دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

افراد معمولی و تیزهوشان

 یک داستان الهام بخش ! چندی پیش در انگلستان در یک مدرسه دانش آموزان را در 2 کلاس مختلف قرار دادند .

آ : مخصوص تیز هوشان

ب : افراد معمولی

ولی بعد از دو ماه مسئول آمار کامپیوتر وارد دفتر مدیر شد وگفت : ببخشید یک اشتباه مهم رخ داده است جای دانش آموزان کلاس (آ و ب) عوض شده است یعنی بچه های کلاس آ بچه های معمولی هستند ولی دیگر دیر شده بود . بنابراین مدیر و مشاوران آن را بصورت یک راز نگه داشتند و بعد از پایان دوره نمرات را مرور کردند ، دیدند کلاس آ با دانش آموزان معمولی دارای نمرات ممتاز و رفتارهای تیز هوشانه هستند و افراد تیز هوشی که در کلاس ب قرار داشتند رفتار افراد معمولی را از خود نشان دادند .

نتیجه اینکه در « یادگیری » قبل از آنکه مقدار هوش یا استعداد مهم باشد . « باور » و نحوه ی استفاده از استعداد مهم است و افراد موفق فقط از 14% ظرفیت ذهنشان استفاده می کنند ولی یک مشکل که وجود دارد این است که همانطور که استخراج یک معدن در رگه های سطح زمین حتی با ابزارهای ساده ای چون بیل و کلنگ امکانپذیر است ولی برای استخراج 90% ظرفیت اصلی معدن نیازمند ابزارهای لازم ودانش فنی هستیم برای استفاده از 90% ظرفیت خالی مغز هم نیازمند ابزار و روشهای مناسب هستیم ، فکر افزار جی 5 پاسخ این مشکل است . جی 5 چگونه به ما کمک می کند ؟

ما وقتی چیزی را 100% یاد می گیریم 80% در حافظه کوتاه مدت و 20% در حافظه درازمدت وارد می شود برای ورود مطالب به حافظه درازمدت ناچار باید تکرار کنیم ولی تکرار 3 مشکل دارد :

1-     خسته کننده است که جی – 5 آن را به بازی تبدیل می کند .

2-     تکرارها در هم برهم و بی نظم است جی 5 آن را عملی می کند و در نتیجه به نتایج آن می توان اطمینان کرد و اعتماد به نفس بالا می رود .

3-     تکرار وقت گیر است جی5 به ما کمک می کند تا وقت های مرده ی خود را کاهش دهیم واز ضایعات وقت خود در صف ، تاکسی ، یا در ترافیک وامثال آن برای تکرار کردن استفاده کنیم .

بنابراین با جی5 :

1-     یادگیری لذتبخش می شود .

2-     عملی می شود .

3-     از ضایعات وقت استفاده می شود .

فکر افزار جی5 چیست ؟

1-     جعبه ی جی5 که شامل 5 خانه است و بر اساس منحنی ابینگ هاووس طراحی شده است . خانه ی یک ، یک سانتیمتر است و خانه ی آخر 14 سانتیمتر است .

2-     2000 عدد فیش جی5 : فیش های کاغذی به اندازه ی5/9 *5/5 سانتیمتر که مطلب به صورت سئوال در یک طرف و جواب در طرف دیگر آن نوشته می شود .

3-     کیف جی5 : این کیف 6 جیب دارد و فیش در آن قرار می گیرد از آنجایی که جعبه ی جی5 بزرگ است و امکان حمل آن بطور دائم نیست با استفاده از کیف شما می توانیدآنها را جابجا کنید و بلافاصله بعد از اینکه سوار تاکسی شدید یا در صف ایستاده اید آنرا باز کرده و شروع به مطالعه ی فیش ها کنید و چون چند ثانیه تمرکز حواس لازم دارد شما در هر شرایط که باشید آشفتگی ، شلوغی و یا سر و صدا باز هم قادر به تمرکز حواس برای چند ثانیه هستید .

جالب است بدانید : با فکر افزار جی – 5 سرعت عمل در تست زدن به شدت افزاریش می یابد چرا که هر مطلبی که در حافظه ی دراز مدت وارد شود بیدرنگ به خاطر میاید .

جالب است بدانید : دانشگاه هاروارد به افراد بالای 50 سال ده زبان به این طریق آموزش می دهد .

جالب است بدانید : با فکر افزار جی5 هم از یادگیری لذت می بریم و هم واقعاً یاد می گیریم و هم اینکه وقتهای مرده ی خود را نجات می دهید .

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد