دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

جی برگهای خام :

جی برگهای خام :

 

جی برگهای خام در حقیقت همان لقمه های برای حافظه هستند همانطور که نمی شود یک باره یک نان را خورد و باید آنرا لقمه لقمه کرد، یک مطلب درسی  را نمی شود یک باره به حافظه سپرده و باید آنرا لقمه لقمه کرد این لقمه ها همان جی برگها هستند که شما با روشی که در  Vcd وکتاب راهنما آورده شده است ، می بایستی به صورت سؤال و جواب مطالب را در آنها بنویسید.

البته برای کسانی که دچار مشکل کمبود وقت هستند و یا به هر دلیل مشکل جی برگ نویسی دارند ماراه حل و مناسبی  ارائه داده ایم که همان « جهت » ها هستند ، « جهت » ها جی برگهای آماده ای می باشند که از دروس مختلف تهیه شده اند ، جی برگهای مثل شیمی ، فیزیک ، ادبیات و غیره  حتی از مطالب غیر درسی هم جی برگ تهیه شده است مثل « جهت » های 504 واژه ، یادگیری زبان (BBC) واما در هر حال توصیه اکید داریم که همه جی برگ نویسی و یا قسمتی از آن را حتماٌ  خودتان انجام دهید تا آمادگی ذهنی و قدرت تحلیل شما به حداکثر بازده ایی برسد.

و اما چند نکته کاربردی در رابطه با جی برگهای خام

1-    هر گروه درسی را در یک رنگ جی برگ بنویسید:

جی برگهای خام در رنگها و طراحی های متنوعی آماده شده است شما می توانید درسهای مختلف را در رنگهای انتخابی خود بنویسید برای مثال درس فیزیک  را در رنگ آبی روشن بنویسید این کار یک مزیت بسیار بزرگ دارد . چون به مرور زمان تمام جی برگهای درسهای مختلف با هم مخلوط می شوند حالا تصور کنید فردا امتحان فیزیک  دارید و می خواهید جی برگهای فیزیک را یک مرور مجدد داشته باشید ، وقتی درس فیزیک را در رنگ آبی نوشته باشید در آن صورت به سراغ آن ها رفته و به راحتی مرور می کنید.

البته وقتی شما از جی 5 استفاده می کنید به چنان  آمادگی می رسید که  اگر  همین حالا به شما بگویند باید امتحان بدهید برایتان فرق چندانی نمی کند.

2-    حتماً آدرس هر جی برگ را بنویسید

در قسمت پشت هر جی برگ در سمت چپ و پابین آن یک مستطیل وجود دارد که باید در آن آدرس صفحه کتابی که جی برگ نویسی می کنید نوشته شود ، مزیت این کار این است که اگر جی برگ نوشته شده ای دچار تردید شدید بتوانید به آدرس آن مراجعه نموده وآنرا تجزیه و تحلیل نماید.

3-    حتماً جی برگها را در جهت فلش بچرخانید و مطالعه کنید:

جی برگ را وقتی در میان انگشتانتان میانی و اشاره قرار می دهید باید بگونه ای به چرخد که فلش مشخس کرده است نمونه ای از آن در عکس روبرو نمایش داده شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد