دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

حمید صحرایی دانشجوی ادبیات انگلیسی است به چند زبان برنامه نویسی

حمید صحرایی دانشجوی ادبیات انگلیسی است به چند زبان برنامه نویسی کامپیوترش visual Access مسلط است و تسلط قابل توجهی هم به انگلیسی دارد بگفته خودش هم از زبان هم از کامپیوتر شدیدا متنفر بوده است وقتی دلیلش را پرسیدم گفت که از تکرار کردن متنفر است و زبان هم همه اش تکرار است و از کامپیوتر هم بیشتر از آنکه متنفر باشد میترسید و علت آن هم عدم تسلط به زبان میداند.

مصاحبه ما را با او میخوانید:

آقا حمید چند وقته جی5 استفاده میکنی؟

5 سال میشه

خب چطور آشنا شدی؟

یکی از دوستانم آگهی شما را خوانده بود پیشم آمد و گفت جدیدا به دستگاه اومده که روی سرت میذاری و حافظه ات را تقویت میکند.

خب تعجب نکردی؟

چرا خیلی زیاد به همین خاطر همان روز راهی موسسه پگاه شدم ببینم ماجرا چیست اما وقتی جی5 را با آن قیافه ساده دیدم که یکه خوردم ولی بعدا که توضیحات آقای مالکی را شنیدم تازه فهمیدم چه نعمتی است بعد با پدرم مشورت کردم و آن زمان من دوم راهنمایی بودم آمدیم و یکی خریدیم.

در صحبتهای قبلیت گفتی از زبان و کامپیوتر شدیدا متنفر بوده ای ولی حالا کاملا به آنها مسلطی چطور شد ورق برگشت؟

ببینید از جی5 هر چه بگم واقعا یک پدیده است من با جی5 نوشتم مشکل زبانم را حل کنم.

من از تکرار متنفر بودم خسته میشدم و لغت را هم مدام باید تکرار کرد ولی با جی5 شما احساس نمیکنی که داری تکرار میکنی انگاری داری بازی میکنی چون مشغول میشی که یک مرتبه می بینی دارن صدات میکنن بابا بسه آنقدر درس نخون یادم هست یه شب ساعت 11 بود نشستم پای جی5 می دونید کی بلند شدم؟

خیلی جالبه بگو؟

ساعت 3 بعد از نیمه شب

در کنکور چی؟ چقدر به دردت خورد؟

خب زبان که 100 درصد زدم البته من کوتاهی کردم و تمام درسهارو با جی5 کار نکردم والا درصدهای دیگرم هم خوب میشد.

مدرسه تان چی؟تیزهوشان که نبودید؟

نه چرا میپرسید؟

چون فکر میکنم وقتی یه نفر در چنین مدرسه هایی درس نخوانده در کنکور موفق میشود کار بزرگی کرده.

بله دقیقا با جی5 آدم از دست این شلوغ بازیها و تبلیغاتی که برای کلاسهای کنکور میشه خلاص میشه با جی5 آدم خودشو باور میکنه.

یه پیام به درد بخور برای نسل سومیها؟

اگه حتی یه روز هم در گرفتن جی5 شل بازی دربیاوری ضرر کرده اید البته پیشنهاد میکنم جی5 را با vcd هاهست میشه گفت خوش به حال شماها!

 

 

جناب آقای مالکی چه خبر از کارهای جدید؟

اگر اجازه بدهید راجع به ابتکار جدیدمان یعنی زیردستی مخصوص فیش نویسی توضیحاتی بدهم.

بفرمائید:

در استفاده از جی5 الارغم تمام محسنات یک اشکال نسبتا کوچک هم وجود داشت و آن پراکندگی فیشها هنگام فیش نویسی بود خب خود من هم که یک جی پنجی هستم ضرورت حل این مشکل را حس میکردم و چند بار هم سعی در فراهم کردن چنین زیردستی کردم ولی آنطور که باید به دلم نچسبید تا دو ماه پیش که ناگهان ایده اش به ذهنم رسید وبعد از اجرا فهمیدم همان چیزیست که دنبالش بودم.

خب جالب است حال این زیردستی به این مهمی! چی هست!

بهتر است بپرسید چکاری میکند در واقع این زیردستی زیردستی ریزومیزه چند کار جالب میکند که یکی از مهمترین آن این است وقتی فیش مینویسیم فیشهایمان پراکنده نمیشود و توسط گیره محکمی به هم متصل میشوند اما مزیت دیگر اینکه این زیردستی را بگونه ای طراحی شده که بعد از تا شدن به راحتی داخل جیب پیراهنتان قرار میگیرد و به راحتی قابل حمل است و هر وقت که بخواهید فیش مینویسید حتی در اتوبوس و تاکسی!

خب اینکه هر وقت دلمان بخواهد فیش بنویسیم حتی در تاکسی چه حسنی دارد؟

ما در طول روز به مطالبی چه درسی و چه زمینه های دیگر برمیخوریم که ارزش اینکه وارد حافظه درازمدتمان شوند را دارند ولی چون آن لحظه نمیتوانید فیش بنویسیم از لذت یادگیری آن محروم میشویم.

مزیت دیگری که این زیردستی دارد اینکه جای مخصوص خودکار دارد که شما همزمان فیش و خودکار را در کنار هم دارید تا فرصتها را شکار کنید البته مزایای فرعی دیگری است که با استفاده از آن براحتی مشاهده میشود.

آقای مالکی به نظر میرسد جی5 شما نسبت به موارد مشابه گرانتر باشد آیا اینطور نیست؟

ببینید شما اگر بخواهید برای مصارف روزانه یک کیلو گندم بخرید زیاد برایتان فرقی نمیکند که کیفیت آن خوب باشد ولی اگر بعنوان بذر بخواهید استفاده کنید مسلما بسیار وسواسگونه به کیفیت آن توجه میکنید چون حاصل یک سال تلاش شما در گرو ثمربخشی این بذر است شما یک گندم میکارید و چندین ماه صبر میکنید.زحمت میکشید انتظار میکشید تا خوشه گندم برداشت کنید بنابراین حاضرید هزینه بیشتر بپردازید تا حاصل این زحمات خوشه ها پربارتر باشد حال شما مشابه جی5 را شاید ارزانتر بخرید ولی جی5 دقیقا مانند آن بذر است حاصل و نتیجه ساعتها و سالها وقت شما در گرو سالم بودن این بذر است بعلاوه شما در طول عمر میخواهید تنها یک جی5 بخرید پس باید به کیفیت بیش از هر چیز دیگر توجه کنید و بدانید که هفت سال تجربه مستمر ما پشوانه این کیفیت است.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

زیر دستی جی ۵ را از کجا میشه تهیه کرد؟

ساغر پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.shakespear.com

لینک من تازه شروع به کار کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد