دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

رضا معظمی-لیسانس مدیریت صنعتی

G5 یک ناشناخته

رضا معظمی-لیسانس مدیریت صنعتی

وی حدود4 سال است که با جی5آشناست.با کمک جی5 توانست حین خدمت سربازی دردانشگاه آن هم رشته مورد علاقه اش قبول شود.معجزه دیگرجی5 در مورد ایشان این است که حدود 20000 لغت انگلیسی را توانسته اند با کمک جی5 به حافظه اشان بسپارند.

ماایرانیها وقتی می خواهیم به هدفی برسیم شروع می کنیم سخت تلاش کردن،آنقدر به خودمان فشار می آوریم که یک مرتبه سرخورده می شویم ،جی5 اولین وبزرگترین لطفی را که به من کرده این بود که«درست یادگیری»را به من یادداد به جای اینکه«زیاد تلاش کنم»،«درست تلاش کنم» یعنی علمی درس بخوانم،جی5 مثل ماشین برنامه ریزی مدرن به آدم می گه چطور؟چه وقت؟مطلبی را که یادگرفته ای تکرار کنی که بهترین تکرا باشه کار آدم نظم می گیره، آدم حس می کنه به همه چیز مسلطه. می شینی کنارش بی اختیار دستت به طرفش دراز می شه،شروع می کنی ،هی ادامه می دی ،چند لحظه پیش حال هیچ کاری را نداشتی وحالا داری کار مثبتی می کنی ولذت می بری ،باز هم ادامه می دی حالا دیگه نه تنها بی حوصله نیستی بلکه حوصله ساعتها درس خواندن راهم داری...

استاد کیان- مدرس دانشگاه تربیت معلم دارای مدرک فوق لیسانس "برنامه ریزی آموزشی"میباشند،و همینک در مقطع دکتری ضمن تدریس در حال مطالعه میباشند ایشان از جمله کسانی هستند که پدیده جی5 را در آموزش و پرورش و در میان معلمین مطرح و به گسترش آن اصرار دارند.

- مزیت بزرگ جی5 را در چه می بینید؟

+ آقای ویلیام برگر متخصص برنامه ریزی آموزشی می گوید: علم آموزی صحیح باید به تدریج انجام شود درست مثل غذا خوردن. با جی5 شما مطالب یادگرفتنی را لقمه لقمه می کنید یعنی فیش نویسی می کنید و این فرایند، گوارش و هضم مطالب را راحتتر و واقعی تر می کند، البته مزایای جی5 آنقدر زیاد است که به راحتی می توان در مورد آن یک کتاب نوشت.

- یک پیام!

+ من واقعا به این قائل هستم که جی5 یک «نقطه دگرگونی» در برنامه ریزی آموزشی است و به همین خاطر با دخترم که سوم دبیرستان است قرار گذاشتیم که یک دوره مشخص، 8-7 هزار لغت را با جی5 به حافظه دراز مدت بفرستیم، البته او الان تمام دروس را با جی5 کار می کند و به همه از دانش آموزان تا داوطلبان کنکور واز دانشجویان تا معلمین با تاکید می گویم که حتما جی5 را وارد سیستم یادگیری خود کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد