دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

جزوه ها هم زیاد بود من هم آن را بگونه ای تقسیم کردم

جی5 یک ناشناخته

تابستانم راحیف نمی کنم!                                پانتا قمریان(دوم دبیرستان)

... من امسال تابستانم را به اتفاق پدرم برنامه ریزی کرده ام که فقط با جی5 درس های سال قبلم را بخوانم که خیالم از بابت کنکور صد در صد راحت شود چون با جی5 واقعاً مطالب برای همیشه وارد حافظه دراز مدت می شود و ضمن اینکه جی5 حالت سرگرمی دارد و تابستان امسالم هم خراب نمی شود.

این تابستان طلایی!                                   محمد میرمهدی (طراح صنعتی)

من علاقه شدیدی به طراحی دارم به همین خاطر آنطور که باید به سراغ کتاب هایم نمی روم ولی از وقتی جی5 وارد یادگیری من شده مشکل کمبود وقتم واقعاً حل شده خیلی خوب با آن ارتباط برقرار کردم. من فکر می کنم اگر کسی موفقیت در کنکور را می خواهد حتماً باید این تابستان طلایی را از دست ندهند.

سومی ها، با شما هستم!                     معصومه ایزدیار (دانشجوی حسابداری)

...انصافاً هزینه یک جی5 برای کنکوری ها اصلاً با هزینه های شهریه های نجومی کلاس های کنکور قابل قیاس نیست البته من کمی دیر با جی5 آشنا شدم و نتوانستم وقتی سال سوم بودم از فرصت استفاده کنم ولی شما این فرصت را از دست ندهید و قدر این تابستان را بدانید.

موش آزمایشگاهی بودیم!                         مهدی شادکار(دانشجوی عمران)

... ما 8 سال پیش جزو اولین استفاده کنندگان جی5 بودیم بقول معروف "موش آزمایشگاهی بودیم " ولی از اینکه چنین افتخاری نصیبم شد خوشحالم. به همین خاطر با جی5 تمام دروس سال های قبل را مرور می کنم.

لحظه ای از جی5 جدا نشده ام                 حدیثه مهرنور(دانشجوی مترجمی زبان)

...من زمانی که از جی5 استفاده کردم در مقطع راهنمایی بودم یعنی حدود 8 سال پیش و تا این زمان که در حال فارغ التحصیلی هستم لحظه ای از جی5 جدا نشده ام، جی5 محور اصلی موفقیت تحصیلی ام بوده است با آنکه شاغل هم هستم...

جی5 معجزه گر!                                     آقای جین پور (زبان آموز)

...مطمئن هستم اگر جی5 را نداشتم واقعاً این تسلطی که به زبان دارم را هرگز به دست نمی آوردم با آنکه در یک کارخانه بزرگ مشغول به کار هستم ولی الان زبان آلمانی را شروع کرده ام جی5 در زبان معجزه می کند.

 

"این تجربیات جالب من!"

4)به یاد داشته باش «زندگی ما، افکار ماست» اگر زندگی بهتری می خواهی باید افکار مثبت تری داشته باشی، کتاب های الهام بخش در این رابطه خیلی کمک می کند.

یک تجربه: حدود 10 سال پیش، وقتی کتابفروشی پگاه را راه اندازی می کردم یادم هست می خواستم یک هدیه برای مشتری های خودم تهیه کنم، یک خودکار سفارش دادم که روی آنها نوشته شده بود «زندگی ما، افکار ماست». من واقعاً با تمام سلول های بدنم این جمله را درک کرده ام به همین خاطر دائماً و پیوسته مواظب افکارم هستم، کتاب های الهام بخش می خوانم، سعی می کنم از وقایع تفسیر مثبت بکنم و دائماً زباله های ناشی از افکار اتوماتیک منفی را از ذهنم پاکسازی می کنم. به یاددارم آن اوایل که جی5 را شروع کرده بودیم بخاطر آنکه  قرار بود در نمایشگاه غرفه ای به ما بدهند و بر آن اساس ما هم جی5 زیادی سفارش دادیم ولی یکباره گفتند که نمی توانیم شرکت کنیم. طوفانی از مشکلات مالی گریبان ما را گرفت ولی در آن لحظات بحرانی دائماً افکار منفی که حالا کاملاً مستعد آن بودم را از خود دور می کردم، مثلاً وقتی مشکلات فشار می آوردند ناخودآگاه با خود می گفتم جی5 مرا بیچاره کرد ولی بعد به خود می آمدم و تصور می کردم اگر هر ایرانی از آن استفاده کند چه اتفاق مثبتی می افتد! و همین باعث پایداری و پشتکار من شد تا حالا که به ثمر نشسته است.

5)در اسباب و اثاثیه ات هر چیزی که تا یکسال آینده به دردت نخواهد خورد را دور بریز تا جا برای چیزهای جدید باز شود.

یک تجربه:

یک بار به خودم آمدم دیدم حجم زیادی لباس همه جا را تنگ کرده، در کتابی خوانده بودم که "ببخشید تا دریافت کنید" آنها را با آنکه نو بودند به چند کارگر افغانی بخشیدم و ضمن اینکه جا برای اشیاء دیگر باز شد رضایت قلبی هم پیدا کردم و جالب هم اینکه لباس های جدید هم پشت سر هم آمد .

6)اگر می خواهی برای کار بزرگ انگیزه دائم داشته باشی حتماً آن کار بزرگ را به آن چنان قدم های کوچکی تقسیم کن که در هر شرایطی قادر به انجام آن باشی آنگاه از انجام هر گام آن لذت ببر.

یک تجربه: حدود 8-7 سال پیش وقتی تازه پگاه تأسیس شده بود یک روز تعداد خیلی زیاد کپی چاپ شده را باید تنظیم می کردم خوب تعداد آن جزوه ها هم زیاد بود من هم آن را بگونه ای تقسیم کردم و البته یک بسته شکلات هم گرفته بودم و به ازای انجام هر مرحله از کارم یک شکلات به اضافه یک آفرین محکم به خودم پاداش می دادم باور کنید همان کار یکنواخت کلی لذت برایم ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد