دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

تا لحظه ای که نفس در وجودم هست فراموشتان نمی کنم و از خدا برای ش

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

نامه ای به جناب آقای مهدی مالکی نژاد

با عرض سلام و خسته نباشید به آقای مهدی مالکی نژاد. من زهرا غلام پور هستم و این نامه را به عنوان وسیله ای برای تشکر و قدردانی از شما فرستاده ام من تا به حال از G5 استفاده نکرده ام حتی بسته هایی را که می خواهم هنوز به دستم نرسیده ولی از همین حالا احساس خوبی دارم و مطمئن هستم که با استفاده از این وسیله می توانم به اهدافم برستم تنها آرزوی من در زندگی این است که پزشک شوم زیرا در اطرافم آنقدر آدم نیازمند وجود دارد که در خود احساس مسئولیت بزرگی نسبت به آن ها می کنم انسان هایی که هر روز به خاطر فقر و بدبختی بهترین عزیزانشان را از دست می دهند انسان هایی که در این دنیا هیچ کس به غیر از خدا را ندارند ، خدایی که در تمام لحظه ها یار و یاور بندگانش است همان خدایی که به وسیله آشنایی من با G5 روح و جان دوباره به من داد می دانم، می دانم که انسان ها با تلاش به تمام اهدافشان می رسند ولی همیشه در طول این 12 سال درس خواندن چیزی به من می گفت که تلاش هایم سرانجامی ندارد زیرا هیچ وقت درس هایم را به صورت مفهومی متوجه نمی شدم هر وقت از هر دبیری که سوالی می پرسیدم نمی توانست درست مرا قانع و متوجه کند با این که 18 سال بیشتر ندارم ولی حس می کنم که از نظر اطلاعات درسی واقعاً در سطح پایینی هستم با این که همیشه سعی می کردم با حفظ مطالب شاگرد اول کلاس باشم ولی حالا که به کنکور نزدیک شدم این میزان اطلاعات درسی که هر روز نیمی از آن ها فراموش می شود آزارم می دهم امیدوارم G5 وسیله ای باشد تا تمام مشکلات درسی ام را از بین ببرد و من بتوانم وسیله ای برای کمک به دیگران و سربلندی پدر و مادرم باشم ولی واقعاً نمی دانستم که چطور باید از شما تشکر کنم ولی این را بدانید هر روزی که می گذرد و من خود را به هدفم نزدیک تر می بینم بیشتر شکرگزار خداوند می شوم و برایتان دعا می کنم و برای شما و خانواده ی عزیزتان آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم، امیدوارم که خداوند به خاطر این کار بزرگی که در حق بندگانش انجام داده اید بهشت برین را جایگاهتان قرار دهد مطمئن باشید اگر من روزی پزشک شدم دعای خیر تمام بیمارانم را به شما و پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم و تا لحظه ای که نفس در وجودم هست فراموشتان نمی کنم و از خدا برای شما و خانواده تان و پدر و مادرم درخواست سلامتی ، خوشبختی ، تندرستی و بهشت را می کنم.

 

 

     با سپاس فراوان

زهرا غلام پور از شوشتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد