دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

وقتی میتوانی از پیاده رو بروی هرگز از خیابان نرو

یک یا علی بگویید

من در قبولی در کنکور 79 را مدیون جی 5 هستم حقیقتش را بخواهید من کسی بودم که هیچ کس امید نداشت بتوانم دیپلم بگیریم چه رسد به اینکه دانشگاه قبول شوم و مهمتر آن بتوانم دانشگاه دولتی قبول شوم. علتش هم این بود که آدم پر تحرکی بودم و اهل اینکه بشینم و درس بخوانم نبودم ولی جی5 مسیر زندگی تحصیلی ام را به کلی عوض کرد وقتی با آن آشنا شدم حسی به من می گفت این همان چیزی است که لازم داشتی به همین خاطر به صورت تمام عیار دل به آن بستم حدود هفت هشت ماه به کنکور مانده بود بکوب شروع کردم کتابها را یکی بعد از دیگری می خواندم و همه را وادار جی 5 کردم و در هر جا و هر فرصتی جی برگها را مرور می کردم فرقی نمی کرد در تاکسی باشد یا پای تلویزیون قبل از امتحان یا هنگام بازی خلاصه این تلاش سازمان یافته که عامل آن جی 5بود ثمر داد و در میان ناباوری خیلی ها توانستم در رشته مورد علاقه ام لیسانس تربیت بدنی آن هم در دانشگاه دولتی قبول شوم و اعتماد به نفس فوق العاده ای هم پیدا کنم بگذریم از این که همین رشته را اگر می خواستم در دانشگاه آزاد بخوانم یا این واحدهای عملی زیادی که دارد باید ملیونها تومان هزینه اضافی می پرداختم و خود و خانواده ام را درفشار مالی سنگینی قرار می دادم.

ولی با صرف مبلغ مختصری و تلاش خودم از این هزینه گزاف به سلامت گذشتم وقتی وارد دانشگاه شدم متاسفانه نسبت به عامل موفقیتم یعنی جی5 بی تفاوت شدم چندی که گذشت واقعا احساس کردم به خودم ظلم می کنم بنابراین بلافاصله تصمیم گرفتم یک تاریخ مجدد که اول دی 81بود برای شروع مجدد به جی 5 در نظر بگیرم و شروع به استفاده کردم و تا 15 شهریور 82 هر آنچه لازم بود وارد جی 5 کردم بار دیگر وضع به گونه ای شد که جی 5 در همه زندگی من حضور دارد به طوری که حتی هنگام وزنه زدن جی 5 کنار من است و لذت مطالعه تئوری را با لذت کار عملی باهم احساس می کنم یک اتفاق جالب را که اوایل برایم اتفاق افتاد برایتان می گویم من در المپیاد دانشجویی امسال در رشته وزنه برداری شرکت کرده بودم سه تا چهارساعت قبل از مسابقه بود و من برای غلبه بر استرس شروع به مطالعه جی برگهایی که همراهم به اصفهان برده بودم کردم در همین حین مربی ام مرا دید که دارم جی 5 می خوانم و چون از قبل میدانست جی برگ چیست خوشحال شد و یک ماشاء الله محکم بهم گفت و به نشانه موفقیت کف هر دو دستمان را بهم زدیم و همینجا می خواهم به همه کسانی که به فکر وقتشان هستند یا می خواهند در کنکور موفق باشند می گویم یک یا علی بگویید و شروع کنید اصلا تردید نکنید باورکنید این تردید به نفعتان نیست من در خوابگاهمان در اراک به قدری به این جی برگها عادت کرده بودم که در حتی سلف سرویس خوابگاه و همه جا آنها همراهم بودند و می خواندم به طوری که در خوابگاه به (ولی فیشی) مشهور شده بودم و البته از این لقب احساس لذت و غرور می کردم این اصرار علنی من در خواندن جی برگها باعث شده بود خیلی از دوستانم به این روش آشنا شوند و مرا به خاطر آنکه آنها را با جی5 آشنا کرده بودم  دعا کنند یادم هست یک روز تمام جی برگهای در دستم را بلد بودم چنان خوشحال شدم که از روی خوشحالی آنها روی هوا ریختم و در جای جای اتاق و سر و روی بچه ها ریخت وقتی با نگاه متعجب آنها مواجه شدم گفتم اگر می بینید اینها را به هوا ریختم فکر نکنید برایم کم ارزش هستند هر کدام بیشتر از یک اسکناس برایم ارزش دارند ولی از اینکه به مطالب آنها مسلط هستم بی نهایت احساس خوشحالی و اعتماد به نفس می کنم.

خلاصه اینکه جی5 واقعا جایش در زندگی خیلی از ما ایرانی ها خالی است اگر ندارید بی تردید یکی تهیه کنید تردید نکنید

ولی الله رضایی لیسانس تربیت بدنی

 

لذتهای ارزان قیمت را برای خودت تدارک ببین

یک تجربه: یک بار در جایی میخواندم که ثروت واقعی کسی است که بتواند لذتهای ارزان قیمت را برای خود دست و پا کند وقتی سعی کردم تجربه کنم دیدم واقعا همین طور است برای نمونه من از دیدن بازی ابرها و نمایش شگفت انگیز آنها در پهنه آسمان آبی به شدت لذت می برم از دیدن ماه به خصوص وقتی قرص آن کامل است لذت می برم از نگاه کردن به چهره صادقانه خردسالان و بازیهای کودکانشان غرق لذت می شوم از اینکه این همه معجزه در اطرافم اتفاق می افتم لذت می برم از تکان برگ درختان تا اصرار گیاه کوچکی که از لای موزاییک علی رقم نامساعد بودن شرایط بیرون آمده که من نام آن را اصرار طبیعت گذاشته ام البته شاید شما احساس کنید که این نمونه ها نمی توانند برای شما لذت بخش باشند ولی باید به خودتان فرصت دهید تا آن را احساس کنید درست مثل کسی که همیشه آهنگهای تند تیز شنیده و از آهنگهای کلاسیک لذت نمی برد ولی آنهایی که از چنین آهنگهایی لذت می برند حتی ممکن است وسط خیابان بایستند تا فرصت شنیدن آن را از دست ندهند خندیدن هم لذت ارزان قیمتی است که انسان می تواند بدون هزینه آن را تقدیم دیگران کند

همیشه نگاهت را متوجه سبزه ها و درختان کن

یک تجربه خیلی جالب است زمانی بود که شرایط روحی خوبی نداشتم و تحت فشار بودم به همین خاطر از طبیعت برای آرامش استفاده می کردم و خب در شهر که به این راحتی مناظر طبیعی پیدا نمی شود ولی من سعی می کردم هر جا می روم تمام درختان کوچه و خیابان را با جزئیات آن مثل پرنده هایی که روی آن نشسته و گلی به آورده در نظر بگیرم و این کار را مصرانه می کردم نتیجه آن شد که بارها و بارها همین آرامش را در خواب در حال دیدن همان صحنه ها تجربه می کردم یعنی همان آرامش روز در شب هم به خوابم می آمد و مثل یک پادشاه که سربازانش را سان می بیند درختان استوار را سان می دیدم

وقتی میتوانی از پیاده رو بروی هرگز از خیابان نرو

یک تجربه : یکبار در حاشیه خیابان در ضمن اینکه منتظر تاکسی بودم در حال حرکت بودم یکباره دیدم یک چیزی طوفان وار از کنارم رد شد وقتی قسمتی از آن به پایم خورد لحظه ای درنگ کردم دیدم یک عابر پیاده است که با یک پیکان که ترمز بریده تصادف کرده است البته آن حادثه به خیر گذشت و آن شخص سلامت خود را باز یافت ولی حادثه می تواند نتیجه ای غیر از این داشته باشد ممکن بود از ناحیه سر آسیب ببیند این تجربه باعث شد من همیشه و در هر شرایطی از کنار پیاده رو حرکت کنم حتی اگر آن پیاده رو باریک و نامساعد باشد البته این رفتار نشانه خرد محوری است آن هم در کشوری که بالاترین رکورد حوادث جاده ای را دارد و باعث تسری این بینش به دیگررفتارهای ما می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد