دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

در تابستان امسال وقتی از ارومیه به کرج می آمدم فکر کردم جی – 5 ا

میثم فیاضی بروجنی ( دانشجوی کارشناسی علوم آزمایشگاهی )

چندی پیش برای تمام دوستان صمیمی ام یک SMS ارسال کردم و آنها پرسیدم: اگر بخواهید یک چیز با ارزش را از من بدزدید چه چیزی را خواهید دزدید ؟ اکثر آنها یک جواب داده بودند : جی – 5 ات را

واقعا الان نم دانم اگر جی – 5 نبود چگونه می توانستم مثل حالا اینقدر امیدوار برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی کنم ؟

من به گونه ای به جی – 5 وابسته ام که امکان ندارد بدون آن درس بخوانم

در تابستان امسال وقتی از ارومیه به کرج می آمدم فکر کردم جی – 5 ام را هم آورده ام وقتی به خانه رسیدم و خواستم از آن استفاده کنم دیدم آنرا در اورومیه  جا گذاشتم بلا فاصله به یکی از دوستان تهرانیم در خوابگاه تماس گرفتم و گفتم آنرا برایم بیاورد اما ...

در کمال نا باوری آـنرا برای خودش برداشت و گفت چیز خیلی خوبیه یکی دیگه برای خودت بخر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد