دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

چند توصیه یک دانشجوی مهندس عرشه به شما

چند توصیه یک دانشجوی مهندس عرشه به شما

من سال 78 یعنی 5 سال پیش با جی5 آشنا شدم آن اوایل خیلیها آن را نمیشناختند و به همین خاط استفاده از آن یک نوع ریسک محسوب میشد و البته برای موفقیت خطر کردن هم لازم است به هر حال یکی خریدم آن زمان جی5 چوبی و شیشه ای بود آن زمان از طریق استاد زبانمان با جی5 آشنا شدم فکر میکردم جی5 فقط مخصوص زبان است ولی وقتی خوب از آن استفاده کردم به این نتیجه رسیدم که عجب نعمتی است برای درسهای دیگر شروع کردم دروس معارف و ادبیات و تمامی درسها حتی هندسه تحلیلی را با جی5 میخواندم. میدانید نتیجه چه شد زبان 100 درصد ادبیات 100 درصد و ... واقعا همینجا میخواهم چند تجربه را که خودم استفاده کردم و مفید بود به بچه های کنکوری توصیه کنم:

اول از همه وقت و انرژی خود را بیجهت در کلاسهای کنکور با آن هزینه های سنگین صرف نکنید چون واقعا وقت زیادی صرف رفت و آمد و اتلاف وقت میشود شما میتوانید با جی5 در منزلتان بنشینید و با نظم جالبی که جی5 به مطالب یادگیرفته شما میدهد وقت گرانبهای خود را در رفت و آمد به کلاسهای کنکور هدر ندهید.

دوم اینکه قبل از آنکه جی برگ بنویسید حتما آن درس را کاملا فهمیده باشید من تا وقتی که درس را نمیفهمیدم جی برگ نمی نوشتم به همین خاطر خیلی کم جی برگهایم مرجوع میشد و تلفات میداد.

سوم اینکه به جای زیاد جی برگ نوشتن بر اساس الویت جی برگ بنویسید یعنی همه چیز را جی برگ نکنیم بلکه نقاطع ضعف خودمان و یا مطالب مهم را جی برگ کنیم البته من خودم از وقتی که دانش آموز دبیرستان بودم جی5 استفاده کردم و این خیلی به موفقیت من در کنکور کمک کرد.

توصیه دیگرم این است که شما وقتی مثلا اول یا دوم دبیرستان هستید از جی برگ استفاده میکنید باعث میشود مطالب برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما شود و این بدین معنا است که مثلا در پیش دانشگاهی یا کنکور به جای آنکه حجم عظیمی از مطالب فراموش شده را مجبور باشیم یاد بگیریم حالا فقط مطالب جدید را یاد میگیریم و این صرفه جویی زیادی در انرژی و وقت انسان ایجاد میکند والبته آرامش و اعتماد به نفس زیادی هم به دنبال دارد چون مجبور نیستید برای یادگیری مطلبی بیش از حد به خود فشار بیاورید به همین خاطر توصیه میکنم که در هر مقطعی هستید از راهنمایی تا دبیرستان و دانشگاه جی5 را بی درنگ وارد سیستم یادگیری خود کنید بسیاری از دوستانم بخاطر اینکه مداومت و علاقه من را در استفاده از جی5 دیده اند همگی از جی5 استفاده میکنند و خودم هم آنقدر از جی 5 راضی بوده ام که عملا 3 عدد جی5 داشتم یکی برای دروسی مثل زبان و عربی. یکی برای دروس عمومی مثل ادبیات و معارف. و آخری هم برای دروس اختصاصی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی . من به شما یک توصیه میکنم اگر میخواهید از یادگیری لذت ببرید و نتیجه هم بگیرید بی درنگ جی 5 را تهیه کنید!

سید اسماعیل موسوی دانشجوی مهندس عرشه (مهندس ناوبری)

 

این تجربیات جالب من:

هرگز هرگز هرگز صفحه حوادث روزنامه و مجلات را نخوان!

یک تجربه: همه ما ناخوداگاه به سمت هیجانات تمایل داریم به همین دلیل اولین جایی را که در مجلات و روزنامه ها میخوانیم صفحه حوادث است در حالی که حوادث دقیقا زباله هستند و آن بخش از مطبوعات هم زباله دانی آن بنابراین به هیچ وجه تا وقتی که واقعا لازم نشده نباید در این زباله دانی را برداشت چون واقعا بوی زباله ها حتما روح و مغز شما را آلوده خواهد کرد من برای اقناع حس هیجان طلبی ام ضمن آنکه به طبیعت پناه میبرم ولی خوب در حالت عادی که در منزل هستم کتابهای خوبی تهیه کرده ام که در آن حوادث الهام بخش وامید بخش بصورت کوتاه کوتاه وجود دارد که واقعا ضمن لذت امیدبخش هم هست کتابهایی مثل غذای روح برای افراد شکست ناپذیر و غذای روح برای ... حتما توصیه میکنم این کتابها را بخوانید.

یک روزت را به تفریح اختصاص بده!

یک تجربه: من گاهی آنقدر درگیر کار میشدم که چند ماهی میگذشت و حتی یک روز جمعه هم به تفریح نمی پرداختم چندی بعد به بررسی راندمان کارم پرداختم دیدم روزهای جمعه پایینترین راندمان را دارم به همین خاطر سفرهای یک روزه به طبیعت را به هر قیمتی برنامه ریزی کردم و دیدم که طبیعت ناب ایران عزیز عجب سرزمین شگفت آوری است بزرگترین غار آبی دنیا و دومین غار خشکی دنیا و شگفتیهای طبیعت سرسبز شمال و تنگه واشی و .... زندگی ترازویی است که یک کفه آن خانواده و خود انسان و طرف دیگر کار و شغل انسان است تعادل بین این دو مولد احساس خوشبختی است حتما باید این تعادل را در زندگی حفظ کنیم.

اگر کمبود وقت داری حتما مواظب تلفن باش!

یک تجربه : من همیشه در هر حالتی وقتی تلفن زنگ میزند به طرف آن شیرجه میزدم  ولی در یک کتاب که در رابطه با بهره وری از وقت بود خواندم که یکی از اتلاف کننده های مهم وقت مکالمات تلفنی است وقتی روی آن کار کردم واقعا احساس کردم قسمتی از مشکل کمبود وقتم کم شده است حالا سعی میکنم تعارفها و احوال پرسیها را بیش از حد کش ندهم و با گفتن جمله جانم! بفرمایید! مکالمه را خلاصه کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد