دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

تنها دارنده مجوز جی5 از وزارت آموزش و پرورش –دفتر تکنولوژی آموزش

G5 یک ناشناخته بزرگ

تنها دارنده مجوز جی5 از وزارت آموزش و پرورش –دفتر تکنولوژی آموزشی

مهندس محمد سلطانی (فارغ التحصیل رشته عمران)

مهندس سلطانی با آنکه کمتر از دوسال است که با جی5 آشناست ولی تقریباً اندازه تمام فامیل جی5 خریده است!

جی5 یک وسیله حفظ کردن مطالب نیست ،جی5 یادگیری آدم را چند بعدی می کند ،از بعد اطمینان که فوق العاده است از بعد شادابی و نشاط فوق العاده است از بعد شادابی و نشاط فوق العاده است یعنی آدم حوصله اش سرنمیرود از بعد تسلط به وقت هرچه بگویم کم گفته ام .

جی5 واقعأ عجیب است ، من در آغاز اثرات آنراباور نداشتم ولی هر چه زمان گذشت عمق یادگیری را با آن بیشتر احساس کردم ،و دین خودم را هم با ترویج آن بین آشنایان و فامیل ادا کردم به هرکس میرسم از مزایای آن میگویم

حمید صحرایی –دانشجوی ادبیات زبان انگلیسی

به چند زبان برنامه نویسی کامپیوتر مسلط است و تسلط قابل توجهی هم به انگلیسی دارد،بگفته خودش هم از زبان و هم از کامپیوتر شدیدأ متنفر بوده است وقتی دلیلش را پرسیدم گفت که از تکرار کردن متنفر است و زبان هم همه اش تکرار است و از کامپیوتر هم بیشتر از آنکه متنفر باشد می ترسد و علت آن هم عدم تسلط به زبان می داند .

من از تکرار متنفر بودم ،خسته می شدم و لغت را هم مدام باید تکرار کرد ولی با جی5 شما احساس نمی کنی که داری تکرار می کنی ،انگاری داری بازی می کنی ،جوری مشغول میشی که یکمرتبه می بینی دارن صدات میکنن،بابابسه !آنقدر درس نخون!

بله دقیقاً با جی5 آدم از دست این شلوغ بازی ها و تبلیغاتی که برای کلاسهای کنکور میشه خلاص میشه ،باجی5 آدم خودشو باور میکنه .

حمید معدنی –دانشجوی سال اول رشته ریاضی محض دانشگاه امیرکبیر

او دو سال است که از جی5 استفاده میکند و موفقیت خودرا در کنکور مدیون جی5 میداند وی از تأثیر شگرف جی5 بریادگیری و زندگیش به نیکی یاد میکند.

یک چیز را واضح تر براتون بگم،من به این نتیجه رسیده ام در طول این دوسالی که جی5ام معادل شش سال گذشته تحصیلی ام راندمان داشته ام تازه من از ده درس فقط شش درس را با جی5 کار کرده ام والا الآن یک سال با جی5  کار کردن معاد ل شش سال راندمان درسی بدون جی5 برایم بود .

حسن قمریان –دبیر دبیرستانهای کرج

مامعتقدیم که اندیشه های نو که مبتنی بر دانش و تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه محققین و پژوهندگان سراسر گیتی است زمینه ساز جهشهای مثبت و تحول علمی و فرهنگی جامعه بشری میباشد ،لذا به خوانندگان عزیز در سراسر کشور استفاده از این روش برتر آموزشی را توصیه می نماییم.

پگاه عسگرپور-دانش آموز سال دوم دبیرستان

الآن سه سال است که اسفاده می کند و به شدت از آن راضی است ،دوم دبیرستان است و معدلش 19/5است،به گفته خودش اگر در درس شیمی بدشانسی نمی آورد ،معدلش نزدک 20 بود.

وقتی از جی5 استفاده می کنی انگار بازی می کنی نه اینکه درس میخونی ،خوب همین خیلی خوبه شما میتواند بدون اینکه حوصله ات سربرود ساعتها درس بخونی .تازه خیالت هم راحته که با روش مدرن و علمی داری درساتو میخونی.

یه مزیت دیگه اینکه برای آدم برنامه ریزی میکنه یعنی بهت میگه کی درس بخون و کی یاد بگیر و کی تکرار کن تا وارد حافظه درازمدت بشه .

وقتی اصولش را رعایت کنی به تعادلی بین یادگیری و تکرار بخاطر سپاری ایجاد مکنه .

حدیثه مهرنور-دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی

یادمه دوم راهنمایی بودم که پدرم منو باجی5 آشنا کرد،ازاون موقع تاحالا همیشه ازجی5 استفاده کرده ام الان هم که دانشجوی مترجمی هستم روزی نیست که ازش استفاده نکنم.من قبل ازاینکه دنبال علت اینکه چراجی5 چنین اثری دارد باشم بیشتر این خاصیت رواحساس کرده ام ولی تااونجا که می دونم،مطالعه فیشهای جی5  راحته،تمرکز نمیخواد،آدم توهرشرایطی اونو می تونه بخونه حتی وقتی ازخستگی کارروزانه دیگه نای هیچ کاری رونداره وحتی وقتی اعصابش بخاطر فشارهای روحی درمحیط کار خورده باز هم می تونه یکی دوتا فیش جی5 رونگاه کنه خب همینکه یکی دو تا فیش نگاه کردی تازه در"جادوی"جی-5 می افتی  همینطور میری جلو یه مرتبه می بینی 100 ،200 تا 300 فیش رامرور کردی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد