دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

لذت یادگیری / وقتهای مرده / تکرارهای علمی

جی-5

سلام

 بارها شده چیزی  رو که امروز یاد گرفته بودید، چند روز بعد یادتون رفته و با خودتون گفتید! عجب حافظه ی  ضعیفی دارم همین امروز یاد گرفته بودم ولی باز یادم رفته ولی .... همانطور که غذا نخورید گرسنتون می شه ، همانطور هم اگر چیزی را یاد بگیرید ولی تکرار نکنید، فراموشتون می شه .

حالا اگر می خواهید چیزی در حافظه ی دراز مدت شما بره ، باید تکرار کنید ، تکراری که هم خسته کننده نباشد و هم علمی باشد و هم وقت گیر نباشد ، فکر افزار جی-5 وسیله و روشی است برای این منظور با جی-5 شما می توانید ساعتهای زیادی از وقتهای مرده خودتون را نجات بدهید(آقای معدنی: من همیشه تکرارهایم را در مترو و اتوبوس و تاکسی انجام می دهم)

با جی-5 یادگیری شما علمی می شود یعنی بر اساس منحنی ابینگ هاووس زمان و تعداد تکرارهای شما تنظیم می شود (منحنی رسم شود یا استاد کیان : با جی-5 تکرارها علمی و قابل انجام می شود یا آقای شرافتی (تکنولوژیست آموزشی ) تکرارها حساب شده  و علمی می شود )

با جی-5 شما از یادگیری لذت می برید چون بر اساس پاداشهای فوری اسکینر پاداش می گیرید ( آقای معظمی: تکرار جی برگهای جی-5 مثل تخمه خوردن لذت بخش است همینکه یک جی برگ را بر میدارید ، لذت کوچک ولی فوری شما را تشویق می کند جی برگ بعدی را بردارید و همین باعث می شود تکرارها حالت بازی و لذت بخش به خود بگیرد )

با جی-5 یادگیری شما متحول می شود .

 

 

 

لذت یادگیری / وقتهای مرده / تکرارهای علمی  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد