دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

خانم صالتحی نیا ( دانشجوی زیست مولکولی )

ای کاش ، ای کاش ...

فهمیدم درس تازه از خدمت سربازی آمده بودم . اعتماد به نفسم بدجوری به هم ریخته بود . حوصله مطالعه نداشتم در حالی که میخواستم به هر قیمتی شده درس را ادامه دهم تا اینکه با جی5 آشنا شدم یکه چیز را میخواهم بگویم ، ای کاش ای کاش قبل از سربازی با آن آشنا شده بودم چون مطمئن هستم بجای سربازی الان دانشجو بودم علت این همه قاطعیتم این است که اخیراً در یک آزمون کامپیوتر که یک موسسه برگزار می کرد چهار نفر آقا و سه نفر خانم از میان حدود 80 نفر داوطلب انتخاب می کرد . منی که تازه سربازی را تمام کرده و دو سه هفته ای بیشتر نبود که با جی5 کار میکردم جزو نفرات انتخابی بودم . حالا واقعاً اعتماد به نفسم به شدت بالا رفته و دائماً می خندم و از درس خواندن لذت می برم در یک کلام بگویم حالا تازه خواندن یعنی چه !

 

سعید توسلی ( دیپلمه )

عجب شانسی ! عجب شانسی !

شاید همه از اثرات عجیب جی5 بگویند ولی نحوه آشنایی من با جی5 به همان اندازه اثراتش غیر منتظره و جالب بود اواخر اسفند ماه بود که برادرم با یک مجله موفقیت به خانه آمد و گفت اینرا درفلان جا پیدا کردم دیدم نو است آوردم اگر می خواهی بخوان خیلی اتفاقی صحفه ای را باز کردم دقیقاً آگهی شما آمد جذب آن شدم چون کنکوری بودم و احساس کردم راه جدیدی در این آگهی پیشنهاد شده با دقت خواندم یک بار دو بار حقیقتش را بخواهید به دلم نشست تلفن را برداشتم و سفارش یکی را دادم . بگذریم که آخر سال بود و سر شما شلوغ بود و چند روزی مرا در انتظار گذاشتید به هر حال عید امسال بود که بطور جدی شروع به استفاده از آن کردم . حالا انسجام ، نظم ، آرامش ، و برنامه ریزی را بخوبی در یادگیری ام احساس می کردم خیلی جالب است بدانید من عملاً ساعتهای مطالعه مفیدم از پنج الی شش ساعت در روز تجاوز نمی کرد تفریحم را می کردم تلویزیونم را می دیدم و مهمتر از همه هیچ کلاس کنکوری را نرفتم ولی برای لحظه ای هم از جی5ام جدا نمی شدم می دانید نتیجه چه شد ؟ امسال با رتبه 1400 کشوری و 1300 منطقه ای به رشته مورد علاقه ام یعنی زیست مولکولی دست یافتم و حالا هم که به دانشگاه آمده ام کیفم مملو از فیشهای واحد های دانشگاهیم است و از همین حالا احساس می کنم آنچه یاد می گیرم به یک سرمایه تبدیل می شود ، نکته جالب دیگر این است که آشنایم به جی5 از طریق مجله موفقیت بود حالا بدون استثناء خوانننده تمام شماره های مجله موفقیت شده ام به همین خاطر از مجله مفقیت که مرا با جی5 آشنا کرد . واز جی5 به خاطر اثراتی که درمن گذاشت و اعتماد مرا به مجله جلب کرد تا به یک خواننده پروپا قرص تبدیل شوم و اثرات آنرا در زندگی خود ببینم ، متشکرم . عجب شانسی ، عجب تصادفی !

خانم صالتحی نیا ( دانشجوی زیست مولکولی )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد