دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دیپلم میگیره با اینکه برای قبولی دانشگاه سنگ تموم میزاره و بقول

جوان مودبیه ، خیلی کم حرف ، تا ازش نخواهی حرف نمیزنه ، آشناییمون با جی5 شروع شد . خودش میگه جی5 براش سرنوشت ساز بوده ، وقتی دیپلم میگیره با اینکه برای قبولی دانشگاه سنگ تموم میزاره و بقول خودش ، خودشو میکشه ولی نتیجه نمیگیره و مجبور میشه بره سربازی ، توی سربازی با جی5 آشنا میشه اولش فکر میکنه جی5 فقط برای زبانه چون خیلی به انگلیسی علاقه داره یکی میخره و کنار سربازی شروع میکنه به یادگیری زبان اونقدر از نتیجه ای که بدست میاره به شوق میاد که شروع میکنه از جی5 در دروس کنکور هم استفاده کردن . اونایی که سربازی رفتن میدونن حتی اگر توی بهشت هم سربازی کنی ، سربازی سربازیه ، ولی اون به گفته خودش با جی5 سربازیشو بهشت کرده بود و بعد از ده ماه خدمت در دانشگاه آن هم رشته مورد علاقه اش یعنی مدیریت صنایع قبول میشه ، این موضوع بر میگرده به 4 سال پیش ، آن موقع که جی5 را خیلیها نمیشناختن ( نه که حالا همه میشناسن ! ) حالا که 4 سال گذشته او به « شاهکار » بزرگ هم کرده 20 هزار لغت انگلیسی را از حافظه ، اگر بدونید که یک انگلیسی زبان 4 تا 5 هزار لغت فعال در حافظه داره به عظمت این مقدار لغت پی می برید او پسر ساکتیست اما وقتی از جی5 حرف میزنه شور و شوق زیادی داره ، حالا پشت سر هم از جی5 میگه ، واقعاً حس میکنی با جی5 زندگی میکنه ، حال میکنه و لذت میبره . خودش میگه میدونم اگر برم سراغ جی5 ام دیگر زمان حالیم نیس دست کم یکی دوساعتی مشغولم ، شده از شب شروع کردم تا صبح مشغولم کرده . واقعاً لذت میبرم جی5 برام همه چیز بوده ، بازی ، لذت سیستم برنامه ریزی ، انسجام ، موفقیت ...

اینک گوشه ای از مصاحبه صمیمانه ما را با او که نزدیک به 3 ساعت به طول انجامید را می خوانید :

 

آقای معظمی چند ساله با جی5 آشنایید ؟ 

-          4 ساله

 

خب ، بیشتر بگو ، از جی5 چه نتایجی گرفته ای ؟

-          بگو چه نتایجی نگرفته ایم ، تو سربازی دانشگاه قبول شدم ، الان 20 هزار لغت زبان حفظم . حالا بر خلاف قبل دانشگاه « حافظه ام » را قبول دارم ، اعتماد به نفسم بالا رفته ، احساس تسلط به وقت و زندگی میکنم ، با زهم میخواهید بگم ؟

 

نه رضا جان ، فقط  کمی توضیح بده این نتایج را چطور بدست آوردی ؟ مثلاً قبولی کنکور یا همین 20 هزار لغت ؟

-          ببینید ! ما ایرانیها وقتی میخواهیم به هدفی برسیم شروع میکنیم سخت تلاش کردن ، آنقدر به خودمان فشار می آوریم که یک مرتبه سرخورده میشیم ، جی5 اولین و بزرگترین لطفی را که به من کرده این بود که « درست یادگیری » را به من یاد داد بجای آنکه « زیاد تلاس کنم » ، « درست تلاش کنم » یعنی علمی درس بخوانم ، جی5 مثل ماشین برنامه ریزی مدرن به آدم میگه چطور ؟ چه وقت ؟ مطلبی را که یاد گرفته ای تکرار کنی که بهترین تکرار باشه کار آدم نظم میگیره ، آدم حس میکنه به همه چیز مسلطه .

همه چیز ؟

-          بله همه چیز از تسلط وقت گرفته تا حتی تسلط بر بی حوصلگی

چطور ؟

- نمیدونم ولی جاذبه ای داره همینکه میشینی کنارش بی اختیار دستت به طرفش دراز میشه ، شروع میکنی ، هی ادامه میدی ، چند لحظه پیش حال هیچ کاری نداشتی ولی حالا داری کار مثبتی میکنی و لذت میبری ، باز هم ادامه میدی ، حالا دیگه نه تنها بیحوصله نیستی که حوصله ساعتها درس خواندن را هم داری ...

 

 

پروفسور تاج الدّینی ...

 

به همراه همسر خارجی اش آمده بود ، فارسی را هم با کمی وقفه حرف میزد ، بنظر می آمد از دیدن جی5 تعجب کرده است بالاخره لب به سخن گشود و گفت : شما هم از جی5 استفاده میکنید ؟ و ما هم که متوجه شده بودیم او باید ساکن آن طرف آبها باشد پرسیدیم ، چطور مگه ؟ و او ادامه داد : خیلی جالب است من تمام دروس دوران دانشگاهم را با جی5 خواندم و حتی زبان سوئیسی را با جی5 یاد گرفتم . وقتی که متوجه شدیم حتماً مقیم سوئیس است از ایشان پرسیدیم شغلشان چیست ؟ گفت : من استاد رشته مدیریت در دانشگاه زوریخ هستم حالا دیگر ماجرا برای ما جالبتر شده بود . بنابراین پرسیدیم چند سال میشود از جی5 استفاده میکنید ؟ جواب داد : از وقتی وارد سوئیس شدم در همان آغاز با جی5 آشنا شدم و زبان را با آن یاد گرفتم و احساس کردم روش و وسیله بسیار مناسبی است بنابراین از آن برای تمام دروس دانشگاهم استفاده کردم بطوریکه همیشه جزو نفرات اول دانشگاه بودم و حالا هم هنوز با آنکه تدریس میکنم از آن استفاده میکنم .

از او پرسیدم برای چه مطالبی از جی5 استفاده میکنید ؟ گفت : برای همه چیز ؛ برای مثال قرار است برای گذراندن دوره « فوق دکترا » به انگلستان بروم باز هم کماکان محور اصلی مطالعاتم را روی جی5 تنظیم کرده ام . در همین حین خانم سوئیسی ایشان هم وارد بحث شدند البته به زبانی که ما متوجه نشدیم با پروفسور شروع به صحبت کردند و پروفسور تاج الدینی هم ترجمه آنرا چنین برای ما بیان کردند : خانمم می گوید ، جی5 در سیستم آموزشی سوئیس جای بسیار ویژه ای دارد بطوریکه در همان دوران کودکی بچه هایمان را با جی5 آشنا میکنیم ، در همان لحظات به یاد دوستی افتادم که می گفت در جایی در حال تماشای یک گزارش تحقیقاتی در تلویزیون خودمان بوده است که در آن دخترها را از پسرها در یک مدرسه اتریشی جدا کرده بودند تا ببینند راندمان یادگیریشان چه تغییری میکند و او در همان حال دیده بود که بچه ها دارند جعبه های جی5 را از کیفهایشان درمی آورند از این همه تأیید حسابی به ذوق آمده بودیم بنابراین از پروفسور تاج الدینی وخانمشان خواهش کردیم که تلفن و E-mail خود را به ما بدهند تا بعداً با آنها تماس بگیریم و یک مصاحبه مفصل در این رابطه با آنها انجام دهیم ، او هم با لبخند پذیرفت و اظهار داشت احساس میکند با این کار کمکی به وطن خود خواهد کرد چرا که می داند جی5 چه اثراتی دارد و بعد یک عدد جی5 بعنوان هدیه برای یکی از آشنایانشان خرید و رفت .

ما بعد از چندی با ایشان در سوئیس تماس گرفتیم و مصاحبه مفصلی برقرار کردیم که در آینده نزدیک خواهید خواند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد