دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

عباس سوری،عضو روباتیک نایب قهرمان جهان،رتبه 9 کنکور

شاید خیلی وقت پیشترها باید مهندس عباس سوری را گیر می آوردیم و با او مصاحبه می کردیم درآن صورت  اخبار موفقیتهایش  اینطور روی هم تلنبار نمی شد و مجبور نمی شدیم به سرعت هر کدام را در یک خط بگوییم و رد بشویم!

مهندس سوری از آن گروه انسانهای انرژیکی است که در زمینه های گوناگون مطالعه کرده ، درس خوانده و کار کرده. از سال دوم دبیرستان تدریس خصوصی می کرده و در حال حاضر نیز بجز آنکه در رشته طراحی صنعتی کلی حرف برای گفتن دارد نرم افزار نویس ماهری هم هست ، شبکه تدریس می کند، پروژه های گوناگونی در دست اجرا دارد و از علایق شخصی مثل فیزیک و فلسفه نیز غافل نیست و...!

کسب رتبه 9 کنکور سال 1378 ، برگزیده شدن در  المپیاد فیزیک ، عضویت در باشگاه دانش پژوهان جوان ، عضویت در تیم روباتیک نایب قهرمان جهان و...گوشه ای از پیروزیهای این جوان مثبت اندیش ایرانی است. باعث خوشوقتی ماست که او عامل اصلی این همه پیروزی را جی5 می داند. 

چگونگی  آشنایی با جی5؟

من همیشه دنبال چیزهای بودم که بتوانند کارهای سخت و شاق انجام بدهند. حدود سال 1375 در مراجعه ای که به کتابفروشی پگاه کرج داشتم و با توضیحات آقای مالکی نژاد( طراح جی5 در ایران) آن را خریدم.وقتی بسته ی  جی5 را در خانه باز کردم خیلی توی ذوقم خورد. انتظار چیز پیچیده تری برای این هدف بزرگ داشتم !

مدت کوتاهی بعد به اوج اثر بخشی این پدیده استثنایی پی بردم و از آن موقع تا به حال با جی5 همراه بوده ام.

 و از میزان اثر بخشی آن  همینقدر بگویم من یکی دو سال پس از آشنایی با جی5 ، حدود 29 سال شاگرد خصوصی در دروس مختلف بخصوص فیزیک و ریاضی داشتم در حالی که خودم هنوز  دانش آموز دوم دبیرستان بودم!

 

سطح درسی اتان قبل از آشنایی با جی5؟

سطح اکثر  دروسم اصلا تعریفی نداشت. بخاطر علاقه زیادم به فیزیک تک بعدی درس می خواندم اما آشنایی با جی5 باعث شد حتی در دروس عمومی و شیمی  که خیلی علاقه نداشتم رشد کنم و در کنکور نیز درصدی برابر فیزیک داشته باشم.

 

المپیاد فیزیک؟

سال 1377 در المپیاد فیزیک شرکت کردم و جزو 40 نفر برگزیده کشوری المپیاد فیزیک شدم و به عضویت باشگاه دانش پژوهان جوان درآمدم. فعالانه  از جی5 استفاده می کردم.

 

کنکور؟

از حدود یکسال قبل از کنکور با برنامه نویسی کامپیوتر و کارهای شبکه آشنا شدم و در سالی که کنکور داشتم روزانه بیش از 8 ساعت در یک شرکت استرالیایی که در تهران  دفتر داشت کار می کردم . بطور همزمان دررشته ریاضی و هنرهم در کنکور شرکت کرده بودم. هنگامی که برای دریافت کارنامه و فرم انتخاب رشته به محل مربوطه  رفتم متصدی ابتدا کارنامه مربوط به ریاضی را بیرون آورد، نگاهی انداخت و گفت : خوبه ! نگاه کردم رتبه ام حدود 650 شده بو د. سپس کارنامه هنر را بیرون آورد و با حالت تحسین آمیزی گفت : خیلی خوبه ! خیلی خوبه !... کارنامه ام را نگاه کردم : رتبه ام 9 شده بود! اصلا انتظارش را نداشتم، جی5 را  خیلی دستکم گرفته بودم ! به شدت به هیجان آمده بودم. تا خانه دویدم و در طول راه به چندین نفر کارنامه ام را نشان دادم وگفتم: ببینید !ببینید! رتبه من یک رقمی است!کنترلم را از دست داده بودم!...اصلا به میزانی که برای کسب رتبه تک رقمی فعالیت لازم بود کار نکرده بودم! اثر جی5 بود.  نهایتا در رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شدم.

 

کلاس کنکور؟

به هیچ کلاس کنکور نرفتم و از جزوه یا کتاب خاصی به جز کتابهای درسی استفاده نکردم و در آزمونهای آزمایشی هم شرکت نکردم فقط  از جی5 به نحو گسترده ای استفاده می کردم.

 

چگونگی یادگیری با جی5؟

با جی5 یاد گیری به گونه ای است که بدون آنکه خودت متوجه باشی یاد می گیری .یعنی یک نوع  یادگیری غیرآگاهانه و من به این علت به آن خیلی علاقه دارم. بارها شده مطلبی را ازمن می پرسند و جوابش را سریع وبدون تامل می گویم، می پرسند از کجا می گویی؟ می گویم : نمی دانم ! اما جوا ب همین است!

این ویژگی بزرگ و انحصاری  یادگیری  با جی5 است.

 

سرعت عمل؟

روال تصادفی دوره کردنها در جی5 باعث می شود بچه های جی پنجی در مسابقاتی مثل کنکورسراسری ، ارشد، رزیدنتی و... که همین ویژگی در سوالاتش هست( پراکندگی و تصادفی بودن سوالات)  سرعت عمل بالاتری داشته باشند و موفقترهم باشند . در ضمن، همبن ویژگی عملا خلاقیت آنها را هم گسترش می دهد چون خلاقیت چیزی نیست جز چیدن چیزهای تصادفی و متفاوت در کنار هم .

 

اعتماد به نفس؟

در این زمینه بچه های جی پنجی باید مواظب باشند به خاطر  شدت اعتماد به نفسی که به واسطه موفقیتهایشان با جی5 در زمینه یادگیری  به دست می آورند در دامن اعتماد به نفس کاذب( در زمینه های دیگر) نیفتند و به یاد داشته باشند تنها در زمینه یادگیری آن هم به واسطه بکار بردن ابزار درست( جی5) موفق شده اند و لزوما به معنی داشتن توانایی  انجام هر کاری مثل تجارت و.. نیست و نمیشود در بقیه کارها هم به همین سبک وقت کم گذاشت و نتایج بزرگ گرفت

 

خاطره جالب؟

جی5 با توجه به حضور ذهنی که به افراد می دهد حاضر جوابی و قدرت تحلیل را نیز به شدت بالا می برد.وقتی برای پایان نامه دفاع می کردم از حضور ذهن و قدرت تحلیل خودم در مقابل سووالات پیچیده و فی البداهه ی اساتید تعجب کردم. نتیجه این شد که نمره پایان نامه ام 19 شد.

 این پایان نامه در مورد طراحی کیوسکهای مطبوعاتی بود که با کمک چند تن از دوستان این طرح را پیاده کردیم .  در نهایت طرح را به شهرداری فروختیم که همین کیوسکهای جدید است.اینها در برابر بادهایی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت مقاوم است.

 

عضویت در تیم رباتیک؟

در تیم طراحی ربات امداد رسان در سال 1382 به عنوان نرم افزار نویس عضو بودم. مسابقات آن سال در کانادا

برگزار شد و تیم ما به عنوان نماینده کشورمان در سطح جهان دوم شد یک تیم از کشورمیزبان که همگی هم در سطح دکترا بودند اول شدند.

 

قدرت جی5؟

سال 1381 سال جالبی بود!در دانشگاه مشغول به تحصیل بودم، در بیرون شبکه های کامپیوتری را تدریس می کردم، کارهای سنگین پروژهای انجام می دادم ،  عضو باشگاه دانش پژوهان بودم و آنجا هم حاضر می شدم ، متاهل شده بودم  ودر ضمن به علایقی مثل فیزیک ، فلسفه و...هم با مطالعه می رسیدم و...!

همه و همه با کمک پدیده ای به نام جی 5! تازه بعضی اوقات وقت زیادی هم می آوردم!

 

توصیه به دوستان؟

به دوستان زیادی توصیه کرده ام ، مثلا  یکی از دوستان که خلبانی می خواند خیلی راضی بود بخصوص از یادگیری زبان با جی5.

پسرخاله یکی از دوستان هم با اینکه سربازی را گذرانده بود و 2 سال بود از تحصیل فاصله داشت و شاغل هم بود و در حالیکه عمدتا 2 ساعت در روز هم بیشتر با جی5 کار نمی کرد با استفاده از جی5 در دوره کارشناسی در داشنگاه علم و صنعت پذیرفته شد و...

 

کاربرد درعلایق شخصی؟

همانطور که گفتم جی5 محدود به موضوع خاصی نیست . من برای یادگیری فلسفه که از علاقه های شخصیم می باشد از جی5 استفاده می کنم . مدتها پیش یک کتاب معروف فلسفی را جی برگ نویسی کردم.چندی پیش وقتی با چند نفر از بچه های فلسفه هم صحبت شده بودیم از تسلط خودم واقعا لذت بردم. در اکثر موضوعات مثل عقاید کانت و.. . به مراتب بیشتر از آنها اطلاعات داشتم.

 

نقش جی5 در موفقیتهایتان؟
من عمده موفقیتهایم – تا هشتاد درصد – را مدیون جی5 می دانم.تا کسی از جی5 استفاده نکند برایش باورکردنش سخت است که مطالب را چقدر آسانتر و سریعتر با جی5 می توان یادگرفت و سالهای سال به خاطر داشت..

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

من می خوام بدونم چطوری عباس تو فیزیک موفق شده ؟
آخه کسی فیزیکش خوب می شه که تمرین و تکرار داشته باشه ولی عباس گفته که خیلی وقتش کم بوده فقط هم جی ۵ را میخونده .

نیلوفر یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام من جی تا رو دارم خواهش میکنم به من بگید چه طوری استفاده کنم.10بار سی دی ها رو دیدم اما متوجه نشدم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟خواهش میکنم ایمیل من zate_sheytaniye_man@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ

سهیل سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://soheilmagician@yahoo.com

سلام
خسته نباشید
میخواستم بدونم توی این مطلبی که نوشتید :
http://g5-hafezeh.blogsky.com/1385/11/07/post-83/
آیا این خانم موفق به تهیه جی۵ شدهان یا نه
اگه موفق نشدند یه ایمیل به من بزنید شاید کمکی از من ساخته باشید
خدانگهدار

سمانه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

من نمیدونم چطوری واسه درسی به جز زبان مثلا فیزیک میشه از جی ۵ استفاده کرد لطفا راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد