دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

استاد کیان مدرس دانشگاه تربیت معلم دارای مدرک فوق لیسانس برنامه

استاد کیان مدرس دانشگاه تربیت معلم دارای مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی آموزشی می باشند و همینک

در مقطع دکتری ضمن تدریس در حال مطالعه می باشند ایشان از جمله کسانی هستند که پدیده جی 5 را در آموزش و پرورش در میان معلمین مطرح و به گسترش آن اصرار دارند با هم مصاحبه زیر را می خوانیم:

جناب کیان شما چطور و کی با جی5 آشنا شدید؟
سه چهار سال پیش توسط یکی از دانشجویانم آشنا شدم در کرج یک سری کلاسهای ضمن خدمت برای معلمین برگزار می کریدیم و چند واحد این دوره آموزشی کاربرد وسایل کمک آموزشی در یادگیری بود که توسط یکی از معلمین راجع به آن توضیح داده شد و احساس کردم ایم موضوع فوق العاده مهم است که از شما دعوت کردیم طی یک جلسه اساس علمی و اثرات آن را برای ما توضیح دادید

استاد از آن وقت تا به حال شما با پدیده جی5 چه برخورد ی داشتید؟

من به خاطر رشته تخصصی ام که برنامه ریزی آموزشی است آن را یک پدیده تشخیص دادم و به این قائل هستم که هر دانش آموز و هر کس دیگر که میخواهد از یادگیری بهره ببرد جی5 برایش تحول ایجاد می کند

جناب کیان آیا شما جی5 را در سطح خانواده خویشاوندان دوستان گسترش داده اید یا فراتر از آن هم عمل کرده اید من در شروع

سال تحصیلی به دانشجویانم که همان معلمین آینده هستند جی 5 را معرفی می کنم و چون چند سالی است که این کار را می کنم دیگر برایم عادی شده به همین علت امسال به دانشجویان گفتم خب جی 5 را که می شناسید باید دروس برنامه ریزی آموزشی تالیف دکتر مشایخ را با آن کار کنید دیدم همه با تعجب نگاه می کنند گفتم چند نفر جی 5 را می شناسید با تعجب دیدم حتی یک نفر هم دست بلند نکرد

استاد می فرمودید که برای برنامه ریزی آموزشی که از دکتر مشایخ استفاده می کردید چه نتیجه ای به دست آمد؟

من به دانشجوها گفتم به علت مشکل بودن این درس شما بیایید با روش جی 5 سه نفر سه نفر آن را کار کنید نتیجه آن شد که آن دوره بالاترین نمرات به دست آمد من فکر می کنم اگر افراد در گروهای سه تا چهارنفره کارکنند اثرات قوی تری دارد هم سرگرم کننده تر است و هم در وقت برای فیش نویسی صرفه جویی می شو د بنابریان به کنکوریها پیشنهاد می کنیم به صورت گروهی کار کنند

یک پیام : من واقعا به این قائل هستم که جی5 یک نقطه دگرگونی در برنامه ریزی آموزشی است به همین خاطر با دخترم که سوم دبیرستان است قرار گذاشتیم یک دوره مشخص 7 تا 8هزار لغت را با جی 5 به حافظه دراز مدت بفرستیم . البته او تمام دروس را با جی 5 کار می کند به دانشجویان و معلمین با تاکید می گم حتما جی 5 را وارد سیستم یادگیری خود کنند .

 

روهخ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد