دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

«امید اسماعیلی قصریک. دانشجوی فلسفه و کلام»

دوپینگ با جی5!

چند ماهی بود که دردانشگاه چنان به درس مسلط بودم که هر کس به من میرسید با تعجب میگفت چه شده؟ خوب مسلط هستی! و البته دوستان هم با شوخی میگفتند: دوپینگ کرده ای؟ مدتی به همین روال گذشت بچه ها که دیدند نه مثل اینکه واقعا یک اتفاق واقعی و پایدار در یادگیری من افتاده که اینطور در کلاس مسلط هستم علت را جویا شدند میدانید به آنه چه گفتم! گفتم با جی5 دوپینگ کرده ام!

«امید اسماعیلی قصریک. دانشجوی فلسفه و کلام»

تراکتی که جای پای مردم روی آن بود!

اصلا درس نمیخواندم خیال خودم را راحت کرده بودم من که نمیتوانم در کنکور با این همه رقابت موفق شوم خب چرا خودم را اذیت کنم جوری به درس خواندن پشت کرده بودم که نه تنها خودم بلکه هیچ کس از اطرافیان هم انتظار نداشت من در کنکور موفق شوم همه مرا به چشم سرباز مملکت میدیدند ولی یکباره ورق برگشت و من ازروی یک آگهی که کف خیابان افتاده بود با جی5 آشنا شدم!

عجب تصادفی همان تراکت که جای پای مردم بود راه زندگی مرا عوض کرد وقتی بروشور را خواندم احساس کردم که این همان است که جای آن در یادگیری من خالی است! بی درنگ اقدام کردم خیلی هیجان زده بودم بعد از آن ورق برگشت ومن گریزان از درس چنان عاشق درس شدم که حتی در حمام هم دست از سر جی برگهای جی5 برنمیداشتم همین باعث شد در عرض کمتر از یک سال عقب افتادگی سه سال دبیرستان را جبران کنم و در رشته مورد علاقه ام بیوسلولوژی قبول شوم.

«مصطفی عبدالمالکی دانشجوی بیوسلولوژی»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد