دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

چگونه از « جمرا» استفاده کنیم ؟

 

 

چگونه از  « جمرا» استفاده کنیم ؟

                   جمرا مخفف واژه جعبه همراه می باشد ،که وسیله ای است برای حمل جی برگ ها در محیط بیرون با قابلیت استفاده بر روی میز .

چند مزیت:

1- « جمرا» قابلیت حمل جی برگ ها را بدون نیاز به جعبه جی 5 فراهم می کند ، با این تفاوت نسبت به کمرا که می توان آن را بر روی میز قرار داد و به کارهای روزمره پرداخت و در هر فرصت هرچند کوتاه یک یا چند جی برگ را مطالعه کرد .

2- همانند کمرا می توان از آن در اتوبوس ، مترو ، صف و .... برای نجات وقتهای مرده استفاده کرد.

3-   امکان جداسازی جی برگ ها ی بلد (yes ) از« نابلد» (no ) .

4-   امکان مونتاژ در جهت های مختلف

        

طرز کار:

      به تعداد مناسب جی برگ های نوشته شده را از یکی از خانه های جی 5 برداشته و در داخل «جمرا» قرار می دهیم و درپوش آن را می گذاریم. حالا در موقعیت های مختلف می توانیم از آن استفاده کنیم . برای مثال اگر در یک صف و در داخل یک تاکسی استفاده می کنیم فقط کافی است که درب را برداشته و آن را در سمت مقابل نصب کنیم و شروع به مطالعه و مرور جی برگ ها کنیم . آنهایی را که بلد هستیم در قسمت (yes ) جعبه می گذاریم و آنهایی را که بلد نیستیم در قسمت (no ) جعبه می گذاریم.

سپس بعد از مرور کامل ، قسمت «بلد ها» را به پشت جی برگهای خانه بعدی جعبه اصلی جی 5 منتقل می کنیم. برای مثال اگر جی برگها یی را که در« جمرا» گذاشته بودیم از خانه دوم برداشت کرده بودیم ، حالا بعد از مرور« بلدها» را به خانه بعدی جعبه اصلی یعنی خانه سوم منتقل می کنیم جی برگ هایی را که در قسمت (no ) جعبه است را به پشت جی برگهای خانه شماره یک (منطقه خطر یا منطقه قابل برداشت ) منتقل می کنیم.

    در فرصت های بعدی می توانیم جی برگ های خانه شماره یک جعبه اصلی و یا هر خانه دیگر را مجدداً به « جمرا» منتقل کرده و همان روش ها را تکرار کنیم.

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد