دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

( دانشجوی طراحی موشک از دانشگاه BCC ناسا )

 

18 دلار و پنجاه سنت ! عظیم  پوراحمد ( دانشجوی طراحی موشک از دانشگاه BCC ناسا )

من هم اینک در ترم سوم «طراحی موشک» در دانشگاه BCC وابسته به ناسا در شهر کوکوبیج واقع در ایالت فلوریدا مشغول به تحصیل می باشم در ایامی که برای بازدید خانواده به ایران آمده بودم نکته بسیار مهمی مرا بسیار امیدوار کرد نکته این بود که در ترم دوم دانشگاه BCC ، جی – 5 به عنوان قسمتی از 3 واحد درسی فنون یادگیری ما ارائه شده بود و ما با استفاده از آن نتایج درخشانی از یادگیری خود گرفتیم در کمال تعجب دیدم در ایران موسسه پگاه – مالکی نیز اقدام به ترویج آن می کند البته با صحبتهایی که با آقای مالکی داشتم تغییرات مختصری که در ساخت آن در آنجا داده شده بود به ایشان منتقل کردم و به ایشان قول دادم برای خدمت به وطنم حتماً یک نمونه از آن را در اولین فرصت به همکلاسیهای آلمانی ام بدهم تا هر چه زودتر به آلمان بیاورند تا از طریق اقوامم در آلمان از طریق مسافر به ایران ارسال شود تا در صورت لزوم مفید واقع شود ، شاید برایتان جالب باشد که قیمت آن در اینجا 18 دلار و پنجاه سنت می باشد .

عاشق شده ام ! پارسا خضرایی ( دانشجو )

حقیقتش را بخواهید همیشه از اینکه اینقدر وقتم در کوچه و خیابان و صف تلف می شد در عذاب بودم و به همین خاطر همیشه سعی می کردم کتابی ، نوشته ای در جیبم بگذارم و در چنین مواقعی مطالعه کنم ولی با این حال از این کار احساس لذت ونشاط  نمی کردم چون در آن شلوغی و ازدحام تمرکز حواس کار مشکل و تا اندازه ای زجر آور بود تا اینکه با جی – 5 و به تبع آن با کیف جی – 5 آشنا شدم ، نمی دانید چه نعمتی است کار با آن کاملاً شاداب و با نشاط است علت آن هم این است که شما مطالب مورد نظرتان را در فیشهای کوچکی نوشته اید که مرور آنها به چند ثانیه تمرکز حواس نیاز دارد و این تمرکز حواس در هر شلوغی و ازدحامی قابل تهیه است ! من به گونه ای به این کیف عاشق شده ام ! که حاضر نیستم حتی آنرا در جیبم بگذارم و همیشه آن را در دست چپم نگه می دارم بطوریکه نبود آن باعث احساس کمبود در من می شود و این عادت خوب باعث شده است که حتی از کوچکترین لحظه ها که قبلاً وقت های مرده من بودند استفاده کنم مثلاً همین که سوار تاکسی می شوم بلافاصله کیفی را که در کف دستم می باشد باز می کنم و چند فیش هر چند کم مطالعه می کنم در حالی که اگر عادت کرده بودم که کیف جی را در جیبم بگذارم مسلماً وقتی سوار تاکسی می شدم به خاطر مدت کم سوار شدن به احتمال قوی همت نمی کردم تا آن را از جیبم در آورم و شروع به مطالعه کنم ولی وقتی به راحتی این کار را می کنم چندی پیش باخودم گفتم یک ارزیابی بکنم ببینم که این عادت خوب چقدر وقت مرا نجات می دهد دیدم در طول روز تقریباً بین 200 تا 300 فیش را مرور می کنم و این یعنی صرف جویی در زمانی معادل 2 تا 3 ساعت به عبارتی شفاف تر دیدم اگر 8 ساعت از روز را در فعالیت کاری باشم طی یک دروه 3 ساله تقریباً یک سال از عمر خود را صرفه جویی کرده ام در حقیقت یکسال به عمر خود اضافه کرده ام چرا که عمر که مثل پول قابل صرف جویی نیست بلکه بهینه استفاده کردن از آن درحکم صرفه جویی آن است به شما توصیه می کنم اگر برای زندگی خود ارزش قایل هستید بی درنگ خود را به این عادت خوب ! عادت دهید !

نظرات 1 + ارسال نظر
یسی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

عجب بهروزی>>>>>>>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد