دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

خواستگاری ! وای وای وای Why

G5یک ناشناخته

خواستگاری:

-خوب جناب مالکی برای این شماره چه مطلبی دارید؟

»اگر اجازه بدهید می خواهیم راجع به موضوع حساس خواستگاری مطالب جالب وکاربردی را مطرح کنیم؟

-مطمئناً باید مطالب جالبی باشد؟

»ان شاء ا... اگر به یاد داشته باشید در شماره قبل به این مطلب اشاره کردیم.که برای آنکه در زندگی زناشویی موفق باشیم باید روی شخصیت شخص حساب کنیم آن هم لایه های عمیق شخصیتی که از این میان در مورد" تعهد به رشد شخصی" بحث کردیم وبقیه را هم ان شاءا... بعداً بحث خواهیم کرد ولی در این شماره می خواهیم راجع به نحوه یک خواستگاری وآشنایی درست که بتواند منجر به ازدواج موفق شود بحث کنیم.

-واقعاًچطور می شود باچند جلسه خواستگاری ویا آشنایی، به لایه های عمیق شخصیت ونکات ظریف دیگر مثل جاذبه های لازم پی برد؟

»البته با چند جلسه محدود این کار واقعاً اگر غیر ممکن نباشد بسیار مشکل است به همین خاطر ما می خواهیم روند دیگری را پیشنهاد کنیم.

-چه روندی را؟

»ببینید شما اگر واقعاً می خواهید کسی را عمیقاً بشناسید با یکی دو جلسه امکان ندارد واگر به این یقین رسیدید بدانید به احتمال بسیار زیاد تحت تأثیر جاذبه بیوشیمی جنسی وعشق واقع شده اید.بنابراین پیشنهاد می کنم به مراحلی که خدمتتان عرض میکنم توجه کافی بکنید.

-منظورتان این است که خواستگاری یا آشنایی رابایددر چند مرحله انجام داد؟

»دقیقاً، ملاک طبقه بندی این مراحل درحقیقت مبحث "تعهد" است.

-منظورتان چیست؟

»ببینید وقتی شما می خواهید یکمرتبه در چند جلسه "تعهد" یک عمر زندگی را به کسی بدهید واقعاً دچار استرس و اضطراب سنگینی می شوید دقیقاً مثل آن می ماند که وارد غاری شده اید وهیچ وسیله روشنایی نداریدطبیعی است که وحشت می کنید اما اگر یک وسیله روشنایی هر چند کوچک داشته باشید وبا صبرو حوصله شروع به شناسایی آن غار بکنید یقیقاً دیگر آن اضطراب راکمتر احساس خواهید کرد.

-خوب پیشنهاد شما چیست؟

»این است که همانطور که از طرف مقابلمان انتظار داریم به ما اجازه بدهد تااو را بهتر بشناسیم به او هم همین فرصت را بدهیم.

-چطور این کار را بکنیم؟

»این کار را می توانیم در چهار مرحله انجام دهیم:1-مرحله آشنایی 2-مرحله آغاز تعهد 3-مرحله نامزدی 4-مرحله نامزدی رسمی

-خوب از مرحله آشنایی شروع می کنید؟

»البته در این مرحله هیچگونه تعهدی وجود ندارد ویک ارتباط ساده ومعمولی برقرار است مثلا همکار خود رازیر نظر می گیرید وحتی با او گفتگو وارتباط معمولی دارید وارتباط ممکن است به مرحله ای برسد که احساس کنید به یکدیگر علاقه مند شده اید در این صورت وارد مرحله اول تعهد می شوید.

-منظورتان مرحله دوم آشنایی است؟

»بله یعنی وقتی احساس کردید که حالا هردوی شما فقط وفقط به همدیگر می اندیشید واحساس کنید کس دیگری مورد توجه شما نیست وارد این مرحله شده اید.خوب این مرحله چقدر باید طول بکشد؟در این مرحله باید بیشتر از سه ماه نمانید.

-خوب حالا اگر طولانی تر شد چه اتفاقی می افتد؟

»اگر کمی درحدچند هفته وحتی یک ماه هم طول بکشدمشکلی نیست ولی اگر طولانی شود وطرف شما هنوز به غیر از شما به کس دیگری فکرمی کند مفهومش این است که ممکن است بعداز یک زمان طولانی یک مرتبه متوجه می شوید که او قصد ازدواج باشما رانداردوشدیداً احساس آسیب روحی وعاطفی بکنید ولی اگر در همین محدوده زمانی جلوی مشکل را بگیرید بهتراست.

-آیا می توانیم بگوییم این همان مرحله نامزدی است؟

»بله البته بعضی به اشتباه نامزدی رابا عقد کردن اشتباه می گیرند من یک بار به برنامه  "زیر یک سایبان"رادید جوان گوش می دادم کارشناسی محترم نکته جالبی رادراین رابطه گوشزد کرد.وی می گفت بعضی می آیند و همان آغاز آشنایی عقد می کنند و اسمش را می گذارند نامزدی.اینکه ازدواج است و اگر قرار باشد تفاهمی نباشد باید طلاق گرفت،این را نمی توان نامزدی گفت.

-خوب مرحله سوم یعنی نامزدی رسمی کی باید شروع شود؟

»وقتی که احساس کنید حالا برای یک عمر زندگی آمادگی دارید واقعاً با تمام وجود احساس می کنید می خواهید در کنار هم بمانید یعنی احساس کنید تعهد یک زندگی مشترک را می توانید بپذیرید.

-این مرحله چقدر باید طول بکشد؟

»بین سه تا شش ماه ولی هر قدر سن شما کمتر باشد مثلاً کمتر از سی سال باید تا هر قدر که ممکن باشد در این مرحله بمانید تا آن احساس آمادگی برای زندگی کامل مشترک در شما و اینکه خانواده ای تشکیل دهید و حتی به بچه دارشدن بیاندیشید مثلاً اگر سنتان بیست سال است این زمان می تواند تا دو سال هم طول بکشد.

-و مرحله چهارم تعهد؟

»ازدواج همیشگی و تعهد کامل برای با هم بودن.

شکاف دیجیتال!

من بخاطر وضعیت حرفه ایم بخشهای مربوط به IT-صنعت انفورماتیک –روزنامه ها را می خوانم "شکاف دیجیتالی" اصطلاحی است که زیاد بکار می رود ومفهوم آن این است که کسانی که به منابع اطلاعات دسترسی دارند بخاطر داشتن آن اطلاعات چنان  دچار پیشرفت وترقی می شوند وازدیگران فاصله می گیرند که جبران آن تقریباً غیرممکن می نماید درست مثل آن است که کسی پیاده یک جاده رادر حال طی کردن باشد ودیگری بایک وسیله تند پابا سرعت 200 کیلومتر مثل باد ازکنار او رد شود به نظر من فکرافزار جی5 چنین وضعی را برای کسانی که ازآن استفاده می کنند وکسانی که نمی کنند ایجاد می کند به همین خاطر از آقای مالکی خواهش می کنم برای آنکه عدالت اجتماعی به ویژه در بین کنکوریها رعایت شود،تبلیغ واطلاع رسانی بیشتری راجع به این وسیله داشته باشند تا خدای ناکرده"شکاف دیجیتال" بین کنکوریها ایجاد اتفاق نیفتد.                           

                                                                                 مجتبی شربتی  

جی5 مان پرید!

برادری دارم که دوسال بود درکنکور کارشناسی ارشد حقوق شرکت میکرد ولی نمی توانست نتیجه بگیرد.چون خودم با جی5 کار کرده بودم واثرات آن را حس کرده بودم به او گفتم:بیا امسال درسهایت را باجی5 بخوان،ببر،انشاءالله خیرش راببینی! ولی اتفاقی که امسال افتاد حتی مرا هم شوکه کرداو امسال درهر جائی که کنکور داده بود قبول شدالبته از سر لطف بخشیدن جی5 صاحب یک پیراهن نو هم شدیم که بعنوان کادوی قبولی دریافت کردیم ولی جی5 امان پرید!بهمین خاطر حالا آمده ام دوعدد یکی برای خواهرزاده ام که امسال پیش دانشگاهی است وباید کنکور بدهد ویکی هم برای خودم تا جای جی5 پریده امان را پر کند بگیرم.                هومن حسن زاده غفاری(کرج)

به رقبای من نگوئید!

امسال به سلامتی کنکور دادم وخیالم راحت شد ولی دلم می خواهدیک چیز رااعتراف کنم تا کمی از احساس گناهم کم شود من وقتی با جی5 آشنا شدم وآنرا بکار گرفتم تحول عجیبی در یادگیریم اتفاق افتاد بعد از مدتی سرعت عملم درتست زدن واعتماد به نفسم بالا رفت ولی همیشه یک چیز را خداخدا می کردم وآن اینکه تا وقتی من کنکور امتحان نداده ام دیگران از وجود جی5 باخبر نشوندچون در آن صورت برتری من از دست می رفت!البته خوشبختانه یا متأسفانه تبلیغات کم مؤسسه پگاه درراه ترویج این وسیله مشکل مرا حل کرد وخیلی از کنکوریها از وجود آن بی خبر بودندویا با نوع تحریف شده آن آشنایی ناقصی داشتند،حالا که خر ما از پل گذشته است دوست دارم یک چیز را اعتراف کنم که درآن زمان همه نگرانی من این بود که کسی به رقبای من نگوئید که من ازجی5 استفاده می کنم ،ولی حالا من به همه کنکوریها می گویم،بچه ها معطلش نکنید،اگر جی5 نداریدهمین حالا اقدام کنید واگردارید بااطمینان خاطر ازآن استفاده کنید وکوچکترین تردیدی نداشته باشید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام من را با نوع اصلی جی 5 اشنا کنید فقط سریع میخواهم بخرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد