دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

«زمراه» مخفف زیردستی همراه می باشد.

«زمراه» 5 چه مزایایی دارد؟

«زمراه» مخفف زیردستی همراه می باشد.

یکی از مشکلات کسانی که بصورت گسترده از« زیردستی» استفاده می کنند:

مشکل فیش نویسی و پراکندگی فیش ها در هنگام فیش نویسی است . همین مشکل باعث میشود شخص استفاده کننده از جی 5  نتواند در سر کلاس و یا مکانهای عمومی مثل کتابخانه براحتتی  جی برگ ویسی کندچون دائمٌا مشکل پراکندگی ها ا وجود دارد ولی با «زمراه»  این مشکل اساسی حل میشود.

شما اگر دقت کرده باشید در یک دفترچه کوچک خیلی راحتتر یادداشت میکنید تا دریک دسته فیش خام ,این بخاطر آنست که چسب یا منگنه ای که دردفترچه به کار رفته است باعث به هم پیوستگی ورقه های کاغذ را بوجود می آورد.حالا «زمراه» هم نه تنها یک زیردستی است بلکه همزمان گیره قوی آن همان کار منگنه و یا چسب را اجرا میکند و باعث پیوستگی و عدم پراکندگی فیش ها میشود در حالی که مثل منگنه و یا چسب دائمی نیست و هر موقع شما بخواهید برای استفاده در جعبه , فیش هاآ زاد میشوند و قابل استفاده هستند .

از طرفی دیگر ما سعی کرده ایم طراحی و شکل ظاهری زیردستی جی5  بگونه باشد که هم با ارگونومی انگشتان دست شما هماهنگ باشد و هم از نظر اندازه بقدری کوچک باشد که شما بتوانید براحتی أنرا در جیب پیراهن و یا کیف دستی خود جای دهید از طرفی دیگر برای اینکه قادر باشید در هر لحظه حتی در اتوبوس هم فیش بنویسید تا فرصتی را از دست ندهید در کنار زیردستی مکانی را برای قرار دادن قلم و یا خودکار قرار داده ایم تا وسیله نوشتن شما همیشه أماده به کار باشد .البته توجه داشته باشید که باید خودکار ویا قلم شما بدنه کلفتی نداشته باشد چون داخل جایی که برای أن در نظر گرفته شده است که همان قطر داخل گیره است نخواهد رفت و یا اگر برود باعث باز نشدن دهانه گیره شده و گیره دیگر قادر نخواهد بود تا فیش های شما را محکم نگه دارد.

به هر حال زیر«زمراه» علیرغم شکل ظاهری ساده آن برای کسانی که فیش نویسی میکنند واقعا وسیله ای کارآمد و موثر است در هر حال چون این ابتکار از جای الگو برداری نشده است بنابراین در عمل ممکن است(نه حتماً) مشکلاتی وجود خواهد داشت; بسیار خوشحال خواهیم شد انتقادات و پیشنهادات خود را برای تکامل أن با ما در میان بگذارید .

طرز استفاده از زیردستی :

1- تعداد مورد نظر فیش خام مثلا 30 عدد فیش را در داخل گیره قرار دهید (ورود لبه فیش ها به اندازه 3-2 میلیمتر کافی است )

نکته :فیش را زیاد به داخل گیره وارد نکنید چون باعث میشود بعدا فضای کمتری برای نوشتن فیش ها داشته باشید .

2-حالا میتوانید هر یک از دو بال «زمراه»  را به عنوان تکیه گاه برای نوشتن استفاده کنید .

3-اگر حجم فیش های خام زیاد است مثلا 50 عدد , میتوانید در هنگام نوشتن فیش ها وقتی به نیمه فیش های خام رسیدید حالا «زمراه» را 180 درجه بچرخانید و از بال دیگر «زمراه»  و از طرف دیگر فیش های خام شروع به نوشن کنید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد