دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

تمام کسانی که برای رشد و پویایی تلاش می کنند

به نام خدا


با عرض سلام خدمت تمام کسانی که برای رشد و پویایی تلاش می کنند.

امیدوارم حالتون خوب باشد (حتماً هست که دارید نامه ی مرا می خوانید) من که حسابی خوبم یعنی از وقتی با جی5 آشنا شدم خوب شدم من یکی از دانش آموزانی هستم که از نظر درسی در سطحی خوب و بالا قرار دارم اما به همان مشکلی که اشاره کردید دچار هستم یعنی هنگام تست زدن در آزمونهای مختلف مطالب یکی، دو ماه قبل به خاطرم نمی آمد و همین امر سبب شده بود که شاگرد اول نباشم (سومم) اما روزی که آگهی شما را خواندم فهمیدم شانس بزرگ زندگی ام به من روی آورده و از این بابت خدا را بسیار شاکرم. به خاطر همین اول با شمارتون تماس گرفتم بعد نتونستم منتظر بشم به خاله ام که داشت می اومد تهران گفتم یکی برام خرید. به یکی از دوستامم گفتم اونم به فامیلاشون تو تهران سپرد دو تا برامون خریدند (الان دو تا جی5 دارم) اما این حواله ای رو که فرستادم، برای خواهرمه چون حاضر نشدم یکی از جی5 هامو بهش بدم! می بخشین خیلی وقتتون رو گرفتم. ضمناً زیاد تبلیغ مبلیغ نکنین بچه های کلاسمون بفهمن، دوباره همون شاگرد سوم می مونم ها!!!

به امید روزی که خودم بیام تهران و حضوری خدمت برسم. (بعد از کنکور وقتی قبول شدم امیرکبیر)

با تشکر

07/04/84

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد