دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

تبلیغات شما را در روزنامه جام جم دیدم.

چندی قبل تبلیغات شما را در روزنامه جام جم دیدم. جالب بود ولی یک نکته عجیب در آن وجود داشت. «یک ناشناخته بزرگ»

نمی دانم چرا شما این روش را «ناشناخته» آن هم بزرگ نامیده اید. شاید منظور اهمیت و کارآیی این شیوه باشد که هنوز کشف نشده است!

به هر حال ماجرای آشنایی خود را با این پدیده برایتان می فرستم، شاید برایتان جالب باشد. چند سال قبل در کنکور سراسری شرکت کردم. در دروس عمومی از زبان متنفر بودم و اصلاً زبان مطالعه نکردم. رشته مورد علاقه ام «تربیت بدنی» بود و اصلاً به هیچ رشته دیگری فکر نمی کردم. نتایج اعلام شد. تربیت معلم گرگان - زبان انگلیسی

تنها رشته ای که اصلاً علاقه نداشتم و حس کردم استعداد آن را هم ندارم. حتی قید ثبت نام را هم زدم، اما با اصرار خانواده و دوستان ثبت نام کردم. یک ماه بعد از شروع سال تحصیلی در کتابخانه مرکزی گرگان در حال درس خواندن بودم. پیرمردی که بعداً فهمیدم استاد بازنشسته دانشگاه است از کلافگی و بی حوصله بودن من هنگام مطالعه سوال کرد. علت را توضیح دادم. او مرا با روشی اشنا کرد، که بعدها فهمیدم جی5 است. من آن روز نه نام این روش را پرسیدم و نه اسم آن پیرمرد، از همان شب کار با جعبه را شروع کردم. کلمات را روی برگه ها می نوشتم و در نتیجه آن خیلی جالب بود. فوق دیپلم را به راحتی گرفتم بعد لیسانس شرکت کردم. زبان 92% زدم. (2 تا غلط داشتم که به علت عجله کردن ، جای سوالات را اشتباهی پر کردم.) امروز بنده دبیر هستم و خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آماده می کنم.

از دانش آموزان خود نیز می خواهم از این روش استفاده کنند و آن ها هم راضی هستند. بنده این روش را در مدارس راهنمایی ، دبیرستان ، پیش دانشگاهی و موسسات زبان به دانش آموزان خود توجیه می کنم و آن ها هم راضی هستند.

برای شما هم آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

 

 

    استان گلستان – گرگان (منطقه علی آباد)

حاج سعیدی

23/12/84

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد