دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

زیرا برای کسی در طبقه ما 5 هزار تومان هم پول کلانی است.

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

آقای مهدی مالکی نژاد

سلام،

از اینکه جی 5 باعث آشنایی کوتاه مدت ما شد بسیار خوشحالم ، اما ای کاش مرا شوریده نمی کردید و سپس رها کنید.

می دانید از وقتی دو دفترچه و نامه شما به دستم رسید احساس کردم که واقعاً‌ جی 5 همان چیزی است که من نیاز دارم. اما وقتی انواع فکر افزارهای جی 5 را خواندم،‌ تازه متوجه شدم که شاید از لحاظ روحی به آن نیاز دارم. اما از لحاظ مالی وسعم نرسد که انرا تهیه کنم.

زیرا برای کسی در طبقه ما 5 هزار تومان هم پول کلانی است.

آه ببخشید که خودم را معرفی نکردم . من طاهره تبادکان هستم (نه طاهره کبادخان) از خانواده ای پر جمعیت و در طبقه ای پایین تر از متوسط ، که مدت 2 سال است که در کنکور انسانی رد می شوم.

باور کنید هر روشی را که فکر کنید امتحان کرده ام. اما متاسفانه نتیجه مطلوب عایدم نشده است. اما بعد از دو سال هنوز از علاقه ام به درس کم نشده است.

اما متاسفانه علاقه به تنهایی باعث قبولی نمی شود. و 2 سال رد شدن در کنکور این شبهه را ایجاد کرده که شاید درس خواندنم دلیل دیگری دارد. اما بواقع اینگونه نیست.

نمی دانم شما راجع به من چه فکری کرده اید. شاید فکر کرده اید که من از آن دسته ای هستم که صد هزار تومان یا بیشتر، خرج کلاس های کنکور، معلم خصوصی و کتاب های تست می کنند هستم، اما اگر بدانید که من برای تهیه پول دفترچه ثبت نام کنکور با چه سختی هایی مواجه شدم ، شاید دیدتان عوض شود.

به همین علت وقتی خواندم که شما نوشته اید «با خرج 15 یا 20 هزار تومان برای جی 5 می توانید از خرج صدها هزار تومان جلوگیری کنید» آه از نهادم برآمد و تازه فهمیدم که به امیدی واهی دل بسته ام.

البته اول تصمیم گرفتم که پیشنهادی به شما دهم و در واقع با شما وارد معامله ای شدم . اما بعد از دیدن انواع فکر افزارهای جی 5 و در نظر گرفتن اینکه شما از چه طبقه ای هستید منصرف شدم.

می دانید وقتی کسانی را می بینم که پول هایشان را صرف خرید وسایل بی مورد می کنند اما کسانی چون ما باید از بعضی نیازهای ضروریشان هم بزنند، واقعاً افسوس می خورم. به حال خودم و کسانی که مثل من هستند. کسانی که باید نیمی از آرزوهایشان را در بطن خفه کنند تا بعدها ایجاد مشکل نکنند.

به هر حال از اینکه برای مدت کوتاهی امیدی را در دلم روشن کردید از شما متشکرم. اما ای کاش در همان مجله (موفقیت) توضیح می دادید که روشتان چقدر خرج بر می دارد. تا کسانی چون من به شما زحمت پست دفترچه را ندهند و برای خود به دنبال روش ارزان تری باشند.

در ضمن چندین انتقاد از شما داشتم:

اولاً : اینکه ای کاش حداقل می گفتید که جی 5 یعنی چه؟! یعنی توضیح خلاصه ای راجع به آن در دفترچه تان می دادید.

ثانیاً : ای کاش قیمت فکرافزارهایتان را در دفترچه ها می نوشتید تا اگر کسی وسعش نرسید دیگر مزاحمتان نشود و به دنبال روش دیگری باشد.

ثالثاً : مدت 3 هفته با شماره تلفن هایی که داده بودید تماس گرفتم تا شاید قیمت فکرافزارهای جی 5 را بپرسم. اما متاسفانه این شماره ها به طور مداوم اشغال بود و ناچاراً دست به نوشتن بردم.

در پایان باز هم از شما متشکرم، که مرا با روش جی 5 آشنا کردید. اما ای کاش اینطور نمی شد. زیرا اکنون حال آدم تشنه ای را دارم که ظرف آبی را به او از دور نشان می دهند و او می داند که هرگز لبش به آن آب نمی رسد و باید در حسرت نوشیدن جرعه ای از آن بسوزد هستم.

شما در پایان نامه تان نوشته بودید «امیدوارم با دریافت یک فکرافزار جی 5 به شروع این دوستی پاسخ مثبت دهی» اما متاسفم که بنا به دلایل مالی نمی توانم به این دوستی پاسخ مثبت دهم و باید این دوستی را نیمه کاره رها کنم.

اما از آشنایی با شما هر چند برای مدت کوتاه خوشحال شدم. و امیدوارم همیشه در پناه حق موفق باشید.

 

با تشکر از شما

طاهره

  24/11/83

 

من آنقدر وسعم نمی رسد که به پاس زحمت پست دفترچه ها هدیه ای برایتان تهیه کنم. در نهایت یکی از اشعارم (البته اگر بتوان گفت شعر) را تقدیمتان می کنم.

این شعر هدیه ای است تحفه درویش

 

راه

نمی دانم چرا در این خرابه

                             کسی در فکر زخم عاشقان نیست

برای رد شدن از دشت غربت

                             کسی در فکر راهی جاودان نیست

برای بستن زخم دل شب        

                             کسی در فکر برگی از خزان نیست

برای سبز بودن، سبز ماندن

                             کسی در فکر یک رنگین کمان نیست

برای زنده بودن تا همیشه

                             کسی در فکر راه آسمان نیست

برای التیام داغ بلبل

                             کسی در فکر آن سرو چمان نیست

برای داشتن یک عشق آبی

                             کسی در فکر صدق یاسِ مان نیست

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زری دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام نمیدونم این ماجرا واقعیه یا اینکه طاهره یه سمبله برای اینکه این حرف زده بشه.اگه واقعی باشه من کمکش میکنم.لطفا جوابمو بدید خیلی دوست دارم یه جی ۵ به یه علاقمند به تحصیل هدیه بدم
kaghazebikhatt@yahoo.com

ستایش شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

با سلام اینجانب دانشجوی رشته مدیریت دولتی در دانشگاه تهران می باشم و از انجایی که دیگر به کتاب های تست و کنکور ام دیگر نیاز ندارم می خواستم تمام جزواتم را به دوست عزیزم طاهر ه خانم هدیه کنم با تشکر
از شما خواهشمندست که یک شماره یا ادرسی از این دوست عزیز را با اجازه خودشان به من بدهید.
nazanin_4508@yahoo.com

امید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

خب حالا بالاخره قیمتش چنده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد