دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

فقط برای تست زدن مفید است

معجزه شگفت انگیز !

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مالکی نژاد و تشکر فراوان از زحمات بی دریغ شما در راه علمی نمودنِ روش یادگیری و مطالعه.

من امسال در مقطع پیش دانشگاهی (رشته ی ریاضی و فیزیک) تحصیل خواهم نمود و با فکر افزار جی5 در اواخر اردیبهشت 84 آشنا شدم البته راستش را بخواهید من وقتی دوم دبیرستان بودم ، چیزهایی درباره ی جی5 شنیده بودم ولی متاسفانه به آن اعتنا نکردم و باید اعتراف کنم که خیلی اشتباه نمودم چون اگر به آن اهمیت داده و از آن استفاده می کردم الان وضعیت فوق العاده ای داشتم. ولی امسال وقتی دوباره از طریق مجله خانواده سبز با جی5 آشنا شدم تصمیم گرفتم به آن بها دهم و به مادرم اصرار کردم از شادی در پوست خود نمی گنجیدم و من از ابتدای تابستان 84 بطور جدی و با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از جی5 نموده ام و تا الان که تا خانه ی شماره ی 4 پیش رفته ام بنظرم واقعاً مفید بوده است و باید بگویم که در یک کلام، معجزه ای شگفت انگیز است.

                                                     با تشکر

                                                ساناز خسروشاهی

 

به نام خدا

من حدود یک سال است که از جی5 استفاده می کنم پیشنهادی که دارم این است که لطفاً برای دروس مختلف چه در مقطع دبیرستانی و پیش دانشگاهی چه حداقل در دروس عمومی دانشگاهی با همکاری اساتید رشته های مختلف فیش های حاضری تهیه کنید چون خود نوشتن فیش وقت زیادی را صرف می کند قبلاً از ابداع این وسیله توسط شما کمال تشکر را دارم.

زهرا اسدی فرد

 

با سلام

در کوتاه مدت تأثیر زیادی در آن ندیدم چون حجم مطالب زیاد بود و وقت کم ولی با استفاده از روش 20-80 احساس کردم مؤثرتر است چون رشته دبیرستانی من علوم انسانی بود از طریق آشنایی با این روش از طریق یکی از دوستانم بسیار مفید بود و اکنون در تمام وقت های مرده از جی5 استفاده می کنیم تا در امتحان تافل شرکت کنم و از روش نوین آن بسیار راضی ام امیدوارم در آینده اطلاع رسانی بهتر شود تا عموم مردم در تمام شهرستان ها از آن برخوردار شوند.

 به امید موفقیت شما

   سروین فقیه کیا

 

با سلام ،

اینجانب پروانه ملا محمدزاده به راحتی عنوان می دارم که در زمان کودکی بنده حتی با خواندن کارتهای تندخوانی و بازیهای بچه گانه ، تصویر خوانی این روش را ثابت شده و اصولی اعلام می نمایم.

دیگر کار بیهوده نمی کنم

تغییر مهمی که جی5 در زندگی من ایجاد کرد تا حدی خنده دار است. من همیشه عادت داشتم وقتی تلویزیون نگاه می کردم یا مهمانی داشتیم حتماً باید کاری جانبی نیز در حین تماشای تلویزیون یا صحبت با مهمان انجام می دادم مثل سیب زمینی پوست کندن یا ... و اگر کار خاصی نبود، باید پیدا می کردم تا مطابق میلم به تماشاگر تلویزیون یا مهمانداری بپردازم ولی بعد از استفاده از جی5 ، از انجام این کارهای بیهوده خلاصی یافتم و از این بابت خوشحالم.

عاصعی

با سلام، خدمت آقای مالکی نژاد

دانشجوی سال 5 پزشکی هستم . با توجه به حجم زیاد مطالب و مدت اندک چند ماهی که تا برگزاری امتحان باقی است، چگونه می توان کل کتاب ها و حجم مطالب فراوان درسی را به جی5 وارد کرده و بهترین نتیجه را گرفت؟

من حدوداً اردیبهشت ماه امسال با این جعبه آشنا شده ام و از همان زمان برای چند درس شروع به فیش نویسی کرده ام . ولی به دلیل کمبود وقت نتوانسته ام برای کل مطالب فیش نویسی کنم اما اثر فوق العاده ای به جهت اعتماد به نفس به من داده، چون قبل از استفاده از جعبه جی5 کم کم به این نتیجه می رسیدم که حافظه ضعیفی دارم و هر مطلبی را که مطالعه کردم خیلی زود فراموش می کردم.

ویدا هدفی -  علاقمند به استفاده از فکرافزار جی5

 

آشنایی من با جی5 توسط زیرنویس تلویزیون بوده که با مراجعه دفتر مرکزی در تبریز توانستم یادبگیریم که چطور از حافظه خودم استفاده کنم.

الهه صلاحیان

بزرگترین ظلمی که به دخترم کردم!

خانم 44 ساله هستم بزرگ ترین ظلمی که در حق دخترم کردم این بود حدود دو سال است به من می گوید برایم این جعبه را بگو جسته و گریخته در دیگران دیده برایم می گوید ولی من اهمیت ندادم حالا که در این جلسه شرکت کردم، کم مانده بود، گریه کنم که چه قدر به این دختر بی توجهی کردم، امیدوارم همین فردا انشاءالله برای فرزندم که این همه اصرار داشت نخریدم البته از روی نا آگاهی بوده است. حتماً باید از ایشان عذرخواهی کنم . این همایش شما برای من مثل یک معجزه بود. انشاءالله همیشه سرافراز و موفق باشید.                                     بزمی

 

با سلام و خسته نباشید،

جناب آقای مالکی نژاد اینجانب شیوا اسکندری در سال 81 جعبه جی5 را از دفتر مرکزی موسسه در میدان آزادگان تهیه کردم. در کنکور کارشناسی ارشد با استفاده از جعبه جی5 رتبه 10 در گروه فرهنگ و زبان های باستانی را کسب کردم، سایر اعضای خانواده من نیز از این روش استفاده کرده اند. خواهر کوچک من دانشجوی رشته گرافیک رایانه است، خانم برادر من نیز با استفاده از این روش در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی پذیرفته شده اند. خود من نیز در یادگیری زبان فرانسه و زبان آلمانی هنوز از این روش استفاده می کنم.

 

با عرض سلام خدمت شما آقای مالکی نژاد

آقای مالکی نژاد از زحمات شما تشکر می کنم و از این اختراعتان که کمک بزرگی در یادگیری است به نظر من جی5 یک جعبه و فکرافزار خوب و عالی است و به آدم کمک می کند تا روشهای صحیح مطالعه و یادگیری ، سریع خوانی و نحوه به خاطرسپاری خیلی خوب فرا بگیرد.

با تشکر از زحمات شما

  مریم سریرافراز دانشجوی مدیریت دولتی

 

با سلام و خسته نباشید

من نیز از جی5 استفاده کردم ولی مشکل اساسی کمبود وقت و حجم زیاد مطالب بود که نتوانستم ادامه روش را دنبال کنم.

  با تشکر

نویده کاتب

  بسمه تعالی

با سلام

به نظر من جی5 بیشتر برای کنکور کار برد دارد. البته می توان درس های دیگر را نیز نوشت. تنها اشکال جی5 فقط اطلاع رسانی ضعیف آن است.

به همین دلیل افراد کمتری می توانند از آن استفاده کنند

   با تشکر

مهدی پدیسار

 

با سلام و تشکر از هدیه ای که موفقیتم را تضمین نمود. منظورم جی5 است که یکی از شانس های زندگی من بود که باعث شد در کنکور آن طور که حقم بود پاسخ دهم درصد زیادی از موفقیتم را واقعاً مدیون جی5 می دانم.

سمیه مسیبی

                                       واقعا ممنونم

 

به نام خدا

اینجانب سحر بقال زاده محمدی با عرض تشکر از زحمات شما عزیزان من با استفاده از جی5 و نوار کاست شما توانستم در امتحانات خود موفق شوم و امیدوارم سال بعد با استفاده از این تکنیک در کنکور موفق شوم و من نیز مانند بعضی از دوستان در داشتن وقت اشکال داشتم امیدوارم در طول مطالعه برای کنکور با این مشکل روبرو نشوم.

                                           S.B

به نام خدا

من از جی5 برای یادگیری مطالب درسی استفاده کردم و در امتحانات دبیرستانی موفق بودم. از این به بعد نیز با یادگیری بیشتر روش استفاده از آن امیدوارم که در آینده نیز موفق باشم از زحمات شما بی نهایت تشکر می کنم.

سپیده چوخاچی برادران

هو

جی5 یعنی بهره وری به تمام معنا از لحظه لحظه زندگی

جی5 یعنی بهترین شدن

جی5 یعنی یک شبه ره صد ساله رفتن

با تشکر

مسیبی

به نام حق

با سلام و با آرزوی دعای خیر و ...

1- همه به خوبی می دانیم با دانش دیروز نمی توان فرزندان امروز را برای فردا تربیت کرد.

2-  جی5 افتخاریست برای یک ایرانی و بهترین هدیه به کسانی که دوستشان داریم

3-  جامع ترین مجموعه ی فراگیری

4-  بهترین هدیه به فرزندانمان جی5 یک جعبه جادویی در همه قاره ها

ای خلاق جی5

نمی دانم شما را چه بنامم ، بهترین استاد ، بهترین راهنما یا بهترین مشوق ...

من جی5 را نقطه عطفی برای یادگیری فرزندم می دانم ، امیدوارم در این شهر راحت و آسوده باشید.

 

با سلام،

و عرض خیرمقدم حضور شما برادر مصمم

به عرض می رسانم برادرم بهزاد یوسفی از روش شما استفاده کرد و با آنکه دیپلمه ی ریاضی و فیزیک بود توانست در رشته ی هنر از دانشگاه اصفهان در رشته کارگردانی موفق شود انشاءالله با تشکیل چنین جلساتی شاهد آشنایی بیشتر دانش آموزان و دانشجویان و موفقیت های چشم گیرتری باشیم.

 

به نام خدا

جی5 جزء بهترین کادوهای تولد من بود، البته شاید شما بدتان بیاید ولی به دلیل کمی گران بودن جی5 با یونولیت برای همه دوستانم ساخته ام و همه تأثیر آن را دیده ایم.

زینب تنها

 

با سلام ،

من از جی5 خیلی راضی هستم اگر درباره ی سی دی های آن کمی توضیح بدهید متشکرم

فرید غفاری

 

بنام خدا

با سلام و دعای خیر؛

آیا در هنگام مواجهه با حجم زیاد مطالب و فیش هام و کمبود وقت با توجه به اینکه ممکن است تمام خانه های جعبه یا همان 5 تکرار در عرض چند روز انجام شوند از نظر پایداری مطالب در حافظه بلند مدت ، با روند کند مطالعه که ممکن است تکرارها مثلاً طی 2 ، 3 ماه کامل شوند برابری می کند مقابل اعتماد است؟

با تشکر

 

با تشکر از زحمات بی دریغ شما،

من پونه چوخاچی برادران حدود یک سال است که با جعبه ی جی5 آشنا شده ام از آن موقع شروع به استفاده از آن کرده ام ، امید وارم باادامه این روش درکنکور دانشگاه موفق شوم. ازآن زمان که بااین جعبه آشناشده ام آن را به تمام دوستان وآشنایان پیشنهاد داده ام و همه اظهارات رضایت می کنند.

 

ببخشید آقای مالکی نژاد

می خواستم بدونم که به فرض اگر یک فرد روزی 20 برگ از جی برگ ها را پر کند آنها را به چه صورتی باید تکرار کند؟

آیا در جعبه برنامه زمانی وجود دارد یا هر زمانی که دلمان بخواهد باید بخوانیم و خواهشاً بیشتر توضیح دهید لطفاً .

با تشکر

با عرض سلام و خسته نباشید

آقای مهدی مالکی نژاد بنده در اول که تبلیغات شما را دیدم راستش فکر کردم به قول همان دانشجویی که به شما گفته بود بازار گرمی است ولی بعداً که خودم و خواهرم استفاده کردیم دیدیم نه؛ معجزه است و ما دو تا چند هزار لغت زبان حفظ کردیم و خواهرم هم با جی5 کتابهای درسی خود مثل تاریخ و جغرافیا ... را حفظ کردند و ما واقعاً از شما تشکر می کنیم اگر می شود تبلیغات را بیشتر کنید تا همه با جی5 آشنا شوند.

با تشکر (عباسیان)

 

با سلام و خیر مقدم خدمت استاد گرامی

اینجانب نفیسه بهرامی چند سال قبل از روش جی5 استفاده کرده ام.

به نظر من روش بسیار مناسب و فوق العاده ای برای یادگیری است به شرطی که وقت کافی برای تکرار و ممارست داشته باشیم.

 

با سلام

از آنجایی که تهیه ی فیش های مطالب درسی وقتگیر است، آیا شما استفاده از فیش های موجود در بازار را توصیه می کنید یا نه .

       با تشکر

محمد تقی تیموری

 

جی5 یک وسیله یادگیری بسیار خوبی است. بشرطی که هر روز تمرین بکنی و تکرار بکنی و از انجام آن لذت ببری.

   با تشکر فراوان

   مرغوب احمدی

موفق و پیروز باشید

 

آقای مالکی ضمن خوش آمدگویی از تشریف فرمایی شما به تبریزمن لیسانس کشاورزی دارم و سال قبل می خواستم کارشناسی ارشد بدهم از جی5 استفاده کردم. متاسفانه چون وقت کافی نداشتم تنها از 2 درس فیش تهیه کردم و بقیه ی دروس را روخوانی کردم.

وقتی نتایج را گرفتم ، درصد دو درسم خیلی بالاتر بوده ولی بقیه کم و در نتیجه غیر مجاز بودم.

می خواستم خواهش کنم تا اگر امکان دارد از دروس کشاورزی نیز جی برگ های آماده تهیه شود تا راحتتر و بهتر بتوانیم در کنکور شرکت کنیم.

با تشکر

 معصومه یزدانیان عصر

 

با عرض سلام و تشکر فراوان از شما که جی5 را به ما هدیه کردید. من فقط همین را بگویم که وقتی با جی5 کار می کنم از نتیجه مطمئن می شوم و می دانم اگر 50درصد کتاب را با جی5 خوانده ام می توانم به جرأت بگویم 50 درصد فلان کتاب را خوانده ام.

با تشکر

        مهدی شکورزاده

          تبریز 2/5/84

 

بسمه تعالی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مالکی و همکاران بنده واقعاً به کارائی جی5 در بخاطر آوردن مطالب اعتقاد دارم. جی5 واقعاً معجزه می کند.

از زحمات شما متشکرم

       عبداله طالشی

دانشجوی کارشناسی ارشد

 

با سلام خدمت شما و تشکر از زحمات بی دریغ آقای دکتر شما واقعاً لطف بزرگی در حق ما کردید من یک بار از جی5 استفاده کردم و رضایت بخش بود و امیدوارم در طبقات بالاتر هم باعث موفقیت می شود متشکرم.

حسنیه خجسته

 

با سلام و خسته نباشید

به نظر بنده این جعبه بهترین وسیله برای یادگیری لغات می باشد و برای دروس پایه فقط برای تست زدن مفید است.

ولی در کل جعبه ای است که در کمترین زمان می توان بهترین استفاده را از آن کرد.

لیلا روح اللهی

با سلام خدمت آقای مالکی

و تشکر از زحمات شما

بنده هم از جی5 استفاده کردم ولی هنوز به صورت کامل در حال استفاده هستم نه امیدوارم موفق باشید.

فرزانه باغبان

به نام خدا

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مالکی نژاد و تشکر فراوان از زحمات شما در راه آموزش، من حدود دو یا یک ماه پیش با روش G5 آشنا شدم و باید بگویم معجزه کرده برای امتحان های پایان ترم دانشگاه، چند واحد درسی داشتم که می دونستم نمره خوب نمی یارم، فقط حدود یک ماه شروع کردم و با روش جی5 اونها رو خوندم، با اینکه فقط تا خانه شماره 3 پیش رفته بودم تا امتحان همه سوالها رو عالی جواب دادم و 18 و 19 گرفتم. اگه هر کی از من پرسید جی5 چیه؟ فقط می تونم بگم معجزه ی موفقیت و به همه توصیه اش می کنم. وقتی این موفقیت رو دیدم دیگه شروع کردم و برای کنکور کارشناسی ارشد با شوق زیاد و انرژی فراوان با جی5 درس ها رو حفظ می کنم و مطمئنم که موفق خواهم شد. همه ی موفقیت هام رو مدیون شما هستم. جی5 علاوه بر پیشرفت تحصیلی ، اثر فوق العاده ای تو روحیه ام هم گذاشته ، چون هم مطالعه لذت بخش می شه و خسته کننده نیست و هم اینکه وقتی می بینم همه چیز رو خیلی آسان یاد می گیرم، برای مطالعه انرژی بیشتری می گیرم و شوق و علاقه ی زیادی برای مطالعه پیدا کردم. اصلاً انگار که تشنه ی مطالعه شده ام.

با تشکر دوباره از زحمات بی نظیر شما

               الهام نجیب

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.nasrini.blogfa.com

سلام خوبستین من کنکوریه ۹۰ هستم .ج۵ چیههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیمت میمتش چیییییییییییی با ما را بیاییدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد خواهش. بی خبرم نذاری لازم داررررررررررررررررم.
منتظرررررررررررررررم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد