دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

و خواهرشان مهسا صادقی و خانم مریم امیری دانشجوی متالوژی برگزار ش

مصاحبه ای که در زیر میخوانید اگرچه در رابطه با جی5 نیست ولی در راسته رسالت موسسه پگاه مالکی یعنی (افزایش عمق زندگی) است با هم میخوانیم:

جناب مالکی سال نو شروع شده است و فرصتی دوباره برای حرکت بسوی زندگی آنگونه که میخواهیم ایجاد شده است شما برای سال نو چه پیشنهادی دارید؟

به حق به نکته جالبی اشاره کردید سال نو آغاز شده و خداوند یک فرصت استثنایی دیگر برای طراحی یکسال زندگی آنگونه که خود میخواهیم در اختیار ما گذاشته است که باید قدر آن را بدانیم و به نیکی از آن استفاده کنیم.

خوب شما چه پیشنهادی دارید؟

ببینید من یک عادت خوب دارم و آن این است که وقتی صبح از خواب برمیخیزم همینکه میبینم از نعمت حیات و سلامت برخوردار هستم خدا را شکر میکنم و با خود میگویم امروز جوانترین روز زندگی من است من آن را به روز زیبا و موفقی تبدیل خواهم کرد من با ضمیر امروز مجسمه ای شاهکارانه خواهم ساخت شاید باور نکنید ولی همین جملات به من احساس تسلط و ابتکار عمل میدهد.

وقتی اکثر ما وقتی از خواب بیدار میشویم با خود میگویم آخ یک روز دیگر باید امتحان بدهم و یا فلان کار را بکنم همین در روحیه ما اثر بدی خواهد گذاشت؟

در تایید حرفهای شما باید بگویم این طبیعی است ولی اگر میخواهیم موفق باشیم باید احساس خود را مدیریت کنیم نه آن گونه بگذاریم هر کجا میخواهد برود به همین خاطر همیشه سعی میکنم صبحها خود را در اوج

روحیه و شادابی نگه دارم.

خوب حالا چه نکاتی را برای سال جدید در نظر گرفته اید تا برایمان بگویید؟

من فکر میکنم همه ما اهداف و خواسته های مناسبی را در اوایل سال برای خود در نظر میگیریم مثلا اینکه یک زبان خارجی یادبگیریم یا از وقت و انرژی خوب استفاده کنیم و الا آخر ولی متاسفانه یک مرتبه چشم باز میکنیم و میبینیم ایام عید تمام شده و آخرین روزهای فروردین ماه هم به آخر رسیده و ما هیچ کاری انجام نداده ایم و یا اگر کرده ایم آن را نیمه کاره رها کرده ایم و باز هم چرخه سالهای قبل تکرار میشود تا سال جدید دوباره بیاید و باز هم تکرار همان چرخه.باید نخست از اینکه این بار این اتفاق تلخ یعنی عدم تسلط به زندگی رخ بدهد شدیدا ناراحت شویم و بخواهیم از آن دوری کنیم به قول رابتیز به نقطه عطف برسیم یعنی به جای اینکه سالهای پی در پی بگذرد و یک مرتبه متوجه شویم که دیگر خیلی دیر شده باشد خودمان به طور مصنوعی اثرات زیانبار ادامه این وضع را تصور کنیم. کافی است یک خودکار برداریم و در یک برگ و یا یک دفترچه ده یا بیست دلیل را بنویسیم که اگر بخواهیم مثل سالهای قبل و نه مثل امسال که مصمم هستید باشید در آینده چه آسیبهایی خواهید دید و اگر میخواهید در همان حال انرژی مثبت هم داشته باشید ده یا بیست دلیل که منافع و لذتهای اجرای اهداف امسالتان در پی خواهد داشت را یادداشت میکنید.

چرا چنین کاری لازم است؟

همانطور که فرامین کامپیوتر با صفر و یک نوشته میشود رفتار و فرامین مغز ما هم با فرمول فرار از درد و استقبال از لذت نوشته میشود در نتیجه تمام رفتارهای ما یا برای فرار از رنج است یا بدست آوردن لذت و یا ترکیبی از هر دوی آن است. و در نتیجه وقتی شما از کاری احساس بی انگیزگی میکنید بهترین کار این است که به مغزتان با نوشتن یا با بیان دردها انجام دادن یا ندادن یک کار را یادآوری کنید یعنی همانطور که در برگ بالا انجام دادید یا مزایای آن کار را بنویسید در آنصورت انگیزه شما قوی خواهد شد.

گفتگویی که در زیر میخوانید خلاصه گفتگویی است که به اتفاق سرکار خانم سمیرا صادقی دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران و خواهرشان مهسا صادقی و خانم مریم امیری دانشجوی متالوژی برگزار شده است آنان معتقدند که جی5 آنان را در راه موفق شدن کمک موثر کرده است با هم میخوانیم:

خانم سمیرا صادقی شما چطور با جی5 آشنا شدید؟

حدود 5 سال پیش وقتی خواهرم بعنوان زبان آموز به موسسه پگاه مراجعه کرده بودند با جی5 آشنا شده و آن را خریدند آشنا شدم.

خانم مهسا صادقی شما چطور؟

همانطور که خواهرم گفت من برای خرید به موسسه پگاه مالکی آمده بودم که با توجه به توضیحات آقای مالکی متقاعد شدم که جی5 در زمینه زبان بسیار میتواند موثر باشد و آنقدر ذوق زده شده بودم که بیدرنگ به خانه رفتم و بعد از توافق خانواده همان روز اقدام به خرید جی5 کردم و حالا میبینم عجب تصمیم بجایی گرفتم چون به سرنوشت چند نفر تاثیر گذاشت البته آن وقتها جی5 یک چیز کاملا ناشناخته بود و به این راحتی نمیشد تصمیم گرفت و به نظر من کمی جرات میخواست.

سمیرا خانم شما چطور تصمیم گرفتید علاوه بر زبان در دروس کنکور هم از آن استفاده کنید؟

از تسلطی که بر زبان پیدا کرده بودم به شوق آمدم و به خود گفتم اگر همین تسلط را بر دروس کنکور بیابم موفقیتم حتمی است به همین خاطر شروع کردم درسهای دیگر مثل معارف و زیست و شیمی و ادبیات استفاده کردم

چه درصدهایی کسب کردید؟

آن سالها یعنی سال 78 اوضاع با حال فرق میکرد مثلا من معارف را 100 درصد و زیست را 87 و شیمی را 87 و ادبیات را 89 درصد زدم و پزشکی قبول شدم.

علت این درصدهای بالا را چه میدانید؟

ما در پیش دانشگاهی یک گروه تشکیل داده بودیم که مریم و چند دوست دیگر هم که آنها هم الان دانشجو هستند با هم از جی5 استفاده میکردیم کارمان شده بود فیش نویسی و فیش خوانی و چون وقت کم داشتیم یک کلکی زدیم و آن این بود که هرکدام سعی میکردیم یک درسی را خیلی خوب فیش نویسی کنیم و فیشهایمان را با هم تبادل میکردیم این مشکل وقت ما را تا اندازه ای کم میکرد. آن سال تمام بچه های کلاس ما از جی5 استفاده میکردند دیگر فرقی نمیکرد ما هر لحظه از فیشها استفاده میکردیم بویژه در زنگ تفریح.

مریم امیری: من و مهسا همیشه با هم بودیم و فیشهای همدیگر را از هم میپرسیدیم که دو حسن داشت هم از وقتمان استفاده میکردیم و هم حالت تفریحی داشت و همینکه باعث میشد به نقطه نظرها و نکاتی که از زاویه هر کداممان جداگانه مهم بود آشنا شویم.

چه توصیه ای برای کنکوریها دارید؟

کنکور همه چیز نیست ولی مقطع مهمی است جی5 سرعت عمل و تسلط شما را در نکات کنکور و زدن تست بالا ببرد با جی5 اعتماد به نفس فوق العاده ای پیدا میکنید چون در هر شرایط حتی اگر سرحال نباشید مطالب یادتان است جی5 برای یک پیش دانشگاهی و یک کنکوری از این نظر واجب است که مشکل کمبود وقت با آن حل میشود.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد