دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانش آموز کلاس سوم متوسطه رشته علوم تجربی که سال سوم را امسال به

من مرضیه قاسمی دانش آموز کلاس سوم متوسطه رشته علوم تجربی که سال سوم را امسال به پایان رسانده ام قصد دارم انشاءالله ازا این تابستان به نحو احسن استفاده کنم زیرا افسوس می خوردم که چرا قبل از اینها بیشتر درس نخوانده ام. در طول امتحانات امسال به خاطر اینکه خانه ی ما همیشه شلوغ است به کتابخانه می رفتم و بعضی از افراد را می دیدم که از فلش کارتهای استفاده می کردند و مشتاق می شدم بدانم این ها چه هستند و ضمن سوال کردن من آنها پاسخ می دادند جی5 و من هم در ذهن خود می گفتم این ها همش بازی پول است تا اینکه چند روز قبل نزد یکی از دوستان صمیمی ام رفتم و به او گفتم نمی دانم از کجا شروع کنم، چطوری درس بخونم ، چه کتابی را اول بخونم، و در حین صحبتم تاکید داشتم که زود از درس خواندن خسته می شوم و از او خواستم روشی به من پیشنهاد کند با توجه به اینکه من امسال به پیش دانشگاهی می روم این روش را به من پیشنهاد کن و ایشان به من روش جی5 پیشنهاد کردند و خواهش کردم مرا بیشتر با این روش آشنا کند و او با خوش رویی همین کار را کرد و خیلی بیشتر مشتاق شدم بدانم این روش چیه و از او دفترچه های تبلیغاتی که اسامی چندین نفر از کسانی که از این روش استفاده کرده اند و موفق شده اند، بود. علاوه بر آن برگه ای که توضیح جدول بهان بود به من داد و پس از مطالعه آنها بیش تر شور و هیجان درس خوندن در من شکوفا شد و این موضوع را با پدر و مادرم در میان گذاشتم و آنها در پاسخ گفتند این ها همه تبلیغات بیهوده است برای اینکه پول جمع کنند ولی با توضیحات بیشتری که دادم پدرم موافقت کردند. دوست دارم از این روش نتیجه بگیرم تا دوره پیش دانشگاهی را با شما به پایان برسانم و از شما تشکر فراوان دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد