دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

از زبان متنفر بودم

جناب آقای مالکی با سلام،

اینجانب جزو کسانی هستم که به خاطر عدم تسلط کسانی به دو درس زبان و فیزیک یک سال برای بار دوم طعم تلخ شکست را چشیدم و تصمیم بر آن گرفته بودم که دیگر به هیچ عنوان در هیچ آزمونی شرکت نکنم چون . ولی آبان ماه امسال که از طریق مجله موفقیت با شما آشنا شدم ظرف مدت یک هفته G5 را تهیه کردم و با آنکه در طول دو سال کنکور حتی 500 لغت زبان را حفظ نکرده بودم موفق شدم با کمک شما و فکر افزار خوب (معجزه) G5 حدود هفت هزار لغت را به حافظه بلند مدت بسپارم. و تمام این اتفاقات را ناشی از لطف و محبت شما می دانم. ولی هنوز هم آن علاقه و امیدی که باید به ادامه راه داشته باشم را ندارم و تصمیم دارم تا تمامی دروس را به G5 بسپارم امسال که این نامه را برایتان می نویسم حدود 5 ماه تا امتحان سرنوشت ساز من باقی است. که فکر می کنم حال که G5 دارم اگر 4 ماه دیگر هم شروع کنم. دیر نیست. شاید تا آن وقت انگیزه درس خواندن و امید قبولی را به دست آورم. به هر حال نمی دانم که چگونه از شما تشکر کنم جالب است بدانید من برای اینکه واقعاً از G5 راضی هستم به دوستان صمیمی خودم آن را معرفی کردم و آنها هم تهیه و در حال مطالعه دروس ارشد هستند ولی دلم راضی نمی شود که بیشتر از این کسی از وجود G5 مطلع شود چون می ترسم کسانی از من جلو بیفتند.

امیدوارم که شما و همکاران گرامی تان موفق و موید باشید من هم ایمان آوردم که G5 یک معجزه است و بس.

بابت تمام زحمات شما متشکرم

با آرزوی بهترین ها برای موسسه پگاه مالکی

 

ف .سهرابی

          اسفند ماه 83

 

در صورت امکان می خواهم لیست جی برگ های آماده شما را داشته باشم تا سایر دروس را از جی برگ های آماده تهیه کنم

 

 

                                                                   با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد