دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

سالن سینما فلسطین

در همایش «فکرافزار جی5» در تبریز

همه از نقش متحول کننده ی جی5 گفتند!!

تبریز. ساعت شش و پنج دقیقه یکشنبه 2 مرداد ماه 84. سالن سینما فلسطین. همایش فکرافزار جی5 با استقبال گسترده و دور از انتظار علاقمندان مواجه شده است. چرا دور از انتظار؟ چون درست در آستانه فصل گرما قرار داریم و هوا حتی زودتر از موعد معمول گرم شده است. اما حتی گرمی و ازدحام هم نمی تواند دلیلی برای عدم حضور علاقمندان جی5 باشد، استقبال به گونه ای است که برگزارکنندگان، با هماهنگی مسئولین محترم سالن مجبور می شوند درب های طبقه بالا را نیز بگشایند و ...

در همین همایش بود که از شرکت کنندگان خواسته شد، اگر نظری در رابطه با فکرافزار جی5 دارند جهت اطلاع دیگران مکتوب کرده و تحویل دهند، آنچه در زیر می خوانید قطره ای از اقیانوس لطف و محبت دوستان جی5 است.

ضمن تشکر و خسته نباشید به آقای دکتر اکبری و سرکار خانم دکتر سلام زاده همسر محترمشان که عاشقانه به گسترش «امور فرهنگی» می اندیشند و نقش اصلی در برگزاری این همایش داشتند، نظرات ارایه شده را با هم می خوانیم:

بزرگترین ظلمی که به دخترم کردم!

خانم 44 ساله هستم بزرگ ترین ظلمی که در حق دخترم کردم این بود حدود دو سال است به من می گوید برایم جی5 را بخر. جسته و گریخته در دیگران دیده، برایم می گوید ولی من اهمیت ندادم حالا که در این جلسه شرکت کردم، کم مانده بود، گریه کنم که

چه قدر به این دختر بی توجهی کردم، امیدوارم همین فردا انشاءالله تهیه کنم برای فرزندم، که این همه اصرار داشت نخریدم البته از روی نا آگاهی بوده است. حتماً باید از ایشان عذرخواهی کنم . این همایش شما برای من مثل یک معجزه بود. انشاءالله همیشه سرافراز و موفق باشید.                                                                    برمی

معجزه شگفت انگیز !

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مالکی نژاد و تشکر فراوان از زحمات بی دریغ شما در راه علمی نمودنِ روش یادگیری و مطالعه.

من امسال در مقطع پیش دانشگاهی (رشته ی ریاضی و فیزیک) تحصیل خواهم نمود و با فکر افزار جی5 در اواخر اردیبهشت 84 آشنا شدم البته راستش را بخواهید من وقتی دوم دبیرستان بودم ، چیزهایی درباره ی جی5 شنیده بودم ولی متاسفانه به آن اعتنا نکردم و باید اعتراف کنم که خیلی اشتباه نمودم چون اگر به آن اهمیت داده و از آن استفاده می کردم الان وضعیت فوق العاده ای داشتم. ولی امسال وقتی دوباره از طریق مجله خانواده سبز با جی5 آشنا شدم تصمیم گرفتم به آن بها دهم و به مادرم اصرار کردم از شادی در پوست خود نمی گنجیدم و من از ابتدای تابستان 84 بطور جدی و با اشتیاق فراوان شروع به استفاده از جی5 نموده ام و تا الان که تا خانه ی شماره ی 4 پیش رفته ام بنظرم واقعاً مفید بوده است و باید بگویم که در یک کلام، معجزه ای شگفت انگیز است.

                                            با تشکر

                                      ساناز خسروشاهی

دیگر کار بیهوده نمی کنم

تغییر مهمی که جی5 در زندگی من ایجاد کرد تا حدی خنده دار است. من همیشه عادت داشتم وقتی تلویزیون نگاه می کردم یا مهمانی داشتیم حتماً باید کاری جانبی نیز در حین تماشای تلویزیون یا صحبت با مهمان انجام می دادم مثل سیب زمینی پوست کندن یا ... و اگر کار خاصی نبود، باید پیدا می کردم تا مطابق میلم به تماشاگر تلویزیون یا مهمانداری بپردازم ولی بعد از استفاده از جی5 ، از انجام این کارهای بیهوده خلاصی یافتم و از این بابت خوشحالم.                                                     عاصعی

عامل موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد

من در سال 81 جعبه جی5 را از دفتر مرکزی در میدان آزادگان کرج تهیه کردم. در کنکور کارشناسی ارشد با استفاده از فکر افزار جی5 رتبه 10 در گروه فرهنگ و زبان های باستانی را کسب کردم، سایر اعضای خانواده من نیز از این روش استفاده کرده اند. خواهر کوچک من دانشجوی رشته گرافیک رایانه است، خانم برادر من نیز با استفاده از این روش در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی پذیرفته شده اند. خود من نیز در یادگیری زبان فرانسه و زبان آلمانی هنوز از این روش استفاده می کنم، خسته نباشید و متشکرم.                                                                                       شیوا اسکندری

 

جی5 شانس زندگی من بود

با سلام و تشکر از هدیه ای که موفقیتم را تضمین نمود. منظورم جی5 است که یکی از شانس های زندگی من بود که باعث شد در کنکور آن طور که حقم بود پاسخ دهم درصد زیادی از موفقیتم را واقعاً مدیون جی5 می دانم.

جی5 یعنی بهره وری به تمام معنا از لحظه لحظه زندگی

جی5 یعنی بهترین شدن

جی5 یعنی یک شبه ره صد ساله رفتن

سمیه مسیبی

نقطه عطفی برای یادگیری فرزندم

1-    همه به خوبی می دانیم با دانش دیروز نمی توان فرزندان امروز را برای فردا تربیت کرد.

2-    جی5 افتخاریست برای یک ایرانی و بهترین هدیه به کسانی که دوستشان داریم

3-    جی5جامع ترین مجموعه ی فراگیری است.

4-    بهترین هدیه به فرزندانمان جی5 است. یک جعبه جادویی در همه قاره ها!

مبتکر عزیز جی5! نمی دانم شما را چه بنامم؟ بهترین مشوق یا بهترین جهت دهنده و یا ...؟

من جی5 را نقطه عطفی برای یادگیری فرزندم می دانم ، امیدوارم در این شهر راحت و آسوده باشید.

هموطن تبریزی شما

 

تبلیغات را بیشتر کنید

بنده در اول که تبلیغات شما را دیدم راستش فکر کردم بازار گرمی است! (به قول همان دانشجویی که به شما گفته بود) ولی بعداً که خودم و خواهرم استفاده کردیم دیدیم نه؛ واقعاً معجزه گر است و ما دو نفر چند هزار لغت زبان حفظ کردیم و خواهرم هم با جی5 کتابهای درسی خود مثل تاریخ و جغرافیا ... را حفظ کردند و ما واقعاً از شما تشکر می کنیم اگر می شود تبلیغات را بیشتر کنید تا همه با جی5 آشنا شوند.                                                                    عباسیان

واقعاً معجزه می کند

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مالکی و همکاران بنده واقعاً به کارائی جی5 در بخاطر آوردن مطالب اعتقاد دارم. جی5 واقعاً معجزه می کند.

                از زحمات شما متشکرم

       عبداله طالشی - دانشجوی کارشناسی ارشد

همه موفقیت هایم را مدیون جی5 هستم

با تشکر فراوان از زحمات شما در راه آموزش، من حدود دو یا یک ماه پیش با فکر افزار جی5 آشنا شدم و باید بگویم برایم معجزه کرده است. برای امتحان های پایان ترم دانشگاه، چند واحد درسی داشتم که می دانستم نمره خوب نمی آورم، فقط حدود یک ماه شروع کردم و با روش جی5 آنها را خواندم، با اینکه تا امتحان فقط تا خانه شماره 3 پیش رفته بودم همه سوالها رو عالی جواب دادم و 18 و 19 گرفتم. اگه هر کسی از من پرسید جی5 چیست؟ فقط می توانم بگویم معجزه ی موفقیت. و به همه توصیه اش می کنم. وقتی این موفقیت را دیدم دیگه شروع کردم و برای کنکور کارشناسی ارشد با شوق زیاد و انرژی فراوان با جی5 درس ها را حفظ می کنم و مطمئنم که موفق خواهم شد. همه ی موفقیت هایم را مدیون شما هستم. جی5 علاوه بر پیشرفت تحصیلی ، اثر فوق العاده ای در روحیه ام هم گذاشته ، چون هم مطالعه لذت بخش می شود و خسته کننده نیست و هم اینکه وقتی می بینم همه چیز را خیلی آسان یاد می گیرم، برای مطالعه انرژی بیشتری می گیرم و شوق و علاقه ی زیادی برای مطالعه پیدا کردم. اصلاً انگار که تشنه ی مطالعه شده ام.                با تشکر دوباره از زحمات بی نظیر شما

   الهام نجیب

مسابقه آگهی تلویزیونی جی5، همراه با جوایز ارزنده!

از تمام علاقمندان و استفاده کنندگان فکرافزار جی5 دعوت می شود در مسابقه ی ارائه طرح و ایده ی آگهی تلویزیونی جی5 شرکت نمایند.

اسامی برندگان از طریق مجله وزین خانواده سبز اعلام خواهد شد. به برندگان و تعداد زیادی از شرکت کنندگان  جوایزی از قبیل فکرافزار جی5، ساعت دیواری ویژه جی5 ، سکه بهار آزادی و غیره اهدا خواهد گردید.

لطفاً ایده ها و طرح های خود را توسط پست پیشتاز به نشانی کرج - میدان آزادگان - مجموعه پگاه ارسال فرمایید. «در روی پاکت قید فرمایید مربوط به مسابقه آگهی تلویزیونی»

          با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
aryan پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ

عالیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد