دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

و اینک در دانشگاه با معدل 20؟! آقای احمد بیگی

و اینک در دانشگاه با معدل 20؟!

در شماره های قبلی خواندیم که آقای احمد بیگی چگونه توانست با استفاده از جی 5 در دوران سخت سربازی و فقط و فقط با 4 ماه مطالعه و البته بنا به گفته خود ایشان با تکیه بر سه عامل توکل به خدا به کارگیری جی 5 به عنوان موتور پشتکار و بالاخره استفاده از وقتهای مرده با کیف همراه و بدون هیچ کلاس کنکوری توانست6/98درصد شیمی درس مورد علاقه شان را تست بزند و در شیمی کاربردی پذیرفته شوند البته ایشان به دلیل کمبود وقت یعنی داشتن فقط 4ماه کنکور آن هم در زمان سربازی نتوانستند تمام دروس را با جی5 کارکنند که طبیعتا نتایج بسیار شگفت آورتر در انتظار ایشان می بود و امام حال بخوانیم بقیه ماجرا را بعداز ورود به دانشگاه

تابستان امسال ترم تابستانی برداشتم کلا شش واحد ارائه میشد که برداشتم کل این ترم فقط یک ماه بود اینجا هم جی 5 به عنوان انسجام دهنده و یک موتور پشت کار به یاریم آمد و باعث شد با معدل 20 و با موفقیت قابل ملاحظه آن را پشت سر بگذارم من در این یک ماه فقط روزی سه ساعت و نیم می خوابیدم یعنی از یک تا چهار ونیم صبح و این اراده و پشتکار را ناشی از مکانیزم فکر افزار جی 5 میدانم که به انسان با پاداشهای فوری خود که می دهد باعث تداوم به مطالعه و میل شدید به ادامه راه می شود من با استفاده از جی برگهایی که خود نوشته بودم توانستم 600 صفحه کتاب انقلاب اسلامی و ریشه های آن را به

گونه ای به خاطر بسپارم که خط به خط از حفظ آن را بیان میکردم به طوری که در یک کنفرانس روبروی 50 نفر از همکلاسیهایم و استاد مربوطه باعث حیرت همگی آنها شدم استادم از دو نمره کنفرانس یک نمره هم اضافه تر داد و گفتند تاحالا همچون نمونه ای را ندیده است و دلیل آن را پرسیدند و من گفتم پشتکار و استفاده از جی5 و البته همین موفقیت را در درس تاریخ اسلام به دست آوردم و امام در درس شیمی با استفاده از جی 5 به این موفقیت جالب دست پیدا کردم واقعیت این است که استاد قادری که معاونت گروه شیمی را بر عهده دارند در درس بسیار دقیق و جدی هستند و تا به حال فقط به یک نفر 20 داده اند و من توانستم دومین نفری باشم که از ایشان نمره 20 گرفتم جالب است نحوه کارم را برایتان بگویم من در آزمایشگاه شیمی 2 صحبت استاد را ضبط و در منزل مو به مو گوش میکردم و همزمان بر روی جی برگ پیاده میکردم و در هر فرصتی و حتی در عروسی دختر دایی ام که هشت مردادماه بود آنها را مرور میکردم ضمن آنکه عروسی را از دست ندادم و در همان حال فرصت مطالعه با استفاده از جی برگهای نوشته شده ام را هم از دست ندادم و خب نتیجه آن هم نمره 20 بود من حتی در درس تربیت بدنی هم از جی5 استفاده کردم کتاب تغذیه ورزشکاران را خط به خط جی برگ نویسی کردم و نمره 20 آن را هم از آن خود کردم و به این ترتیب در تمام دروس 20 گرفتم و معدلم 20 شد. جمع امتیاز نیمسال تابستان 83 ام 120 شد که حداکثر امتیاز ممکن است من در پایان میخواهم صادقانه بگویم که جی5 را وارد زندگی یادگیرتان کنید جی5 برای سن خاصی نیست هرکس و در هر سنی میتواند از آن استفاده کند بویژه کنکوریها که استفاده از آن از هر واجبی واجب تر است.

لیست کارهای روزانه ات را بنویس و بازی خط کشیدن روی کارهای انجام شده را انجام بده.

یک تجربه: من شخصا هر زمان کارهای روزانه ام را شب قبل و یا صبح زود لیست کرده ام و سعی کرده ام به ترتیب اهمیت آنها را انجام دهم و بازی حذف را نیز اجرا کنم آن روز واقعا لذت بردم و رضایت قلبی پیدا کرده ام شده است که در چنین مواقعی راندمان یک روز معادل چند روز بوده است.

امروز را به یک شاهکار تبدیل کن.

یک تجربه: همه ما با پدیده روزمرگی مواجه میشویم صبح به سرکار ویاسرکلاس میرویم بعد ناهار میخوریم شب هم پای تلویزیون مینشینیم و بعد خواب و هر روز این چرخه تکرار میشود. من هرگاه احساس میکنم که در چنین چرخه ملال آوری گیر افتاده ام سعی میکنم با سئوالات برانگیزنده آن روز را متحول کنم یکی از مهمترین سئوالاتم همین است که چطور میتوانم امروز را به یک روز استثنایی تبدیل کنم و این سئوال را اینقدر میپرسم و فکر میکنم که ذهنم جواب مناسبی را پیدا کند.بیشتر مواقع به این نتیجه میرسم که با مطالعه کتب جالب آن روز از عمق و بنای بیشتری برخوردار میشود البته راههای متعدد دیگری را تجربه کرده ام مثل کمک به دیگران نوشتن انجام کار عقب افتاده و ...

اگر میخواهی وضع بهداشتی یک رستوران و هتل را بررسی کنی به سرویس دستشویی آن توجه کن.

یک تجربه : هر رستورانی که توسط دوستان به عنوان رستوران خوب معرفی شده است از سرویس بهداشتی قوی برخوردار بوده است برای نمونه یک بار از سر تنوع طلبی به رستوران هندی ها رفتم چنان سرویس بهداشتی نمونه ای داشت شگفت زده شدم به همین خاطر اگر روزی مجبور بودید در رستورانی غدا بخورید و شک داشتید که در آشپزخانه آن بهداشت رعایت می شود یا نه کافیسیت به سرویس بهداشتی آن بروید.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد