دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

چرا زن و شوهر ها حرف همدیگر را نمی فهمند

جناب مالکی7 برای این شماره چه مطلبی را در نظر دارید؟

اگر اجازه بدهید می خواهم یک قانون مؤثر در رابطه با بهره وری در زندگی را که برای خودم خیلی مؤثر بوده برایتان شرح دهم!

بسیار عالی است! ولی اگر ممکن است قبل از شرح این قانون یک نمونه از اثر آنرا برایمان نقل کنید.

به چشم!‌این موضوع که خدمتان عرض می کنم برمی گردد به 8-7 سال پیش، شب هنگامی بود و درحال مطالعه یک کتاب خوب در رابطه با تسلط به وقت در زندگی بودم که آقای آلن لایکین هم نویسنده آن بود تقریباً‌ ساعت یازده شب بود و یکی از تمرینهای عملی کتاب این بود که در همان لحظه باید یک کار با اولویت بالا را انتخاب می کردم و اقدام به اجرایش می کردم. اگر یک مقاله برای روزنامه آن زمان همشهری که تنها روزنامه رنگی ایران بود و اگر کسی می خرید چندین نفر در خانواده آن را می خواندند،‌بنویسم به قانون 20-80 عمل کرده ام. قلم و کاغذ آماده کرده ام ولی همین که خواستم بویسم افکار کمال گرایانه به ذهنم هجوم آورد افکاری مانند اینکه، این کار مهم است، بهتر است وقتی آمادگی بیشتری دارم انجام دهم و یا اینکه بهتر است بیشتر مطالعه کنم و بعد بنویسم و ... ولی قانون، قانون بود و باید اجرا می شد بنابراین شروع کردم چند صفحه ای که نوشتم احساس کردم سرم سنگین شده است بنابراین بلند شدم و نوشیدنی و میوه ای خوردم اما وقتی می خواستم دوباره شروع کنم باز وسوسه ها شروع شد که دیگر خسته شدی نمی توانی خوب بنویسی بهتر است فعلاً‌رها کنی! نوشته خوبی از آب در نمی آید! و ... ولی قاون، قانون 20-80 بود باید اجرا می کردم. نشستم و باز هم نوشتم!‌می دانید نتیجه چه شد؟

خیلی جالب است، بفرمائید!

مقاله ام که نسبتاً طولانی بود در دو نوبت در روزنامه همشهری تحت عنوان چرا زن و شوهر ها حرف همدیگر را نمی فهمند چاپ شد و نتیجه آن شد که اعتبار ویژه ای از این نظر برای من ایجاد شد که براحتی نگاه دوستان و آشنایان که قبل از آن خیلی معمولی بود را بگونه ای دیگر حس می کردم، حتی یادم هست که چند روز بعد از چاپ با روابط عمومی روزنامه تماس گرفتم و خواستم ببینم آیا در این رابطه اظهارنظری شده که مسئول روابط عمومی گفت تابحال بالاترین استقبال را داشته و همین امر اعتماد به نفس فوران برایم به ارمغان آورد ولی مهمترین درسی که از آن گرفتم همین عمل به قانون 20-80 بود.

خوب حالا اگر می شود در مورد خود قانون بیشتر توضیح دهید؟

بله، طبق این قانون که یک دانشمند ایتالیایی در قرن نوزدهم آنرا مطرح کرده است، 80% نتایج شما، ناشی از 20% کارهای شماست به عبارتی دیگر اگر شما در روز ده کار انجام می دهید و حالا وقت و انرژی شما جوری است که فقط می توانید دو کار انجام دهید اگر آن دو کار را با انتخاب صحیح، نه آنکه هرچه پیش می آید، انجام دهید 80% نتایج برایتان حاصل می شود.

یک توصیه مهم؟

همین حالا این قانون را در هر مورد که می خواهید آزمایش کنید بطور شگفت آوری درست از آب درمی آید مثلاً شاید 10-20 مشکل در زندگی دارید ولی وقتی خوب دقت کنید می بینید 2-4 مورد است که 80% انرژی شما را می بلعد بنابراین اگر بجای پراکنده کاری روی آن متمرکز شوید مطمئناً نتایج بهتری می گیرید.

با تشکر از شما که این قانون طلای را برایمان توصیف کردید.موفق باشید! دو دختر دوقلویم--دخترم دو سال پیش و پسرم هم امسال با کمک جی5 وارد دانشگاه شدند جی5 واقعاً به آنها کمک زیادی کرد به طوری که برای مثال دخترم موفق شد 100% زبان انگلیسی را در کنکور پارسال بزند حالا هم آمده ام که برای دو دختر دوقلویم که الان سال دوم نظری هستند جی5 تهیه کنم. من به عنوان یک مادر و جهت حق شناسی از مؤسسه پگاه مالکی افراد زیادی از دوستان و فامیل را برای تهیه جی5 راهنمایی کردم. این کار دو احساس خوب به من می دهد هم احساس قدرشناسی از مؤسسه و آقای مالکی می کنم و هم می دانم کسانی که جی5 را به آنها معرفی کرده ام مرا دعا خواهند کرد و مورد احترام معنوی قرار خواهم گرفت چرا که با جی5 تاثیر بزرگ بر  زندگیشان خواهم گذاشت.چقدر تفاوت!من جی5 ام را تحت یک نام دیگر یک مؤسسه دیگر خریداری کرده بودم و در طرز استفاده از آن دچار مشکلات جدی بودم بنابراین به مؤسسه پگاه مالکی زنگ زدم و مشکلم را در میان گذاشتم. در همان آغاز مکالمه آنها متوجه شدند من جی5 را از جای دیگری خریداری رده ام ولی بخاطر رسالتی که همان کمک به گسترش درست این روش است بطور کامل که زمان زیادی هم طول کشید و با صبر و حوصله طرز استفاده مفید آنرا در پشت تلفن به من آموزش دادند و من تازه فهمیدم که چقدر تفاوت وجود دارد به همین خاطر نه تنها تشکر شفاهی کردم بلکه در عمل جی5 را برای خواهرم که از یزد آمده بود خریداری کردم علاوه بر آن تا به حال با راهنمایی های من چندین نفر از دوستانم هم از آن استفاده کرده اند.

 

 

نفر23 کنکور سراسری81

من امسال کنکور دادم، با جی5 توسط خبرنامه داخلی دبیرستان آشنا شدم که در آن با نفر 23 کنکور سراسری که از مدرسه ما بود مصاحبه کرده بودن. وی با تاکید زیاد به بچه ها گفته بود از جی5 استفاده کنید و در توضیح بیشتر گفته بود من در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، مدرسه امان هم که تیزهوشان نیست با این حال با کمک جی5 توانستم رتبه 23 کنکور را کسب کنم. من حتی یک بار پیش معلمهای مدرسه آمدم وتاکیدکردم اگر می خواهید خدمتی به بچه ها بکنید جی5 را به آنها معرفی کنید.الناز فردوس فرهنازی

نظرات 1 + ارسال نظر
FERESHTEH BAKHTIYARI شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد