دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

«جی5 یک سکوی پرتاب است» «مهندس سید سعید سجادی»

شروع حضور مجدد ما با شروع یک تحول بزرگ در خانواده موفقیت همراه شده است ما ضمن تبریک به جناب حلت و همکاران موفقشان این دو شروع خجسته را گرامی میداریم.

از تحصیل میشود فارغ التحصیل شد ولی از جی5 نه! روز آخر فارغ التحصیلی بود به رسم معمول دانشجویانی که فارغ التحصیل میشوند هر چه از وسایل خوابگاهی دارند را به دانشجویان تر پایین می بخشند و من هم مطابق همین رسم تمام وسایلم را به بچه های ترم پایین هدیه دادم ولی دیدم یکی از دانشجویان چشمش به دنبال جی5 ام است بالاخره به زبان آمد و گفت جی5 هم که مال من در جوابش گفتم نه عزیزم جی5 بخشیدنی نیست و باید خودت یکی بخری از تحصیل میشود فارغ التحصیل شد ولی از جی5 نه. هنوز هم که هنوز است واقعا احساس میکنم جی5 جز تفکیک نشدنی زندگیم شده است و با آن انتظار دارم که بسیاری از یادگرفتنیهایم را در ذهنم جاودانه کنم.

«مهندس سید سعید سجادی»

«جی5 یک سکوی پرتاب است»

یکی از روزهایی که برای مطالعه به کتابخانه رفته بودم در دست یکی از مطالعه کنندگان جی برگهای جی5 را دیدم و با سابقه ذهنی که داشتم پیش او رفته و از او در مورد جی5 سوال کردم بعد از توضیحات او به این نتیجه رسیدم که جی5 همان چیزی است که موفقیت مرا تضمین میکند بعدازظهر همان روز جی5 ای را که خریده بودم باز کرده و به دقت به مطالب داخل سی دی گوش دادم در شروع جی برگ نویسی اولویت را به دروس تخصصی دادم ده کتاب را جی برگ نویسی کردم بعد از آن بود که تازه مفهوم درس خواندن عمیق را تجربه کردم. معنی اراده را درک کرده و همچنین لذت یادگیری را احساس کردم بارها از بیکاری حوصله ام سر رفته بود.

سراغ جی5 رفته: مشغول آن شدم نکته جالب اینجاست که حالا نیمه دوم فوتبال شروع شده بود ولی من سرم را بالا نیاوردم تا بقیه بازی را ببینم اگرچه با گوشم بازی را دنبال میکردم ولی استفاده جی5 آنچنان برایم سرگرم کننده و جالب بود که دلم نمی آمد آن را رها کنم!

این یعنی آخر لذت هم فوتبال را دنبال کنی و هم درس بخونی و هم در کنکور موفق شوی!

من یک آدم فعال هستم اصلا حوصله این که یک جا بنشینم و درس بخوانم را ندارم و به همین خاطر سرکلاس نشستن برایم خیلی سخت است ولی از وقتی با جی5 آشنا شدم بارها شده در کتابخانه چنان به مطالعه جی برگها مشغول میشوم که یک مرتبه احساس میکنم گردنم درد گرفته و به ساعت که نگاه میکنم میبینم چند ساعتی مشغول مطالعه بودم. بدون آن که از جایم تکان بخورم یک نکته جالب که جدیدا اتفاق افتاده است این است که در دانشگاه وسط ترم چند واحد پیش دانشگاهی از جمله اجزاماشین. محاسبات فنی و اندازه گیری دقیق را به اجبار به ما دادند خیلی سختم بود و اصلا فکر نمیکردم بتوانم از پس آن برایم ولی کاری که کردم این بود که به سراغ جی برگهایی قدیمی خود رفتم و آنها را مجددا مرور کردم و با آن که وقت کافی نداشتم نتایج جالبی گرفتم. محاسبات فنی را 18 واندازه گیری دقیق را 17 و ... گرفتم.

من اکثر مواقع از کیف جی5 در همه جا استفاده میکنم برای مثال پارسال در ماه مبارک رمضان نزدیک افطار که همه از حال میرفتند من در مسیرامام حسین به کرج سرحال و با نشاط با کیف جی5 داشتم کار میکردم البته نتیجه آن هم این شد که نفر 9 کنکور سراسری رشته خودمان شدم.

«سید مهدی حسینی»

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

هدفم اینه دروس عمومی رو تو کنکور بالای ۸۰ بزنم با جی ۵ چه قدر امکانش است؟

شایان چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

من می گیرمش!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

اصلا خوب نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد