دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

پیش دانشگاهی را در رشته ادبیات و علوم انسانی تمام کردم و می خواس

بسمه تعالی

 

با عرض سلام و احترام

جناب آقای مالکی نژاد

می خواستم در مورد روش جی5 با شما صحبت کنم. من سمیه امیدی سال قبل پیش دانشگاهی را در رشته ادبیات و علوم انسانی تمام کردم و می خواستم بعد از تمام شدن از تابستان شروع کنم به درس خواندن برای کنکور اما هر روز برنامه ریزی می کردم، یک دفتر 100 برگ برنامه ریزی کردم اما به آن عمل نمی کردم و خانه ما خیلی شلوغ بود و من حوصله ام نمی شد درس بخوانم چون بلافاصله بعد از یک ساعت درس خواندن خوابم می برد دوست داشتم بخوانم تا با رتبه خوب قبول شود اما حالا که کنکور دادم اصلاً امیدی به قبول شدن ندارم من از طریق مجله خانواده سبز با روش جی5 آشنا شدم یک روز مجله را برگ می زدم و صفحه تبلیغ شما را دیدم اما فقط بالای صفحه را که نوشته بود یک ناشناخته را خواندم مجله بعدی تمام صفحه را خواندم و متوجه روش شما شدم به برادرم گفتم برو برای من بخر. گفت: این همه تبلیغات بیهوده است که فقط پول می گیرند اما یکماه قبل از کنکور خودم یکی از آنها را که سبز رنگ بود خریدم و به چند نفر دیگر هم گفتم و آنها هم خریدند برای روانشناسی از آن استفاده کردم اما فیش نویسی آن سه روز طول کشید و برای همین دیگر ادامه ندادم و حالا می خواستم از شما تقاضا کنم که فیش های نوشته شده درسهای تخصصی رشته علوم انسانی را تهیه کنید و اگر هم دارید قیمت هر کدام از کتابها را (البته فیش نوشته شده) برایم بفرستید تا من بخرم و از آن انشاء الله برای کنکور استفاده کنم.

 

                                                                   با تشکر

                                                                   سمیه امیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد