دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

رضا معظمی دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع

جی5 برای من همه چیز بوده است.آقای رضا معظمی دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع است. ماجرای وی از این نظر خواندنی است که توانسته است با استفاده از جی5 آن هم در هنگام خدمت سربازی در کنکور موفق شود و بعد از گذشت 9 ماه از خدمت سربازی از پادگان به دانشگاه راه پیدا کند این درحالی است که وی با جی5 نزدیک به بیست هزار لغت زبان انگلیسی را در حافظه درازمدت خود دارد و به قوی، دیگشنری متحرک، اگر می خواهید بدانید این عدد بیست هزار تا چه اندازه موفقیت بزرگی است کافی است بدانید یک انگلیسی زبان بین 5 تا 7 هزار لغت فعال در حافظه خود دارد. بیست هزار لغت دایره ای بزرگ از لغت است که بسیاری از دانشجویان ممتاز رشته زبان آرزوی داشتن نیمی از آن را دارند با هم خلاصه مصاحبه با ایشان را می خوانیم.

آقای معظمی، تا آنجا که ما می دانیم شما هم در دروس دانشگاهی و هم در زبان بسیار موفق بوده اید، می شود نقش فکرافزار جی5  را در این رابطه مشخص کنید؟

ببینید جی5 برای من در یادگیری همه چیز بوده و هست. بگذارید بهتر توضیح دهم، یک مثال مدیریتی: همیشه تصمیماتی در سطح مدیریت شرکتهای موفق بوده که کاملاً‌ حیاتی بوده و باعث اوج موفقیت شرکتها شده است. برای مثال مایکروسافت با خلق سیستم windows میلیاردها دلار سود و البته اعتبار برای آن شرکت کسب کرده است، من می خواهم بگویم تصمیم صحیح به استفاده از جی5 چنین دگرگونی در یادگیری من ایجاد کرده است. مطمئنم اگر این تصمیم را بموقع نمی گرفتم الان وضعم فرق می کرد.هرچه بگویم کم گفته ام، شاید باورتان نشود من الان چیزی حدود 20000 لغت در حافظه دارم. وضعیت طوری شده که چه اساتید چه دانشجویان همینکه لغتی بلد نیستند بلافاصله متوجه من می شوند. گاهی برایم جالب است یعنی همزمان کل کلاس سرشان به طرف من می چرخد و به دیکشنری متحرک معروفم. به هر حال با جی5 تسلط خارق العاده ای در زبان احساس می کنم.

خب حالا یک پیام!

همانطور که گفتم اینکه از جی5 استفاده کنید یا نکنید یک تصمیم راهبردی و استراتژیک است که زندگی شما را متحول می کند. از مصاحبه و وقتی که در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنیم.

خوب، جناب مالکی برای این شماره چه موضوعی رادر نظر گرفته اید؟

اگر اجازه دهید می خواهیم راجع به حساب عاطفی سخن بگوئیم.

حساب عاطفی؟! ما از حساب بانکی اطلاع داشتیم که البته مال ما چندان خبری هم درآن نیست ولی از حساب عاطفی چیزی نمی دانستیم.

هر دو این حساب یک وجه مشترک دارند و آن اینکه شما در آن چیزی را می اندوزید و وجه ممیز آنها هم نوع چیزی که در این حسابها ذخیره می کنیم یعنی در حساب بانکی، پول و در حساب عاطفی، محبت و عاطفه می گذاریم.

چطور می شود حساب عاطفی را تقویت کرد؟

با محبت های کوچک با احترام به طرف مقابل، با مؤدب صحبت کردن، با هدیه های کوچک، با قدردانی به موقع، با عذرخواهی صادقانه و به موقع اگر از ما خطایی سر زده است و به عبارتی باید دائماً مواظب موجودی حساب بود که افت نکند.

آقای مالکی، شما در صحبتهایتان روی چیزهای کوچک مثل محبت های کوچک هدیه های کوچک تاکید داشته اید. آیا علت خاصی دارد؟

شما خوب می دانید که یک پس انداز خوب، پس اندازی است که ما دائماً‌ هرچند کم پول در آن بگذاریم ولی اگر مستمر و پیوسته باشد یک مرتبه تبدیل به یک پشتوانه مالی خوب می شود که باعث ایجاد اعتبار و اطمینان برای صاحب حساب آن می شود همین وضع در مورد حساب عاطفی صادق است.در زندگی مشترک هیچ حرکت خنثی وجود ندارد، هر حرکتی هرچند کوچک یا شما را به همسرتان نزدیک می کند یا دور می کند.برای مثال اینکه چای را چطور جلوی همسرتان بگذارید و یا اینکه او را چطور از خوابی بیدار کنید و یا اینکه چطور او را صدا بزنید و یا حتی چظور لباس بپوشید شما را به همسرتان نزدیک یا دور می کند هرچند شاید به اندازه یک اپسیلون باشد ولی حتماً هست،‌ من شخصاً‌ می خواهم در هر شرایطی این فیلتر را جلوی ذهنم در رابطه با همسر آینده بگذارم تا این مواظبت به یک عادت تبدیل شود. امیدوارم شما هم به این فرمول عمل کنید.

خوب جمع بندی نمی کنید؟

ما هـمانـطور که حساب پـس انـداز بانـک باز می کنـیم هـمـینـکه با کسی رابـطه برقـرار می کـنـیم یک حساب مشـترک عاطـفی اتوماتـیک  افتتاح می شود حال هر چقدر کم کم ولی پیوسته در آن موجودی بگذاریم به وقت نا ملایـمات و خـطاها این پشتـوانه اعـتباری به داد ما می رسد و آسیب جدی و مهلکی به رابطه دو جانبه ما وارد نمی شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد