دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

امتحان های پایان ترم دانشگاه، چند واحد درسی داشتم

به نام خدا

 

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مالکی نژاد و تشکر فراوان از زحمات شما در راه آموزش، من حدود دو یا یک ماه پیش با روش G5 آشنا شدم و باید بگویم معجزه کرده برای امتحان های پایان ترم دانشگاه، چند واحد درسی داشتم که می دونستم نمره خوب نمی یارم، فقط حدود یک ماه شروع کردم و با روش جی5 اونها رو خوندم، با اینکه فقط تا خانه شماره 3 پیش رفته بودم تا امتحان همه سوالها رو عالی جواب دادم و 18 و 19 گرفتم. اگه هر کی از من پرسید جی5 چیه؟ فقط می تونم بگم معجزه ی موفقیت و به همه توصیه اش می کنم. وقتی این موفقیت رو دیدم دیگه شروع کردم و برای کنکور کارشناسی ارشد با شوق زیاد و انرژی فراوان با جی5 درس ها رو حفظ می کنم و مطمئنم که موفق خواهم شد. همه ی موفقیت هام رو مدیون شما هستم. جی5 علاوه بر پیشرفت تحصیلی ، اثر فوق العاده ای تو روحیه ام هم گذاشته ، چون هم مطالعه لذت بخش می شه و خسته کننده نیست و هم اینکه وقتی می بینم همه چیز رو خیلی آسان یاد می گیرم، برای مطالعه انرژی بیشتری می گیرم و شوق و علاقه ی زیادی برای مطالعه پیدا کردم. اصلاً انگار که تشنه ی مطالعه شده ام.

 

 

با تشکر دوباره از زحمات بی نظیر شما

  الهام نجیب

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

یه فکر افزار واسه ارشد می خواستم کدوم بهتره؟

سمانه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام خواهش میکنم منو راهنمایی کنید به هرکی میل می فرستم جوابی دریافت نمی کنم من احساس می کنم جی۵ فقط واسه درسی مثل زبان خوبه بعدم کنکور هروز به سمت مفهومی شدن پیش میره جی ۵ که جنبه حفظی داره خواهش میکنم جوابمو به میلم بفرستید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد