دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

جی5 از جنس هزینه نیست از جنس سرمایه است.

ضربه مغزی...!

زبانی غیر ازمادریش نمیدانست اما...

شدیدا در ناحیه سرآسیب دیده بود دچار ضربه مغزی شده بود ودر یکی از بیمارستانهای شهر وین بستری شده بود قادر به تکلم نبود ولی کم کم شروع به صحبت کرد اما نه به زبان خودش بلکه به زبانی بیگانه جای شگفتی بود چون او زبانی غیر از زبان مادریش نمیدانست چطور قادر به صحبت به زبان دیگری بود؟ یک زبانشناس آوردند وی تأکید کرد به یکی از زبانهای اسلام و حرف میزند ولی نوع زبان را بدرستی تشخیص نداد تا آنکه از سر اتفاق نظافتچی آن زبان را شناخت زبانی بنام گالیسین.

راستی علت چه بود؟ بعد از تحقیق معلوم شد که وی در زمان کودکی پرستاری اسلاو داشته است که از اهالی آن محل بوده است اما وقتی مرد به هوش آمد از او پرسیدند آیا قادراست تا به آن زبان باردیگر سخن بگوید! او جواب داد: خیر.حتی اگر مربوط به سالها پیش باشد خواسته یا ناخواسته و تحت هر شرایطی برای همیشه در اعماق ذهن شما باقی میماند پس مشکل فراموشی چیست؟

بله مشکل اصل بازیافت آنچه یاد گرفته ایم است ذهن شما در همه حال در حال ضبط وقایع است ولی به یاد آوردن آن از این میان انبوه اطلاعات درهم و برهم ایجاد ناکامی میکند که ما آن را فراموشی مینامیم پس مشکل ما تصور میکنیم حافظه ای ضعیف داریم خود حافظه نیست بلکه نحوه استفاده از حافظه است که با ترفندهای ذهنی و روشها و وسایل مناسب قابل بهبودی است.این وسیله یعنی

جی5 در حقیقت پاسخی است به این مشکل.

اساس علمی...

این وسیله در حقیقت براساس انبوحی از تجارب روانشناسی و تربیتی طراحی شده است که تعدادی از آنها عبارتند از:

1- منحنی فراموشی(آبینگ هاووس): که نشان میدهد اگر انسان یک مطلب بامفهوم را بخوبی فرابگیرد بعد از تقریبا 24 ساعت تا یک هفته تقریبا 45 درصد آنرا فراموش میکند و تقریبا در عرض یکماه 80 درصد آن فراموش میشود که اصطلاحا میگویند 80 درصد وارد حافظه کوتاه مدت شده و فقط 20 درصد وارد حافظه دراز مدت شده این وسیله در حقیقت برنامه را بگونه ای تنظیم میکند تا با بیشترین تکرار در قسمت خطرناک منحنی فراموشی مطالب را به حافظه دراز مدت هدایت میکند.

2- آزمایش اسکینر: این آزمایش میگوید هرگاه بلافاصله بعد از هر عملی پاداش دریافت شود آن پاداش بخصوص هر چه فوری تر باشد باعث تشدید آن عمل میشود آیا تا بحال از خود پرسیده اید چرا وقتی شروع به بازی میکنید دائما دوست دارید بیشتر بازی کنید؟علت آن همین است یعنی وقتی در بازی موفقیتی بدست می آورید پاداشی میگیرید که همان امتیاز بیشتراست یعنی وقتی در بازی موفقیتی بدست می آورید پاداشی میگیرید که همان امتیاز بیشتر است همین امتیاز بیشتر چون به شما رضایت میدهد تمایل پید میکنید که کماکان با شدت بیشتری به بازی ادامه دهید.

از این خاصیت در جی5 استفاده شده است یعنی هر بار که چیزی را یادمیگیرید به قسمت بعدی میروید و بصورت امتیاز این وضعیت را دائما پیش روی دارید و همین باعث میشود دائما از آن با تمایل قلبی استفاده کنید.

3- تجربیات و نتایج آزمایشات دانشمندان دیگر از قبیل جرج اسپرلینگ در مورد حافظه آنی با دیداری. آقای نرمن هابر و دیگران سود جسته شده است.

< لطفا مطلب زیر را مطالعه کنید >

جی5 بخریم یا چیز دیگر؟

اگر شما بخواهید یک کیلوگرم گندم برای مصرف روزانه بخرید شاید کیفیت بسیار بالای آن برایتان مطرح نباشد ولی اگر قرار باشد همین مقدار گندم را برای کاشتن بخرید حلا کیفیت اهمیت فوق العاده پیدا میکند چون باید یک سال از عمرتان را صرف گندمهایی کنید که حتما کیفیت خوبی دارند چون از هر گندم صدها گندم دیگر بوجود می آید و ساعتها عمرتان صرف آن شده است خرید جی5 هم دقیقا چنین وضعی دارد شاید کمی گرانتر به نظر برسد ولی قرار است شما در طول عمرتان فقط یک جی5 بخرید و سالها با آن کار کنید بنابراین ارزش دارد که این کار را با اطمینان انجام دهید.

جی5 از جنس هزینه نیست از جنس سرمایه است.

هر چه بهتر سرمایه گذاری کنید بهتر نتیجه میگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد