دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

سوال و جواب کافی است لطفاً پذیرایی کنید و در هنگام پذیرایی جوک و

با سلام

امیدوارم حالتان خوب باشد

سوال و جواب کافی است لطفاً پذیرایی کنید و در هنگام پذیرایی جوک و لطیفه هم بگویید.

 

 

یاد و نام خدا آرام بخش قلبهاست

آقای مالکی عزیز من از جی5 استفاده کردم و در سه ماه بعد از عید تمام بینش را با جی5 خواندم

خیلی مفید و موثر بود فقط در خانه آخر یک مقدار احساس کسالت می کردم.

موفق باشید

اختیاری

 

حمید بکائیان

بنده در حدود 5 سال است که از جی5 استفاده می کنم و از آن بسیار راضی هستم و از شما و همکارانتان متشکرم.

 

همه ی مثال هایی که شما می زنید از دروسی هست که در دانشگاه یا مدرسه آموخته می شود آیا از جی5 برای یادگیری و بخاطر سپاری مطالعات آزاد و یا جایگزینی برای یادداشت برداری استفاده کرد؟

 

با سلام و عرض خسته نباشید.

آیا می شود اطلاعاتی که در جی5 وارد کرده ایم آنها را حذف کرد و ظرفیت جی5 چقدر است؟

نوید کوره پز اصل

 

ای کاش یک کارگاه عملی یا حداقل حضرتعالی همانجا به صورت آموزشی از جعبه استفاده می کردید.

 

به نام خدا

با سلام و خسته نباشید

آیا در این مورد (جی5) کتابی نوشته شده اگر نوشته شده راهنمایی فرمایید.

 

با سلام ؛

ضمن خوش آمد اگر ممکن است در رابطه با تمرکز راهنمایی و توضیحی بفرمایید که اغراق ذهن کمتر اتفاق بیفتد.

متشکرم

 

با سلام

چنانچه فیشی که کشیده شده جواب ما به آن اشتباه بود چه باید کرد.

برای حل مسائلی گفتید چند راه وجود دارد و فقط یک روش را بیان فرمودید در صورت امکان در مورد روشهای بعدی نیز توضیح بفرمایید.

 

با سلام خدمت آقای مالکی عزیز،

طریقه آشنایی بنده با جی5 خیلی اتفاقی و جالب بود من در آرایشگاه وقتی که در نوبت بودم متوجه مجله خانواده سبز شدم و به این طریق با جی5 آشنا شدم ، متاسفانه با اینکه چند بار با شما مکاتبه داشته ام ولی تا حال نه بروشور دریافت کرده ام و نه ...

«من عاشق جی5ام»

                                                                                                    احد جهانگیری

                                                                                                    دانشجوی زبان

 

با سلام

اینجانب قربانی ، من دو ماه است که جی5 خریدم و سه بچه ی مدرسه ای ام بسیار شیرین است و مخصوصاً موقعی که می توانم فیش ها را با خود به همه جا ببرم. و می خواهم بعنوان هدیه تولد به عزیزانم بدهم.

با تشکر

 

 

اینجانب جعبه ی جی5 را حدود 5 ماه قبل تهیه کرده ا و CD و نوار کاست شما را نیز گوش دادم ولی چون رشته ی زیست شناسی هستم و می خواهم برای کارشناسی ارشد بخوانم ، نمی توانم چگونه شروع کنم و احساس می کنم نوشتن جزء به جزء فیش خیلی سخت است و هنوز اراده نکرده ام تا از جعبه استفاده کنم.

 

با عرض سلام

اینجانب همکار فرهنگی شما هستم. بسیار مشتاق هشتم در رشته فیزیک برای دانش آموزانم روش تدریس جدیدی مانند جی5 داشته باشم.

آیا به نظر شما در کلاسهای تدریس فیزیک می توان از این روش استفاده نمود ؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید.

با تشکر

علیزاده

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مالکی: از شما خواهشی و پیشنهادی داشتم اینکه اگر برایتان امکان داشته باشد با هماهنگی صدا و سیما برنامه ای برای بهتر یاد گرفتن طرز استفاده از جی5 تهیه کنید.

 الهام برزگر

 

با سلام و خسته نباشید

آیا جعبه ی جی5 همان فلش کارتهای کانون فرهنگی آموزش می باشد ، یا اینکه جعبه ی لایتنر می باشد.

 

اینجانب سید حسین شجاعی به مدت دو ماه است که از جی5 استفاده می کنم و در این دو ماه از این وسیله بسیار راضیم.

 

با عرض سلام به خدمت استاد خرناس با این جی5 ما رو کشتی.

 

با عرض سلام و خسته نباشید:

1-     آیا شما فکر نمی کنید زمان نوشتن جی برگ وقت گیر تر از مطالعه ی مطلب باشد؟

2-     در یکی از مجلات آگهی شما را دیدم جی5 را در سه نوع  معرفی کرده بودند تفاوت اینها در چیست؟

ورودتان به شهر تبریز را خوش آمد می گویم

                     متشکرم

 

جعبه جی5 را از کجا می توان تهیه کرد؟

 

با سلام خدمت شما و با تشکر از زحمات فراوان جنابعالی

من ، اولین آشنایی ام با فکرافزار جی5 می باشد. با توجه به فرمایشات جنابعالی ، به نظرم این وسیله ، مفید و اثر بخش می باشد و در نظر دارم حتماً یک جعبه تهیه کنم و برای کنکور ارشد امسال ، آنرا بکار ببرم.

«با کمال تشکر»

  نسرین رضایی

 

در آموزشگاه های زبان به ما می گویند جی5 بخرید آیا شما سفارش کرده اید؟

  با تشکر

فرشید زوار

من تا به حال از جی5 استفاده نکرده بودم ولی با گفته های شما از همین جا می روم و جی5 را حتماً تهیه می کنم تا برای امتحانِ ترم تابستان بتوانم از آن استفاده کنم پس از شما متشکرم.

شیوا محمدزاده

 

جی5 قطب نمای کشتی آمال و آرزوها.

باهره شهسواری

لطفاً چند دقیقه استراحت دهید.

 

سلام

من در مهرماه امتحان زبان دارم از یک کتاب 250 صفحه ای که تا به حال نخوانده ام آیا جی5 برایم مفید می تواند باشد؟

مهیار امیدقاسمی

 

درباره ی دروس خصوصی توضیح زیادی داده نشده است منظور از دروس اختصاصی (ریاضی فیزیک) می باشد.

 زهرا امداد

 

با سلام و عرض ادب

ضمن عرض خسته نباشید و خیرمقدم

من چون تا بحال از جی5 استفاده نکرده ام و آشنا نیستم می خواستم اینو بدونم در مدت زمان کم مثلاً 20 روز چه اندازه پیشرفت در برنامه ی من حاصل می شود داخل پرانتز بعد از این مدت امتحان کنکور نیز دارم.

 

جی5 افق بیکران یادگیری را به تسخیر در می آورد.

    با تشکر

طاهره شهسوار

 

به نام خدا

با سلام ،

احتراماً به استحضار می رساند که کاربرد جی5 آیا به صورت کد اطلاعات وارد می شود و یا به صورت sort و حجم جی5 چقدر می باشد و چقدر اطلاعات داخل جی5 ذخیره می شود.

   با تشکر

حامد کوره پز

 

با عرض سلام و خسته نباشید

من سال پیش با جی5 آشنا شدم و در یکی از درس ها هم استفاده کردم و برایم مفید بود اما سوال من اینست که آیا می توان رشته های مختلف را گذاشت یا برای هر درس باید از یک جعبه مخصوص استفاده کرد؟

اگر می توان فیشهای مختلف از دروس مختلف مثل زبان و آمار و چند درس بیشتر را مخلوط کرد آیا بطور منظم در حافظه جای می گیرند.

الهام مقدم سپهر

 

با عرض سلام و خسته نباشید

1-   آیا فروش جی5 در تبریز وجود دارد؟

اگر وجود دارد لطفاً مکان آن را اعلام فرمایید

2-     شیوه ی کارکرد آن را نیز توضیح دهید؟

 

آقای مالکی

لطفاً ضمن نشان دادن جعبه خیلی مختصر در مورد استفاده آن توضیح فرمایید.

 

با سلام خدمت آقای مالکی نژاد

من علاقه بسیار زیادی به زبان انگلیسی دارم.

لذا از شما خواهش می کنم چگونگی استفاده از جی5 را در رابطه با زبان توضیح دهید که چگونه است؟ و چگونه باید در این رابطه استفاده کرد؟ این برای من خیلی مهم است.

با تشکر از شما

 

با عرض سلام

آیا می شود با استفاده از جی5 جهشی تحصیل کرد؟

 

با تشکر از حضور شما در تبریز

جی5 تحولی بزرگ در یادگیری است به شرطی که ادامه دار باشد و ناقص رها نکنیم.

یک پیشنهاد:

شما برای دروس پیش دانشگاهی و سه ساله فیش نویسی آماده تهیه کرده اید.

اگر امکان دارد دروس عمومی دانشگاه مثل معارف 1 (هر دو کتاب) و ادبیات و ... را هم فیش نویسی آماده باشد ممنون می شویم.

مخصوصاً برای رشته های کاردانی به کارشناسی

                                                                                                خانم لطیفی

 

با سلام

در ارتباط با جعبه های جی5 سال گذشته تهیه کردم و کیف مخصوص فیش ها که داخل بسته بندی بود متاسفانه چندان کارایی ندارد خانه های آن خیلی کوچک است و فیش ها را حتی در آن جای نمی گیرند.

در صورت امکان کیف های مناسب تری طراحی شود.

آیا جعبه های مختلف که در بازار موجود است و اندازه خانه های آن متفاوت با جی5 مربوط به موسسه شماست کارایی شان متفاوت است.

                                                                                                آرزو مقدم پور

 

با سلام و عرض خوش آمدگویی به مناسبت ورودتان به تبریز

سوالی که در ذهن من و دوستانم پیش آمد این بود که چرا این جعبه را G5 گذاشتید؟ مثلاً چرا B5 یا G14 یا ... نگذاشتید؟

 

با احترام

با عرض خسته نباشید خدمت شما استاد محترم،

بنده وحید قربانی بهنام دانشجوی دامپزشکی از بسته های جی5 شما استفاده کرده ام و فیش نویسی برایم سخت تر از بقیه قسمت ها می باشد.

با تشکر

با سلام و خسته نباشید،

1)      لطفاً در مورد انواع جی5 (نوع A و B یا ... ) توضیحات لازم را بفرمایید.

2)      تعداد فیش های سفید جعبه چقدر است و در صورت تمام شدن فیش ، چگونه باید فیش جدید تهیه نمود.

3)   دانشجویان ادبیات برای یادگیری مفاهیم ابیات یا کنایات چگونه باید عمل کنند ( با توجه به اینکه روش استفاده از جی5 طرح کردن سوال است.)

 

با عرض سلام خدمت شما:

طبق گفته شما اصل جی 5 تکرار است و همان طور که آنتونی رابینز گفته: تکرار ما در آموزش ها است آیا به نظر شما تبادل فیش با دوستان خود که در آن درس قوی هستند خوب و به نفع ما است؟ و دوم اینکه استفاده از جی برگ آماده برای منی که تازه با جی5 آشنا شده ام در درسهای مثل ریاضی خوب است؟ و سوم آیا برای دروس تخصصی جی برگ آماده مانند ماشین ابزار – شناخت مواد و ... و برای ریاضی 2 و 3 جی برگ آماده دارید؟

  با تشکر

علی اکبری

با سلام و خسته نباشید

اینجانب شهناز کیوانی به مدت 5 ماه است که از G5 برای حفظ کردن لغات استفاده می کنم و تقریباً نتیجه گرفتم البته قابل توضیح است که من به دلیل کمبود وقت نمی توانم هر روز استفاده کنم ولی دو ماه اول روزی دو ساعت می خواندم و نتیجه بخش بود ولی بعد از زیاد شدن فرم ها و کمبود وقت نمی توانم برنامه ریزی کنم.

با سپاس فراوان از شما

 

با سلام

جناب آقای مالکی سوالی که از خدمتتان داشتم این بود که منبعی که از طرف سازمان سنجش به عنوان منبع درسی معرفی توسط اساتید تدریس نشده بود معلوم نیست که کدام مطالب این کتاب مهم هستند و از طرفی نمی شود همه کتاب را فیش نویسی کرده این مشکلی بود که من با آن مواجه شدم.

سوال دومم از شما این است که من درسی را با جی5 خواندم و بعد در کنکور که دو ماه بعد برقرار شد مطلبی در ذهن نداشتم و البته من در طی دو ماه مانده به کنکور از جی5 استفاده نکرده بودم.

با تشکر -  سقائی

با سلام ،

مزیت «جی تا» به جی5 یا همان جعبه ی لایتنر چیست؟

 

با سلام،

ضمن عرض خیر مقدم، جناب آقای مالکی

بنده در سال 82 ، فکرافزار جی5 را تهیه کردم و فقط در 3 یا 4 درس از آن استفاده کردم که به نظر خودم خیلی به دردم خورده، فقط مشکلم این است که چطور می توانم در درسهای تحلیلی از آن استفاده کنم. در آخر از زحمات جنابعالی کمال تشکر را دارم که به فکر دانشجویان و دانش آموزان بودید.

                                                                                                معصومه خلیل زاده

 

به نام خدا

 

با سلام و تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا و سالروز بسیار پر برکت روز مادر خدمت مادران گرامی؛

قطعه ای که سروده ام تقدیم تمامی مادران می نمایم.

 

 

دیدن رویش برایم نعمت است

                                  بوسه بر مویش برایم رحمت است

   بهترین بهترینهاست مادرم 

                                   تک نگار خانه ی ماست مادرم

                                                                                                                                                   محمدزاده

                                                                                    با تخلص غریب

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد