واجب است که مشکل کمبود وقت با آن حل میشود.

 

 

 

 

 

 

بازهم از پادگان به دانشگاه

من وقتی به آقای مالکی قول می دادم که اگر جی5 مفید باشد به تمام همکلاسی ها و دوستانم آن را معرفی خواهم کرد هیچ وقت فکر نمی کردم تا این حد جی5 بتواند در من موثر باشد نمونه اش را می توانید در کارنامه کنکورم ببینید ادبیات 100درصد معارف 100 درصد شیمی3/88درصد من جی 5 را به همه همکلاسی هایم را معرفی کردم و آن سال کلاس ما بالاترین آمار قبولی در کنکور را داشت.

ندا روحی نیا (دانشجوی معماری شهید بهشتی)

من به اعجاز جی 5 – 8سال پیش پی بردم یادم هست که می خواستم فرانسه را از طریق انگلیسی یاد بگیرم جی 5 معجزه وار مرا کمک و توانستم فرانسه را به سرعت و تسلط یادبگیرم چندی پیش برای گذراندم امتحانات تکیمی دانشگاه خارج از کشور به دبی رفته بودم و توانستم این مقطع را با موفقیت پشت سر بگذرام جالب است بدانید که در این آزمون همه چیز هست از منطق گرفته تا آمار و تست هوش و زبان و جبر و آنالیز و هندسه تحلیلی و شیمی و فیزیک و ... که همگی به زبان انگلیسی و من واقعا یادگیری این حجم عظیم اطلاعات را مدیون جی5 هستم.

محمود نصیری زاده مدرس زبانهای انگلیسی و فرانسه

بازهم از پادگان به دانشگاه

4ماه مانده بود سربازی تمام شود که ماجرای دانشجویی که از پادگان به دانشگاه رفت را در بروشور جی 5 خواندم و سخت تحت تاثیر قرار گرفتم اگر چه ابتدا فکر می کردم که انیها کلک تبلیغاتی باشد ولی دل به دریا زدم و یک جی 5 خریدم نتیجه آن شد که حالا در کنکور درس مورد علاقه ام یعنی شیمی را6/98 درصد بزنم که بیشتر به یک معجزه شبیه است یعنی تصور کنید کسی دوسال از درس و کتاب دورباشد هیچ کلاس کنکوری هم نرفته باشد هیچ کتاب کنکوری هم مطالعه نکرده باشد و شیمی را هم 6/98درصد تست بزند آیا به نظر شما این به معجزه شباهت ندارد؟

علی احمدبیگی دانشجوی شیمی کاربردی

این تجربیات جالب من!

هر گاه خواستی تلویزیون را روشن کنی لحظه ای درنگ کن و از خود بپرس آیا به جای آن می توانم چند صفحه کتاب الهام بخش بخوانم

تجربه 1 چند وقت می شد که هرگاه وارد اتاق می شدم اولین کاری که میکردم این بود که دکمه تلویزیون را میزدم و روشن می کردم و تا به خودم می آمدم میدیدم که حداقل یکی دو ساعتی وقت تلف شده به همین خاطر یک کردم و آن این بود که یک کاغد روی صفحه تلویزیون چسباندم و روی آن نوشتم آیا ارزش آن را داری که وقتم را صرفت کنم

تجربه2 یک بار دیگر برای مبارزه با کمتر دیدن تلویزیون آن را به صورت عمودی نه به حالت عادی گذاشتم البته همین باعث شد وقتی فوتبال میدیدم اگر بازیکنی روی زمین شوت می زد من میدیدم که توپ روی هوا می رود و حسابی گیج می شدم

وقتهای مرده هم قسمتی از زندگی ما است حجم آن سالانه چندین هزار ساعت است بنابراین قدر وقت های مرده ات را بدان و از آن در جهت بالابردن کیفیت زندیگت استفاده کن

یک تجربه یکبار در صف نانوایی بودم صف نسبتا شلوغ بود کم کم داشت حوصله ام سر می رفت از طرفی هم عصبی شده بودم که چرا باید وقتم تلف شود یکباره یادم افتاد کیف جی 5 همراهم است بنابریان مشغول جی برگها شدم و چنان غرق در مطالعه بودم که متوجه نشدم که نوبت من شده است با اشاره نفر پشت سری که می گفت آقا نوبت شماست مگه نان نمی خواهید به خودآمدم و راضی از این غفلت نان سنگک را برداشتم و به طرف خانه راه افتادم.

هرچیزی راکه می خواهید بخرید به هر دلیلی غیر از ارزان بودنش بخر خیلی از مواقع ما به خیلی چیزها نیاز نداریم ولی فریب ارزان بودن آن را میخوریم و می خوریم

یک تجربه بکبار از یک ماشین دست فروش میوه میخواستم هندوانه بخرم قیمت آن تقریبا نصف مغازه بود یک هندوانه را هم برای نمونه برید خوب بود چون ارزان بود برابر اصرار فروشنده که دائما یکی یکی هندوانه ها را بیشتر می کرد مقاومتی نکردم ولی وقتی آنها را به خانه بردم همه شته زده و غیر قابل استفاده بود.

 

نفر 24 در کنکور

نفر 24 در کنکور

شماره داوطلب  694 او دانشجوی زبان است و اینک در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده است آقا ناصح قلی پور با شماره کارنامه 506648 امسال موفق می شود با کمک فکر افزار جی5 نفر 24 کنکور کارشناسی ارشد شود به گفته وی معدل دیپلمش نزدیک به 10 بوده ولی با کمک تلاش و همت بلند و سیستم جی 5 موفق می شود نفر24 یکی از دشوار ترین کنکورها شود . با هم مصاحبه او را می خوانیم

آقای قلی پور آن لحظه ای که خبر قبولی تان اعلام شد چه حالی داشتید

عصر جمعه بود قرار بود سایت سازمان سنجش اعلام نتیجه کند ولی من موفق نشده بودم به نتایج دسترسی داشته باشم دوستمی آقای کرمی زنگ زد و گفت خودش نفر 107شده گفتم پس من چی گفت شماره شناسنامه و یک سری اطلاعات لازم را نداشته تا از سایت نتیجه را بگیرد او هم بلافاصله اعلام کرد ولی آن ده دقیقه برای من یکسال گذشت شاید ده بار سکته زدم تا او نتیجه را گفت باور نمی کردم که نفر 24 کارشناسی ارشد شده ام گفتم شوخی میکنی گفت نه به خدا گفت در مورد خودم که گفتم نفر 107 شده ام شوخی کردم که نفر 65 شده ام تو نفر 24شده ای

خوب چه احساسی داشتی؟

داشتم پرواز می کردم در یک لحظه گیج و منگ بودم ولی وقتی به خود آمدم از چنین موقعیتی که کسب کرده ام خدا را شکر گذار بودم.

نقش جی 5 در این موفقیت چه قدر بود؟

اگر بگویم نقش 100 درصد داشته اغراق نکرده ام چون اگر جی 5 نبود من شاید همین حجم درس را هم می خواندم ولی نتیجه نمی گیری چه فرقی میکند زیاد خوانده باشی یا کم

خوب می شود نتیجه گرفت جی 5 یک تمام کننده است؟

دقیقا جی 5 باعث می شود انسان چند قدم حتی از بهترینها هم جلو تر باشد

خیلی هواخواهانه از جی 5 طرفداری می کنی؟

بروشروهای شما را خواندم احساس کردم واقعا این همان چیزی است که جایش در یادگیری من خالی بوده به همین خاطر اعتماد کردم یک سفارشی دادم و از طریق پست در شهرم مریوان دریافت کردم یادم است وقتی کارمند پست جعبه را دید گفت این چیه یک جعبه با چند تا فیش آن زمان چیززیادی برای گفتن نداشتم ولی گفتم این اگر همان باشد که من می خواستم خیلی ارزش دارد

و اگر حالا او را ببنی چه می گویی؟

اتفاقا دیدم گفت همان چیزی را که می گفتی 14تومان نمی ارزد به وسیله همان من نفر24کنکور شدم گفتم درست است 14تومان دادم اما اگر 14ملیون هم میدادم کم داده بودم

آقای جی 5 لطفا یک خاطره؟

من با جی5 زندگی میکنم شاید برایتان جالب باشد بدانید که من دیپلمم را به زحمت گرفتم یعنی معدلم نزدیک به ده بود ولی حالا به لطف خداوند تلاش و همت خودم و جی5 توانستم نفر 24 کنکور کارشناسی ارشد باشم که کسانی که در این رقابت شرکت کرده اند میدانند که چقدر فشرده و سخت است من این را از این جهت گفتم که کسانی را که نمره پایین دارند و یا ناامید هستند برای لحظه ای در استفاده از جی5 درنگ نکنند باور کنید که اگر پول داشتم میتوانستم جی5 میخریدم و به صورت امانت به افراد میدادم تا آزمایش کنند و اگر راضی بودنند پولم را برگردانند تا دوباره بخرم  وآنقدر این کار را میکردم تا همه ایران بدانند جی5 چیست؟ ودر تهیه آن درنگ نکنند.

خب تا به حال در اشاعه جی5 هم موفق بوده اید؟

البته همه هم اتاقیهایم هم دارند 2 عدد هم برای برادرهایم و آنها هم تابه حال چند تا برای دوستانشان گرفته اند حتی یک خانواده یک بار سه عدد گرفتند یعنی همگیشان.

یک توصیه برای کنکوریها و پیش دانشگاهیها ؟

باز هم میگویم وقتی شما مجبور به رقابت هستید برای جلو بودن از نفر بعدی لازم نیست چند کیلومتر جلوتر باشید کافی است چند قدم و حتی یک قدم جلو باشید آنگاه برنده اید فرصت را از دست ندهید و جی5 را محور اصلی مطالعات خود قرار دهید.

 

جی5 از جنس هزینه نیست از جنس سرمایه است.

ضربه مغزی...!

زبانی غیر ازمادریش نمیدانست اما...

شدیدا در ناحیه سرآسیب دیده بود دچار ضربه مغزی شده بود ودر یکی از بیمارستانهای شهر وین بستری شده بود قادر به تکلم نبود ولی کم کم شروع به صحبت کرد اما نه به زبان خودش بلکه به زبانی بیگانه جای شگفتی بود چون او زبانی غیر از زبان مادریش نمیدانست چطور قادر به صحبت به زبان دیگری بود؟ یک زبانشناس آوردند وی تأکید کرد به یکی از زبانهای اسلام و حرف میزند ولی نوع زبان را بدرستی تشخیص نداد تا آنکه از سر اتفاق نظافتچی آن زبان را شناخت زبانی بنام گالیسین.

راستی علت چه بود؟ بعد از تحقیق معلوم شد که وی در زمان کودکی پرستاری اسلاو داشته است که از اهالی آن محل بوده است اما وقتی مرد به هوش آمد از او پرسیدند آیا قادراست تا به آن زبان باردیگر سخن بگوید! او جواب داد: خیر.حتی اگر مربوط به سالها پیش باشد خواسته یا ناخواسته و تحت هر شرایطی برای همیشه در اعماق ذهن شما باقی میماند پس مشکل فراموشی چیست؟

بله مشکل اصل بازیافت آنچه یاد گرفته ایم است ذهن شما در همه حال در حال ضبط وقایع است ولی به یاد آوردن آن از این میان انبوه اطلاعات درهم و برهم ایجاد ناکامی میکند که ما آن را فراموشی مینامیم پس مشکل ما تصور میکنیم حافظه ای ضعیف داریم خود حافظه نیست بلکه نحوه استفاده از حافظه است که با ترفندهای ذهنی و روشها و وسایل مناسب قابل بهبودی است.این وسیله یعنی

جی5 در حقیقت پاسخی است به این مشکل.

اساس علمی...

این وسیله در حقیقت براساس انبوحی از تجارب روانشناسی و تربیتی طراحی شده است که تعدادی از آنها عبارتند از:

1- منحنی فراموشی(آبینگ هاووس): که نشان میدهد اگر انسان یک مطلب بامفهوم را بخوبی فرابگیرد بعد از تقریبا 24 ساعت تا یک هفته تقریبا 45 درصد آنرا فراموش میکند و تقریبا در عرض یکماه 80 درصد آن فراموش میشود که اصطلاحا میگویند 80 درصد وارد حافظه کوتاه مدت شده و فقط 20 درصد وارد حافظه دراز مدت شده این وسیله در حقیقت برنامه را بگونه ای تنظیم میکند تا با بیشترین تکرار در قسمت خطرناک منحنی فراموشی مطالب را به حافظه دراز مدت هدایت میکند.

2- آزمایش اسکینر: این آزمایش میگوید هرگاه بلافاصله بعد از هر عملی پاداش دریافت شود آن پاداش بخصوص هر چه فوری تر باشد باعث تشدید آن عمل میشود آیا تا بحال از خود پرسیده اید چرا وقتی شروع به بازی میکنید دائما دوست دارید بیشتر بازی کنید؟علت آن همین است یعنی وقتی در بازی موفقیتی بدست می آورید پاداشی میگیرید که همان امتیاز بیشتراست یعنی وقتی در بازی موفقیتی بدست می آورید پاداشی میگیرید که همان امتیاز بیشتر است همین امتیاز بیشتر چون به شما رضایت میدهد تمایل پید میکنید که کماکان با شدت بیشتری به بازی ادامه دهید.

از این خاصیت در جی5 استفاده شده است یعنی هر بار که چیزی را یادمیگیرید به قسمت بعدی میروید و بصورت امتیاز این وضعیت را دائما پیش روی دارید و همین باعث میشود دائما از آن با تمایل قلبی استفاده کنید.

3- تجربیات و نتایج آزمایشات دانشمندان دیگر از قبیل جرج اسپرلینگ در مورد حافظه آنی با دیداری. آقای نرمن هابر و دیگران سود جسته شده است.

< لطفا مطلب زیر را مطالعه کنید >

جی5 بخریم یا چیز دیگر؟

اگر شما بخواهید یک کیلوگرم گندم برای مصرف روزانه بخرید شاید کیفیت بسیار بالای آن برایتان مطرح نباشد ولی اگر قرار باشد همین مقدار گندم را برای کاشتن بخرید حلا کیفیت اهمیت فوق العاده پیدا میکند چون باید یک سال از عمرتان را صرف گندمهایی کنید که حتما کیفیت خوبی دارند چون از هر گندم صدها گندم دیگر بوجود می آید و ساعتها عمرتان صرف آن شده است خرید جی5 هم دقیقا چنین وضعی دارد شاید کمی گرانتر به نظر برسد ولی قرار است شما در طول عمرتان فقط یک جی5 بخرید و سالها با آن کار کنید بنابراین ارزش دارد که این کار را با اطمینان انجام دهید.

جی5 از جنس هزینه نیست از جنس سرمایه است.

هر چه بهتر سرمایه گذاری کنید بهتر نتیجه میگیرید.