دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

وقتی سماجت دشمنان ایران اسلامی را در قضیه ی انرژی هسته ای می بین

سلامٌ علیکم

با عرض ادب و ارادت و خسته نباشید خدمت شما آقای مهدی مالکی نژاد و همکاران محترم اینجانب احمد کریمی 33 ساله از ارومیه به وسیله آگهی موسسه پگاه – مالکی که در روزنامه ی جام جم مطالعه کردم از روش ابداعی و بدیع شما مطلع شده و علاقمند گردیدم که اطلاعات بیشتری بگیرم-  قبل از هر سخنی مراتب تبریک خود را خدمت شما ابراز می دارم و مایه ی مباهات خود می دانم که به افراد نخبه ای چون شما که کمک می کنید تا به ناشناخته های وجود خود با وسیله ای به نام جی 5 که واقعاً یک ناشناخته بزرگ است-  دست پیدا کنم -  و بتوانیم  از نعمات خدادادی به نحو احسن و با بالاترین درصد از حافظه ی خود – استفاده کنیم -  قلباً تبریک بگویم -  آقای مالکی نژاد پس از تماس تلفنی و دادن آدرس به فاصله ی -  تقریباً دو هفته بروشور 32 صفحه ای و لیست جی 5 های آماده و توضیحات -  کلی را دریافت کردم و با وجود توضیحات مبسوط ، چند سئوال برایم پیش آمده که بهانه ای برای مزاحمت مکتوب گردید – امیدوارم جوابهای روشنی بفرمائید.

1-    هزینه پیشتاز هر بسته جی برگ 5000 ریال -  منظور از هر بسته ، بسته های -  جی برگ (فیش های درسی) می باشد یا جعبه ی جی 5 ؟

2-    هزینه پیشتاز هر عدد جی 5، 27000 ریال -  منظور از هر عدد جی 5 -  چیست؟

3-    رنگ های جعبه های جی 5 در چند رنگ است؟ و اینکه رنگ جعبه های جی 5 در محتویات داخل آن تأثیر دارد یا نه؟ البته با مشخص شدن انواع A2 و A1 و B2 عدم تأثیر رنگ مشخص می شود ولی جهت رفع ابهام سئوال فوق مطرح گردید.

ضمن تبریک مجدد بابت موفقیت بدست آمده امیدوارم آموزش و پرورش و مسئولان دولتی برای ارتقای هوشی افراد و افزایش بهره وری در دانش آموزان که آینده سازان مملکت مان هستند تلاش های وافی و کافی را مبذول دارند تا انشاء الله آینده ای روشن پیش روی فرزندان ایران زمین باشد. آقای مالکی نژاد وقتی سماجت دشمنان ایران اسلامی را در قضیه ی انرژی هسته ای می بینم به وجود افرادی چون شما بیش از پیش افتخار می کنم و به خود می بالم که هموطنی چون شما دارم -  به قول امام راحل: «وقتی دشمن شما را تشویق می کند به تشویق او شک کنید چرا که در آن موقع به بیراهه رفته اید که موجب تشویق از سوی او قرار گرفته اید»

البته مطلب داخل گیومه برداشت من از سخن کوتاه و حکیمانه امام (ره) بوده و مطلب فوق را آن مرحوم نفرموده اند.

با آرزوی موفقیت روزافزون

10/12/83

 

آقای مالکی نژاد تقاضایی هم داشتم که امیدوارم بدین وسیله به آن ترتیب اثر داده شود -  می خواستم خواهش کنم به آدرس زیر بروشور 32 صفحه ای را نیز ارسال بفرمایید -   آدرس یکی از دوستان بنده می باشد که حوصله ای برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ندارد ولی من مطمئنم با مطالعه بروشورتان شور و شوق تحصیل در او شعله ور خواهد شد -  من هم می خواهم سهمی در موفقیت دوستم به همراه شما داشته باشم.

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد