دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

به خود می بالم که هموطنی مانند شما دارم

آقای مالکی عزیز!

خسته نباشید نمی دانید که چه قدر به خود می بالم که هموطنی مانند شما دارم. چرا که در طی مدت کوتاهی که از آشنایی من با فکر افزار جی5 می گذرد، تحول بزرگی در زندگیم صورت گرفته است.

من دبیر ورزش هستم ولی عاشق فراگیری زبان انگلیسی . و با روش پیشنهادی شما از شاگردانم که کار و زندگیشان درس خواندن است و کلاس زبان رفتن بهتر انگلیسی یاد گرفته ام و تقریباً 95% کلماتی را که فیش برداری کرده ام به خاطر دارم و این در حالی است که هنوز خانه سوم پر نشده است.

 

     امید موفقیت روزافزون شما را دارم.

           از طرفداران جدی جی5

سکینه مقتدر - ارومیه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد