دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دکتر سید محمد طباطبایی پزشک نمونه استان قم و مشاور

دکتر سید محمد طباطبایی پزشک نمونه استان قم و مشاور

جی5 تحولی عظیم در یادگیری ایجاد می کند

خوانندگانی که به طور مرتب صفحه ی مربوط به جی5 را در مجله وزین خانواده سبز مطالعه می کنند، حتماً دکتر سید محمد طباطبایی را به خاطر دارند. دو شماره قبل با ایشان مصاحبه ای را ترتیب دادیم، همانجا اشاره کردیم که ایشان در کنار هوش و ذکاوت و توانایی ویژه ای که در زمینه پزشکی دارد، در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی ، آموزشی و مدیریتی نیز توانایی های بالایی از خود به نمایش گذاشته و ضمن برخورداری از عنوان پزشک نمونه استان در امر آموزش سلامت، در حال حاضر با برخوردی کاملاً متواضعانه و رفتاری دلسوزانه به طبابت و ارائه مشاوره در استان قم مشغول هستند و صد البته ایشان از طرفداران پر و پا قرص جی5 هم هستند.

ضمن تشکر مجدد از ایشان به خاطر وقتی که در اختیار ما قرار دادند خلاصه بخش دوّم گفت و گوی خواندنی سایت مالکی جی5 را با ایشان مرور می کنیم:

-   آقای دکتر طباطبایی! اجازه بدهید در شروع مصاحبه با توجه به اینکه حضرتعالی در دو شماره قبل تلفن مطب خود را نیز جهت مشاوره رایگان به علاقمندان جی5 ارایه کرده بودید، از وضعیت تماسها سئوال کنیم؟

-   خیلی جالب است، دقیقاً قبل از اینکه شما تشریف بیاورید تلفنی داشتم از یکی از هموطنان عزیزمان از اصفهان، ایشان تاکید داشتند که به تعبیر «معجزه» که من برای جی5 به کار برده بودم کاملاً رسیده اند. 6 ماه است که از جی5 استفاده می کنند و کاملاً یادگیری و زندگی شان با استفاده از جی5 متحول شده است.

-       شروع خوبی برای مصاحبه بود! بیشتر چه مواردی با حضرتعالی مطرح شده است؟

-   البته کثرت تلفن ها و تماس ها واقعاً من را شگفت زده کرده امّا اجازه می خواهم قبل از هر چیز از عزیزانی که طی هفته های گذشته از طریق تلفن مطب و پست الکترونیک اینجانب تماس برقرار کردند، تشکر و قدردانی کنم و از اینکه نتوانستم به دلیل کثرت تلفن ها و پیامهای ارسالی، پاسخگوی تمامی آنها باشم ، پوزش می خواهم اما در این بخش از مصاحبه سعی خواهم کرد با توجه به نوع سوالاتی که مطرح شده به گونه ای صحبت کنم که به بخش عمده ای از این سوالات نیز پاسخگو باشم.

-   یکی از عمده سوالاتی که در ذهن همه وجود دارد اینست که اصلاً جی5 چیست؟ آیا قرص و آمپول است یا یک وسیله ی مغناطیسی است و یا ...؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که جی5 یک تکنیک پیشرفته ی یادگیری است که به کمک آن نوع مطالعاتی که در حال حاضر به اشتباه صورت می گیرد و به همراه خود تردیدهایی را در خصوص یادگیری ، استرس، اضطراب و عدم اعتماد به نفس از خود به جای می گذارد برای همیشه به دست فراموشی می سپارد. در واقع با کمک جی5 ، آموخته های ما از حافظه ی کوتاه مدت به حافظه بلند مدت و پایدار انتقال یافته و برای مدت های مدید در ذهن می مانند.

-       پس سوالی در مورد چگونگی عملکرد جی5 بیشترین سوال خوانندگان است و پس از آن؟

-   نکته ی دیگری که در سوالات بعضی از خوانندگان و کسانیکه با اینجانب تماس می گیرند به چشم می خورد ، نوعی تردید و عدم اعتماد نسبت به کارایی این وسیله علمی است، که البته این دسته کسانی هستند که هیچ آشنایی با جی5 ندارند و فردی از آشنایان یا نزدیکان آنان نیز از جی5 استفاده نکرده است. در پاسخ به این عزیزان این نکته را متذکر می شوم که اولاً اینجانب به عنوان یک پزشک هیچگاه حاضر نمی شوم شأن و منزلت علمی و قداست رشته ی تحصیلی خود را زیر پا بگذارم و خود را وسیله و ابزاری برای تبلیغ یک جنس یا یک کالای نمایم. ضمن اینکه در خصوص این وسیله و موسسه ی تهیه کننده ی آن نیز به هیچ وجه ذی نفع نمی باشم. آنچه برای من اهمیت دارد اینست که وقتی به کارایی بالای این وسیله کاملاً اشراف دارم و می دانم به کمک آن چقدر جوان های ناکام در امر یادگیری و دانش آموزان و پشت کنکوری ها را از دغدغه ی بزرگ عدم یادگیری نجات می دهد، نوعی احساس مسئولیت به بنده دست می دهد که در راستای «زکوه العلم نشرهُ» بتوانم تجربیات خود را در اختیار دیگران قراردهم و وقتی می بینم عده ای از افراد مرفّه جامعه به صرف توانمندی بالای اقتصادی با توسل به کلاس های خصوصی و بهره گیری از آموزشگاههای مختلف و به بیان بهتر خریدن علم، همه چیز را تحت سیطره خود در می آورند دلم به درد می آید. خواندن نامه هایی ملتمسانه ، شنیدن ناله های تلفنی مادران نگران و صداهای بغض آلود جوانان دوست داشتنی این مرز و بوم که دغدغه ی اصلی شان ادامه ی تحصیل و نگرانی از روند مطلوب مطالعه و یادگیری است وجودم را به لرزه می آورد.

-       علت بی اعتمادی این گروه از خوانندگان را نتیجه ی چه می دانید؟

-   متاسفانه از زمانی که بحث تبلیغات در کشور جدی شده و فضای تمام رسانه های موجود را اشغال کرده و بعضاً نیز کالاهایی به دروغ و با رنگ و لعاب تبلیغاتی در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد این تصور پیش می آید که شاید جی5 هم به نوعی همین روند را طی می کند. دیروز مادر مهربانی از خوزستان تماس گرفته بود و با صدایی خسته و نگران می گفت: آقای دکتر! شما را به خدا قسم می دهم راستش را بگویید آیا جی5 یک «وسیله ی یادگیری» است یا تبلیغات آن مثل کالاهای دیگر است ، هر چند من به حرف شما به عنوان اول «سید» بودنتان و بعد «پزشک» بودنتان اعتقاد دارم ولی دوست دارم از زبان خودتان این صحبت را بشنوم ...

-   در هر حال من فکر می کنم که این مردم خوب و مظلوم ارزش این را دارند که ما بخواهیم با آنها رو راست باشیم و واقعیات را در تمام عرصه های علمی ، فرهنگی و ... برای آنها مطرح کنیم.

-       و پیامتان برای این گروه چیست؟

-   من به همه ی خوانندگان عزیز و مردم خوب این اطمینان را می دهم که با استفاده از این وسیله با تحولی عظیم در امر یادگیری روبرو خواهند شد و انشاءالله در صورت موفقیت و رسیدن به مدارج بالا ما را نیز از دعای خیرشان بهره مند خواهند کرد. در خصوص شکل استفاده و تکنیک کار از نظر فنی سوالات زیادی از اینجانب می شود که من از تهیه کنندگان این وسیله تقاضا می کنم هرگونه ابهامی در خصوص استفاده از این ابزار را به نحوی شایسته در اختیار عزیزان قرار دهند.

-       آقای دکتر طباطبایی ، دلمان برای آن تعبیرهای شاعرانه تان تنگ شده است! از جی5 برایمان می گویید؟

-   من جی5 را به یک پرش 5 گام تشبیه می کنم که قادر است یک رکورد بی سابقه برای قهرمانش به جا بگذارد، یک دوپینگ علمی که هیچ وسیله آزمایشگاهی قادر به تشخیص آن نخواهد بود و یا یک موشک 5 موتوره که قادر است با هدایت صحیح ، شما را از فضایی به فضای دیگر و از دنیایی به دنیایی دیگر پرتاب کند.

اعجاز جی5 در اینست که هنرها، خلاقیت های نهفته ذهن را از حُمق بیرون کشیده و به آن عمق می دهد. پنج خانه ی به ظاهر کوچک، به وسعت 5 قاره ی بزرگ و هزاران فیش به ظاهر ناچیز اما با قیمت سرمایه های عظیم انسانی که در هر لحظه از زمان می توانند دریچه ای نو از دانستنیهای روز را به روی علاقمندان به علم و دانش باز کنند. در واقع با جی5 ، خستگی ها، سردردها، کلافگی ها، سردرگمی ها، استرس ها و ناامیدیها، عدم اعتماد به نفس ها و بسیاری از مشکلات ناشی از مطالعات سرد و بی روح به دست فراموشی سپرده می شوند و جای خود را به واژه هایی چون: شادابی ، آرامش خیال، امید به آینده و اعتماد به نفس بالا می دهند.

-   ضمن تشکر از توجه و عنایت شما، اگر مطلبی ناگفته هست خواهش می کنم بیان کنید و ضمناً آیا کماکان این فرصت در اختیار هموطنان هست که سئوالات خود را با حضرتعالی در زمینه جی5 مطرح کنند؟

-   از بانیان این تفکر و ترویج کنندگان این وسیله ی علمی که در ارائه یک محصول فرهنگی و علمی سود دنیا و آخرت را همزمان برای خود خریده اند تشکر و قدردانی نموده و برایشان از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون و خدمت بیشتر به هموطنان عزیزمان را مسألت دارم. از هموطنان عزیز خود نیز که طی این مدت بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند کمال تشکر را دارم.

-   من ترویج جی5 را یک وظیفه ملی می دانم و علی رغم مشغله بسیار ،‌با کمال میل پاسخگوی تماس های هموطنان خواهم بود و عزیزان می توانند روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 1 بعدازظهر با شماره تلفن 7728452 (0251) که مطب این جانب در شهر مقدس قم است هماهنگی لازم را به عمل آورند یا با پست الکترونیک dr-TabaTabaii@yahoo.com سئوالات خود را برای من ارسال کنند.

-       و نکته پایانی؟

-       یک دوبیتی برای جی5 گفته ام که آن را به تمامی علاقمندان بی شمار آن تقدیم می کنم:

برخیز که هنگام فرار از رنج است

رنجی که برای همگان بغرنج است

تعبیر من از رنج همان نادانی است

این فلسفه روشن یک جی5 است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد