دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

کشور اتریش پخش می کرد که جداسازی دختران و پسران در بهبود کیفیت

 

 

G5 یک ناشناخته

ازدواج و پشیمانی

-آقای مالکی می شود بگویید چه نقشه جدیدی !ببخشید چه برنامه جدیدی برای این صفحه دارید؟

»خدمت شما عرض کنم که ما می خواهیم با توجه به رسالت مؤسسه مان که همان "افزایش عمق زندگی خودمان و دیگران "است بخش مصاحبه را به اموری که دانستن در مورد آن تحولی را در زندگی خوانندگان ایجاد می کند بپردازیم .

-مثل؟

»مثل نکاتی کاربردی و حیاتی در مورد ازدواج و خواستگاری و امثال آن

-بعد چطور می خواهید آنرا به جی5 ربط دهید؟ فکر نمی کنید به درد سر بیافتید؟

»زیاد نگران نباشید من فکر می کنم با "نیتی " که در کارهای ماست ،و بدون ربط جی5 با ازدواج همه کسانی که آن را نیاز داشته باشند اقدام خواهند کرد.

-خوب شروع کنید،ببینیم چه حرف تازه ای در رابطه با ازدواج و خواستگاری دارید،جی5 تان تا آنجا که خبر دارم واقعاً در زندگی یادگیری خیلیها تحول ایجاد کرده است حال ببینیم مطالبی که می خواهید بیان کنید هم همین قدر مؤثر است؟

»قطعاً مطمئن باشید چون از منابع علمی کاربردی معتبری الهام گرفته شده است اگر اجازه بدهید وارد اصل قضیه بشویم .

-البته ،بفرمایید

»ببینید مهمترین دغدغه هر جوان این است که واقعاً چه کسی را برای زندگی آینده ام انتخاب کنم که بعداً از این انتخاب متأسف نشوم و زندگی ام دچار بحران نشود؟هر کسی که در شرایط ازدواج باشد استرس سنگین ناشی از این موقعیت را درک می کند و می داند اشتباه در این زمینه چه عواقب پر دامنه ای به زندگی اش می گذارد در این مواقع واقعاَ یک احساس گیجی و منگی به انسان دست می دهد که یا یکسره خود را درگیر احساس می کند و یا اجازه می دهد عوامل محیطی به او تأثیر بگذارند و سرنوشتش را تعیین کند به عبارت دیگر سرنوشت خود را به دست شانس می سپارد.

-خوب شما چه راه حلی برای جوانانی که در چنین وضعیتی هستند پیشنهاد می کنید ؟واقعاً انسان علم غیب ندارد که بداند فلان کس بعداً بداخلاق از آب درمیآید و یا این ازدواجی که می کند نامتناسب است.آیا واقعاً راه حلی هست یا هر چه هست پند و اندرز و توصیه های کلی است؟

»من در تایید حرفهای شما باید بگویم واقعاًمشکل جوانان ما در این رابطه بسیار گسترده و رنج آور است و اهمیت همین موضوع است که ما را متقاعد کرده است در این رابطه سخن بگوییم .خوب اگراجازه بدهید بایک سوال ازخوانندگان عزیز شروع کنم وقتی می خواهید کسی را به همسری برگزینید به چه خصوصیاتی توجه می کنید و به امکانات مادی،تحصیلات،خانواده،سن،زیبایی،مؤدب و متین بودن و شاید خیلی جزییات دیگرو سؤال این است آیا اگر تمام این موارد هم مطابق میل شما از آب درآید آنگاه احساس خوشبختی خواهید کرد؟

-شاید ،ولی خوب من خیلی ها را می شناسم که تقریباً همه این موارد را دارند ولی زندگی سرد و بی روحی دارند، اما مسئله اینجاست اگرقرار باشد به این چیزها دقت نکنیم پس چه معیارهایی را باید انتخاب کنیم که بعداً دچار پشیمانی نشویم؟

»بله به خوب نکته ای اشاره کردید،به چیزی توجه کنیم که بعد از ده،بیست وسی سال آینده نه تنها تازه وباطراوت باشد بلکه حتی تقویت هم بشود آیا زیبایی وجوانی بیش ازیک دهه ونهایت یک عمر بیشتر مهمان ماست ویاپول که به راحتی می تواند از کف برود بنابراین سرمایه گذاری برای یک عمر زندگی روی چنین پارامترهایی از زندگی ما یک بازنده تمام عیار می سازد.

-جناب مالکی،اجازه دهید من یک نتیجه گیری کنم ببینید درست متوجه شده ام شما می گویید روی امکانات مادی حساب استراتژیک و پایه ای نکنیم،بنابراین احتمالاً پیشنهاد می کنید روی شخصیت فرد سرمایه گذاری کنیم،آیا حدسم درست است؟

 

 

 

 

 

 

»بله دقیقاً

-ولی آقای مالکی ،اینکه شما الآن روی صندلی راحت و چرخدارتان نشسته اید و به راحتی می گویید روی شخصیت طرف مقابلتان حساب کنید به این راحتی نیست،خودتان را جای چنین جوانی بگذارید آنوقت می بینید چنین توصیه های روی هواست و تا عمل خیلی فاصله دارد ولی حداقل همان معیارهای مادی هم عینیتی دارند.

 

»واقعاً نود درصد توصیه های این چنینی غیرکاربردی و صرفاً خیرخواهانه است ولی ما می خواهیم توصیه های عملی بکنیم برای این اجازه بدهید یک مثال کاربردی بزنم.فرض کنید شما انسان آینده نگری هستید و می خواهید روی شخصیت همسرتان مثل تحصیلات،مؤدب بودن ،خوش صحبت بودن و امثال آن را حساب کنید.

و او را برای یک عمر زندگی برگزینید و خوب است قبل از هر چیز به یک داستان واقعی که آقای دکتر "تیبک"در کتاب "عشق هرگز کافی نیست"بیان می کند اشاره کنیم:خانمی می گوید اوایلی که با همسرم آَشنا شدم با شخصیت شوخ و شادابی که داشت و بذله گویی هایش مرا سخت مجذوب خود کرد و کنار او احساس طراوت و شادابی می کردم تا برای آن راه حلی پیدا کنیم آنرا با بذله گویی و شوخی از سر خود وا می کرد و...

-خوب آقای مالکی این نتیجه توجه به شخصیت !من مطمئن هستم که اگر یک فرد مثلاً مؤدب را هم برای زندگی انتخاب کنیم ولی او نتواند خانواده را اداره کند زندگی لذت بخشی بوجود نخواهد آمد .پس می بینید توجه به شخصیت آنقدر هم مؤثر نیست.

»ببینید نکته بسیار ظریفی وجوددارد و اینکه وقتی می گوییم "شخصیت"در حقیقت باید آنرا به دو لایه سطحی و عمقی تقسیم کنیم تا این مشکل کمتر بوجود آید.

-می شود این دو لایه را با مثال بیشتر توضیح دهید؟

»البته،لایه سطحی شخصیت شخص ،صفاتی مثل خوش سخن بودن،مؤدب بودن ،باسواد بودن است(البته اگر از دیدگاه مثبت نگاه کنیم.)

-حتی باسواد بودن را هم جزء لایه سطحی تقسیم می کنید؟

»بله،شاید شما پزشکانی را دیده اید که علیرغم اینکه شدیداً به مضر بودن سیگار علم و آگاهی دارند ولی باز سیگار می کشند بنابراین اگر سود همراه با "تعهد"که این یکی متعلق به لایه عمیق شخصیت است همراه نباشد مؤثر نخواهد بود.

-خوب لایه عمیق را بیشتر توضیح دهید.

»به نظر من خوشبخت کسی است که روی این لایه در همسر آینده اش حساب کند،این لایه برمیگردد به اعماق شخصیت فرد،خصوصیاتی مثل صداقت،تعهد،مسئولیت پذیری،مثبت اندیشی،اندیشه برنده-برنده داشتن،اعتماد به نفس واقعی و امثال آن.

-آقای مالکی ،با آنکه تا اندازه ای این خصوصیاتی که ذکر کرده اید قابل فهم است ولی نیازمند شکافتن و تجزیه تحلیل بیشتر است،اینکه واقعاً چطور بفهمیم که یکی صادق است نیاز به توضیح بیشتری دارد ولی فضای ما اجازه بیشتر نمی دهد،قول بدهید در شماره آینده تا آنجا که ممکن است لایه های کاربردی را برایمان توضیح دهید.

»البته،با کمال میل.

برای دریافت رایگان بروشور جی5 برنامه هفتگی و برگه تعیین سطح زبان انگلیسی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سنگر اضطراری                                        فاطمه عصر ساجدی(کرمان)

چندی پیش از طرف مجله موفقیت با جی5 آشنا شدم .نزدیک امتحانات خرداد ماه بود ،حقیقتش به خاطر مشکلاتی که در طول سال تحصیلی داشتم بر روی کیفیت درسهایم تأثیر منفی گذاشته بود به همین خاطر اصطراب زیادی نسبت به امتحانات خرداد ماه داشتم .بنابراین خیلی سریع اقدام کردم و خوشبختانه مؤسسه پگاه-مالکی هم همکاری کردند و خیلی به موقع جی5 را دریافت کردم وبا روش" سنگر اضطراری "آن شروع به کار کردم نمرات درسهائی که انتظار تک داشتم همه به خوبی برگزار شد و حتی بعضی از 16 هم بالاتر شد.

 

 

 

 

 

رشته پزشکی!                                         خانم زهرا احمدی(معاونت یکی از مدارس)     

من معاون یکی از مدارس هستم چند سال پیش برای ما کلاسهای ضمن خدمت گذاشته بودند،در کلاسها یکی از اساتید که تخصصشان در وسایل کمک آموزشی بود با تأکید زیاد ما را با فکرافزار جی5 آشنا کرد.من هم یکی تهیه کردم و دروس خودم و از جمله زبان را در آن وارد کردم و نتایج فوق العاده ای گرفتم.این جریان گذشت تا اینکه دخترم سال قبل در مقطع پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل بود اما بسیار کسل و ناامید بود او را تشویق کردم تا از جی5 استفاده کند نتیجه آن شد که امسال از رشته پزشکی آن هم در دانشگاه تهران قبول شده اند مااین موفقیت را مدیون آقای مالکی هستیم که مصممانه این روش را پیگیری کرده اند تا به یک واقعیت پذیرفته شده تبدیل شد.

در اتریش هم                                                کیومرث شفیعی

برای مدتی است که از جی5 استفاده می کنم چندی پیش در اخبار تلویزیون خودمان گزارشی از کشور اتریش پخش می کرد که جداسازی دختران و پسران در بهبود کیفیت آموزشی آنهامؤثر است ،وقتی دوربین تلویزیون گزارش وار در درون مدرسه ای می چرخید با کمال تعجب جی5 را که روی دسته های میز آنها نصب شده بود دیدم متأسفانه تا آمدم ویدئو را روشن کنم تا آن را ضبط کنم صفحه فیلمبرداری عوض شد جالب اینجا بود که حتی بچه ها را دیدم که در حال خارج کردن کیف جی5 از کیفهایشان بودند.مسلماً این فیلم در آرشیو خبری صداوسیما موجود است به هر حال این واقعه برایم خیلی جالب بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد