دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

بدون هیچ کلاس کنکوری توانستند 6/98% شیمی، درس مورد

G5 یک ناشناخته 

و اینک در دانشگاه با معدل20 ؟!

در شماره های قبل خواندیم که آقای احمدبیگی، چگونه توانست با استفاده از جی5 در دوران سخت سربازی و فقط و فقط با 4 ماه مطالعه و البته ، بنابر گفته خود ایشان با تکیه بر سه عامل، توکل به خدا ، به کارگیری جی5 به عنوان «موتور پشتکار» و بالاخره استفاده از وقت های مرده با «کیف همراه» و بدون هیچ کلاس کنکوری توانستند 6/98% شیمی، درس مورد علاقه اشان را تست بزنید و در رشته شیمی کاربردی پذیرفته شوند، البته ایشان به علت کمبود وقت یعنی داشتن فقط 4 ماه زمان تا کنکور آن هم در ایام سربازی نتوانستند تمامی دروس را با جی5 کار کنند که طبیعتاً نتایجی بسیار شگفت انگیزتر در انتظار ایشان می بود و اما حال بخوانیم بقیه ماجرا را بعد از ورود ایشان به دانشگاه:

تابستان امسال ترم تابستانی برداشتم،کلاً 6 واحد ارائه می شد که برداشتم کل این ترم فقط یک ماه بود اینجا هم جی5 به عنوان یک «انسجام دهنده» ویک «موتور پشتکار» به یاریم آمد و باعث شد با معدل20 و با موفقیت قابل ملاحظه ای آن را پشت سر بگذارم، من در این یک ماه فقط روزی 5/3 ساعت می خوابیدیم یعنی از 1 تا 5/4 صبح و همانطور که گفتم این اراده و پشتکار را ناشی از مکانیسم فکرافزار جی5 می دانم که به انسان با پاداش های فوری خود، که می دهد باعث تداوم مطالعه و میل شدید به ادامه راه می شود. من با استفاده از جی برگ هایی که خود نوشته بودم توانستم 600 صفحه کتاب «انقلاب اسلامی و ریشه های آن» را به گونه ای به خاطرم بسپارم که خط به خط و مو به مو از حفظ آن را بیان می کردم، به طوری که در یک کنفرانس روبروی 50 نفر از همکلاسی هایم  و استاد مربوطه باعث بهت وحیرت همگی آنها شوم. استادم از دو نمره کنفرانس یک نمره هم اضافه تر دادند و گفتند تا حالا همچون نمونه ای را ندیده است و دلیل آن را پرسیدند و من گفتم پشتکار و استفاده از جی5. البته همین موفقیت را در درس تاریخ اسلام به دست آوردم و اما در درس شیمی هم با استفاده از جی5 به این موفقیت جالب دست پیدا کردم، واقعیت آن این است که استاد قادری که معاونت گروه شیمی را برعهده دارند در درس بسیار دقیق وجدی هستند و تا به حال فقط یک نفر 20 گرفته ،جالب است نحوه کارم را برایتان بگویم: من در آزمایشگاه شیمی 2، صحبت استاد را ضبط می کردم و در منزل مو به مو گوش می دادم و همزمان بر روی جی برگ پیاده می کردم و در هر فرصتی حتی در عروسی دختردائی ام که 8  مرداد ماه بود آنها را مرور می کردم ضمن آنکه عروسی را از دست ندادم در همان حال فرصت مطالعه با استفاده از جی برگ های نوشته شده ام را هم از دست ندادم وخب نتیجه آن هم نمره 20 آن بود. من حتی در درس تربیت بدنی هم ازجی5 استفاده کردم کتاب «تغذیه ورزشکاران» را خط به خط جی برگ نویسی کردم و نمره 20 آن را هم از آن خود کردم و به این ترتیب در تمام دروس 20 گرفتم و به این ترتیب معدلم هم 20 شد. جمع امتیاز نیمسال تابستان 83ام 120 شد که حداکثر امتیاز ممکن است. من در پایان می خواهم صادقانه بگویم که جی5 را وارد زندگی یادگیری تان بکنید، جی5 برای سن خاصی نیست هرکس و در هر سنی می تواند از آن استفاده کند، به ویژه کنکوری ها که استفاده از آن برایشان از هر واجبی واجبتر است.

هرگاه کسی علت موفقیت هایم را می پرسد آن را به جی5 نسبت می دهم.

شاید می توانستم آن را به استعداد ذاتی خودم نسبت دهم و هم راز موفقیت با جی5 را فاش نسازم ولی حقیقتاً دوست دارم تحولی را که جی5 به لطف خدا و پشتکارم در من ایجاد کرده به دیگران منتقل کنم و این تحول در دیگران هم ایجاد شود و مزه موفقیت را بچشند، می گویند زکات علم، نشر آن است و من فکر می کنم زکات موفقیت با جی5 ،کمک به گسترش آن است جی5، را بی درنگ تهیه کنید: و اگر دارید قدر آن را به نیکی بدانید و به دیگران هم توصیه اش کنید.

"این تجربیات جالب من!"

19)به خودتان ودیگران برچسب نزنید

یک تجربه: خیلی جالب است، شما اگر یک روز خود را مرور کنید می بینید پر از «برچسب» است هم به دیگران و هم به خودتان ، مثلاً فراموش می کنیم چیزی را بخریم، بلافاصله به خود می گوئیم «عجب آدم خنگی هستم» و یا همین که در مسابقه بانک ها برنده نمی شویم، به خود می گوئیم «عجب آدم بدشانسی هستم» و یا اگر کسی را می بینید که ظاهرش مطلوب ما نیست می گوئیم «آدم خلافیست» و یا اگر رئیسمان از ما عصبانی می شود با خود می گویم: «عجب آدم بداخلاقیه». من وقتی افکار اتوماتیک شبانه خود را می نویسم می بینم یکی از بیشترین خطاها همین برچسب زدن است حالا این وضع باعث چه مشکلاتی می شود ما وقتی به کسی برچسب می زنیم درست مثل این می ماند که «قالب ریخته گری» او را می سازیم یعنی وقتی شما به برادر و یا خواهر خود می گوئید«او آدم بداخلاقیست» یعنی برچسب بد اخلاقی به او می زنید دیگر به او فرصت نمی دهید که نشان دهد که مواقعی هم می تواند خوش اخلاق باشد، همین رفتار باعث تشدید «بداخلاقی» و یا هر صفت دیگری در او می شود وقتی به خود می گوئیم «عجب احمقی هستم این کار را نباید می کردم» ذهنتان کم کم باورش می شود که شما یک احمق هستید و طبیعتاً دائماً از شما رفتارهای احمقانه سر خواهد زد.

20)پولت را در جلوی چشمات نگذار!

یک تجربه: من پدری دارم که در کار و کسب خودش موفق است یادم هست وقتی 11-12 ساله بودم قرار بود پولی را به بانک ببرم تا سفته بخرم، پدرم با اصرار زیاد به من سفارش می کرد که حتماً پول را در پیراهنم پنهان کنم و نگذارم کسی آن را ببیند، اوایل تعجب می کردم ولی به هر حال به آن عادت کردم حالا هم این عادت را دارم گاهی مبلغ زیادی پول نقد در کیفم هست ولی وقتی درب آن را باز کنید چیزی نمی بینید!

21)از همکاران و دوستانت تشکر«کتبی» و «بلافاصله» بکن! حتی روی تکه هی کاغذ.

یک تجربه: یک بار در مؤسسه بر روی یک تکه کاغذ کوچکی جمله تشکر آمیزی خطاب به یکی از همکارانم نوشتم و از صبری که در مقابل یک مشتری عصبانی به خرج داده بود، تشکر کردم، دیدم عجب اثراتی داشت. حتماً این کار را در مورد دوستان ، خانواده و اطرافیانتان امتحان کنید! توجه داشته باشید که این کار باید «بلافاصله» باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد