دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

منشا آشنایی و ازدواجشان جی 5 بوده با جی 5 دوران دانشگاه را با مو

جی 5 باعث آشنایی ما شد؟

خانم و آقای هنرور زوج جوان و موفقی هستند که ماجراهای جالبی را با جی 5 تجربه کرده اند منشا آشنایی و ازدواجشان جی 5 بوده با جی 5 دوران دانشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و در کار خود یعنی مترجمی نیز موفق بوده اند به طوری که کتابی تحت عنوان واژه نامه ژرف اندیشی را زیر چاپ دارند این زوج جوان نزدیک به 7 سال است که از جی 5 استفاده میکنند و چنان به اثرات عمیق آن اعتقاد دارند که فرزند دو ساله شان را هم با جی 5 آشنا کرده اند و سعی میکنند او را با این روش تحت آموزش و بازی بگیرند.

آقای هنرور چه طور با جی 5 آشنا شدید؟

من هفت سال پیش در کتابفروشی پگاه توسط آقای مالکی با جی 5 آشنا شدم و واقعا یکی از بزرگترین تجربه های خوشایند و موفقیت آمیز زندگیم را با آن تجربه کردم تا قبل از آن زحمت میکشیدم ولی آن نتایجی که میخواستم به بار نمی آمد ولی با آمدن جی 5 همه چیز به یک باره تغیر کرد حالا زحمتی که میکشیدم جواب میداد و هر چه را میخواندم به راحتی به یاد می آوردم همین اعتماد به نفس را به شدت بالا برد و باعث شد تا باز هم بیشتر و بیشتر انرژی و احساس خوب و موفقیت را تجربه کنم.

خانم احسانی شما چطور با جی 5 آشنا شدید؟

من هم مشکل یادگیری لغت داشتم که توسط آقای هنرور با این پدیده آشنا شدم و با وجود آن در زندگیم دو تحول بزرگ برایم اتفاق افتاد یکی اینکه باعث آشنایی من و رضا که حاصل آن یک زندگی گرم خانوادگی است و دیگر این که واقعا در درسهای دانشگاهیم هم پیشرفت قابل ملاحظه ای اتفاق افتاد.

چطور؟

خیلی از دوستان من میگفتند تو چطور هم باشگاه میروی هم کلاس موسیقی هم درسهایت را خوب میخوانی؟ وقتی به آنها  میگفتم از جی 5 استفاده میکنم با تعجب می پرسیدند مگر میشود؟

خانم هنرور شما فکر میکنید واقعا چطور چنین چیزی ممکن است؟

جی 5 فقط یک وسیله ساده نیست. جی 5 باعث نظم و برنامه ریزی در زندگی میشود یعنی شما خیالت راحت است فقط کافی است هر چه مهم است را روی جی برگ بنویسی و هر چند موضوع پراکنده باشد آنرا وارد جی 5 کنی.

از دوران آشنایی و نامزدی بگوئید:

یادم هست نزدیکی های عقدمان بود هیچ درسی را نخوانده بودم به این نتیجه رسیده بودیم که قید امتحان را بزنیم ولی رضا گفت ما که جی 5 را داریم چرا به روش سنگر اضطراری جی 5 عمل نکنیم؟

خوب نتیجه؟

امتحان را خیلی خوب دادیم مراسم عقد را هم خوب برگزار کردیم.

 

خانم احسانی شما الان شاغل هستید؟

چون پسر کوچکمان علی نیاز به مراقبت دارد ولی حالا هم دست از سر جی 5 برنمیدارم و در همه جا در آشپزخانه در کنار تلویزیون و در هر شرایطی از آن استفاده میکنم حتی سرقت جی برگ هم میکنم.

سرقت جی برگ؟

خانمم جی برگهایی که من مینویسم را میخواند به قول خودش سرقت میکند. جالبه من الان میتوانم کوچکترین جی5ای دنیا را به شما معرفی کنم.

جدی؟

بله همین علی کوچولویمان. با او دارم با جی5 کار میکنم البته بازی میکنم سعی میکنم از همین کوچکی به جی برگ علاقمند شود.

خوب موفق هم شده اید؟

بله چون همین چند روز پیش کلی جی برگهای من و پدرش را مچاله کرد ولی از شوخی گذشته واقعا احساس میکنم براش موثر است.

آقای هنرور تا حالا شده جی5 را به کسی توصیه کنی؟

هر کسی را دوست دارم جی5 را برایش هدیه خریده ام یا وادارش کرده بخرد مثلا تا به حال چند جی5 را برای خوزستان فرستاده ام برای پسرعمه ام برای دوستان قدیمم و خیلی از اقوام...

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد