دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

ساعت جی 5

 

 

ساعت جی  5

ساعت جی 5 بعنوان یک ابزار مدیریت زمان می تواند منشاء یک تحول و پایه گذار موفقیت شما باشدبه شرطی که :

1-    آنرا در جای مناسبی که جلوی دید همیشگی شما باشد نصب کنید. حتی اگر « ساعت دیگری » در آنجا نصب شده است جای آنرا با ساعت جی 5 عوض کنید)

2-    وقتی به آن می نگرید یک جمله را با خود بگویید : در هر شرایطی « فقط اولویت اول »

اگر دوست دارید اهمیت  این نکته را در موفقیت بطور کلی و بویژه برای  کنکور کاملاٌ احساس کنید کافی است به این واقعه ایی که در زیر می آید دقت و تعمق کافی را داشته باشید . چندی پیش یکی از داوطلبان کنکور کاردانی از آبادان به دیدارم آمد ،  او می گفت جی 5 را استفاده کرده ولی نتیجه مطلوب را نگرفته است؟ خب من هم بلافاصله از او راجع به طرز کار جی 5 سؤالاتی کردم و انتظار داشتم یک یا چند مرحله را  اشتباهی بگوید ولی در میان ناباوری من  روش ها را درست اجرا میکرد ، خیلی تعجب کردم ، چون وقتی دیگران از یک روش نتیجه می گیرند چرا او نباید بگیرد؟ به همین دلیل جلسه را که قرار بود چند دقیقه باشد آنقدر ادامه دادیم  تا بالاخره مشکل ایشان را پیدا کردیم ، مشکل این بود «او به ترتیب اولویت درس نخوانده بود» برای مثال شیمی را 90 درصد زده بود ولی دروس فنی را به خاطر انرژی کمتری که برای آن صرف کرده بود امتیاز کمتری آورده بود در حالی که ضریب دروس تخصصی آنها 15 بود ولی ضریب شیمی 3 ؟

حا لا تصور کنید اگر 50 نمره کل شیمی را بدست آورده بود جمع امتیاز ها میشود 750=50×15الی که اگر تصور کنیم از دروس تخصصی 50 نمره کل را می گرفتنند در آن صورت 750= 50×15 امتیاز بدست می آوردند این یعنی اینکه 5 برابر اولویت دروس تخصصی ، به شیمی بیشتر است . در حالی که ماجرای  دقیقاً برعکس برای آقای حسینی اتفاق افتاده است . ایشان که هم رشته همین دوستمان می باشد با رعایت «اولویت اول » فقط با 5 ماه مطالعه موفق شدند نفر 9 کنکور کاردانی شوند ماجرای ایشان در بروشور رنگی صفحه منعکس شده است.

نتیجه : با آنکه این دوست ناموفقمان حداکثر انرژی را بکار برده بودند و از ابزار خوبی بنام جی 5 هم استفاده کرده بودند ولی چون « اولویت اول » که همان مطالعه دروس تخصصی، بوده است را رعایت نکرده بودند، نتیجه مطلوب را بدست نیاوردند.

بنابر این در هر شرایطی این را هر بار که به ساعت جی  5 نگاه کنید با خود بگوئید« فقط اولویت اول »

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد