دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

با تشکر صالح جاهد کلاس دوم راهنمایی

با عرض سلام آقای مالکی

من از شما خیلی متشکرم که جی 5  را به بازار عرضه کردید زیرا این وسیله ای است که واقعاً در درس پیشرفت زیادی ایجاد می کند چون نمره ی ریاضی من را از 10 به 16 رسانده و زبان را از 12 به 20 و تاریخ را از 14 به 17 رسانده است باید بگویم وقتی خانواده ی من کارنامه ام را دیدند خیلی تعجب کرده بودند چون همانطور که خودتان ملاحظه فرمودید تا قبل از اینکه من با جی 5 کار کنم نمره هایم خیلی جالب نبود ولی به محض اینکه با این وسیله ی شگفت انگیز آشنا شدم تحول عظیمی در درسهایم ایجاد شد راستی باید بگویم که جناب آقای آنتونی رابینز نیز با آن جملات زیبا به من امید بیشتری دادند اما از شما گله مند هستم چرا که من الان حدود یک ماه است که منتظر هستم تا شما برای من جی برگ های آماده ی دروس جغرافی و اجتماعی دوم راهنمایی را برایم بفرستید با اینکه من با پست پیشتاز برایتان پول را فرستادم اما هنوز که هنوز است برای من نفرستاده اید از شما خواهشمندم که اگر می شود هر چه زودتر جی برگ ها را بفرستید و اگر می شود لااقل جواب نامه ام را بدهید چون این دومین نامه ای است که برایتان می نویسم.

با تشکر صالح جاهد کلاس دوم راهنمایی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد