دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

از تحصیل می شود فارغ التحصیل شد ولی از جی5 نه!

مهندس سید سعید سجادی

از تحصیل می شود فارغ التحصیل شد ولی از جی5 نه!

روز آخر قارغ التحصیلی بود،به رسم معمول دانشجو یانی که فارغ التحصیل میشوند هر چه از وسایل خوابگاهی دارند را به دانشجویان ترم پایین می بخشند و من هم مطابق همین رسم تمام وسایلم را به بچخ های ترم پایین هدیه دادم ولی دیدم یکی از دانشجویان چشمش به دنبال جی – 5 ام است بالاخره به زبان آمد و گفت : جی – 5 ت هم که مال من  در جوابش گفتم نه عزیزم  جی – 5 بخشیدنی نیست وباید خودت یکی بخری از تحصیل می شود فارغ التحصیل شد ولی از جی – 5 نه

هنوز هم که هنوز است واقعا احساس می کنم جی – 5 جز تفکیک نشدنی زندگی ام شده است و با آن انتظار دارم با آن بسیاری از یاد گرفتنیهایم را در ذهنم جاودانه کنم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد