دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

شما را به جان حضرت مهدی (عج) به من کمک کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای محترم مهدی مالکی نژاد، امیدوارم که حالتان خوب باشد و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید از آنجایی که من در روز چهارشنبه 10/3/83 یک بروشور که شرح حال جی 5 را نوشته بود را دریافت کردم و حالا که دوم دی ماه است موفق به خریدن جی 5 نشده ام بسیار ناراحت و نگران و حتی خدا شاهد و گواه است که در بعضی مواقع هم افسرده هم می شوم و ناراحتم. الان که می نویسم و شما را هم ناراحت می کنم با خود می گویم چرا من نمی توانم و توان خرید جی 5 را ندارم آن هم به خاطر برگ سبزی که در دست ندارم و وضع اقتصادی و یا حالیمان آنچنان خراب است که به زحمت می توانم بگویم خودمان را در قشر ضعیف جامعه می بینم پدرم یک کارگر ساده ی ساختمانی است که با دو جین بچه که یکی بزرگتر و کوچکتر از دیگری است در کل من و خانواده ام ، با مشکلات بسیار زیادی برای تأمین معاش زندگی هستیم و تا حالا که من دیپلم گرفته ام به سختی توانسته ام با کمی و کسری خود را تا اینجا برسانم ، آقای مالکی نژاد از شما خواهش می کنم نامه ی مرا تا آخر بخوانید با این حال که می دانم شما را ناراحت کرده ام ولی با این وجود خدا می داند که من واقعیت را برای شما شرح داده ام و نه اینکه دل شما را به رحم بیاورم نه شما آن طور که خود صلاح می دانید باید نگرش داشته باشید که من در دنیا و آخرت از شما ممنون و متشکرم و در کل به تمام مقدسات او اعتقاداتم قسم به کرام الکاتبین به دعاهای کمیل و توسل و ندبه و ... قسم به خدای رحمان و رحیم می خورم که اگر پولی داشتم حتماً به شما می دادم تا جی 5 را می خریدم ولی واقعاً متأسفم برای خودم و آینده ام چون خیلی موفت و به قیمت خیلی ارزان آینده ام را تباه و از دست می دهم از شما خواهش می کنم التماس می کنم به من کمک کنید من در شرایطی هستم که حتی نمی توانم امکانات اولیه ی زندگی ام را مهیا کنم و پدرم نیز توان کمک به من را ندارد، حتی برای خوراک و پوشاک خواهش می کنم به من کمک کنید.

در صورتی که می توانید التماس می کنم یک جی 5 به من بدهید تا من هم موفق شوم به دانشگاه بروم و من به شما قول می دهم به محض اینکه بتوانم پول شما را به شما بدهم پول جی 5 را پس می دهم.

از شما خواهش می کنم به من کمک کنید.

ای کاش می توانستم با شروع این دوستی مان پاسخ مثبت بدهم اما دریغ که من نتوانستم اما با این حال شاید شما بتوانید به من یک بار دیگر پاسخ مثبت بدهید.

      دختر حقیرتان کبری 

شما را به جان حضرت مهدی (عج) به من کمک کنید.

        2/10/83

نظرات 3 + ارسال نظر
لاله شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://ty

نمی دونم چرا این طور ولی واقعآ متآسفم برات

علی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ق.ظ

کمکت می کنم

لیلا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

منم همین مشکل رو دارم.....کاش یکی هم به فکر من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد