دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

بازهم ماجرای دوقلوها پولتان را حدر می دهید!

بازهم ماجرای دوقلوها پولتان را حدر می دهید!

ماجرای سعید و وحید شمس را از این نظر خواندنی است که این دو برادر دوقلو هر کدام جداگانه در شیفت های متضاد درس می خواندند یکی عصر دیگری صبح سعید از جی 5 استفاده می کند وحید نه تفاوت معنا داری از نتایج به دست آمده که با هم می خوانیم: من سعید سلطانی اولین باردر آذر ماه توسط دبیرانمان با جی 5 آشنا شدم با آنکه بیشتر از یک ساعت در روز از آن استفاده نمی کردم ولی نتایج خیلی جالبی می گرفتم برای مثال به نمرات ترم قبل و بعد از جی 5 توجه کنید شیمی 12 بعداز جی 5- 20 ادبیات 15 بعداز جی5- 20 عربی 14 بعداز جی5 -5/18 جغرافی 16 بعد از جی 5- 20 و ...

این در حالی است که برادرم وحید در شیفت مقابل درس می خواند و از جی 5 استفاده نمی کرد نمراتش تغیری نکرده است تازه حالا همه فکر می کنند من هستم که کمتر درس می خوانم چون واقعا با جی 5 آدم احساس درس خواندن نمی کند احساس بازی می کند یادم هست اوایل یک روز دای ام آمده بود منزل ما وقتی جی 5 را دید و فهمید من چقدر برای آن پور داده ام گیر داد و گفت اینها چیه چرا پولتان را حدر می دهی اما حالا که نتایج اعجاز آمیز آن را دیده اند پسر دایی ام هم از پدرش پول گرفته یکی خریده همه اینها باعث شده وحید هم به جی5 علاقه مند شود ویکی هم او تهیه کند و با هم از جی برگها استفاده کنیم .

سعید و وحید شمس دانش آموزان سال دوم دبیرستان

جی5 یک پدیده است!

استاد کیان مدرس دانشگاه تربیت معلم دارای مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی آموزشی است و اینک در مقطع دکتری ضمن تدریس در حال مطالعه می باشد ایشان از جمله کسانی هستند که جی 5 را در آموزش و پرورش مطرح و به گسترش آن اصرار دارند من همین جا می خواهم از شما یک گلایه بکنم چون به عنوان مبتکر جی 5 در ایران چرا باید انقدر ضعیف خبر رسانی کنید که حتی معلمین آشنا نباشند من هر سال آرزو می کنم وقتی از جی 5 صحبت می کنم با نگاههای تعجب آمیز مواجه نشوم.

استاد کیان مدرس دانشگاه

موش آزمایشگاهی

ما جز اولین کسانی بودیم که در سال 85 از جی 5 استفاده کردیم آن زمان سوم راهنمایی بودم آقای مالکی جی 5 را که اوایل مقوایی بود و بعد هم چوبی شد به ما معرفی کرد ما هرگز فکر نمی کردیم که جی 5 تا این حد بتواند در یادگیری به ما کمک کند از جی 5 و روش جی برگ نویسی آن سود فراوانی بردم به خصوص در مورد زبان البته برای درسهای دیگر هم استفاده کردم و نتایج درخشان گرفتم و برای چند درس هم در مورد آن کوتاهی کردم و ضربه سختی خوردم مثلا در کنکور سراسری تستهای شیمی را آنطور که باید خوب می زدم نزدم در حالی که دیگر دوستانم که از جی5 استفاده می کردند نتایج بسیار خوبی گرفتند به همین خاطر همین حالا به بچه های کنکوری توصیه میکنم جی 5 را فقط برای دروس عمومی استفاده نکنند من بهای سنگینی برای این اشتباه پرداختم شما این اشتباه را نکنید.

مهدی شادکار دانشجوی عمران دانشگاه تهران

چشمهایم میسوخت ولی...

من حدود 4سال پیش با جی 5 آشنا شدم قبولی در دانشگاه را مدیون دانشگاه هشتم من موفق شدم مشکل تنبلی خودم را با جی 5 حل کنم چون وقتی پای جی 5 می نشتم دیگر حالیم نیست همان طور ادامه میدهم مثلا یکبار 11شب نشتسم و تا 2 بامداد مشغول بودم جسما خسته شده بودم و چشمهایم می سوخت ولی چون لذت می بردم دلم نمی آمد کاررا رها کنم وبه نظر من این بزرگی مزیت جی 5 است مشکل تنبلی و بی حوصلگی آدم را حل می کند و حالا هم در دانشگاه با آن عربی و شعرهای باباطاهر را حفظ می کنم یک آبجی کوچک دارم که او آنقدر جی 5 را دوست دارد که در کمد می گذارد و قفل می کند که دیجگران سرغش نروند

محمد تقی پور دانشجوی فقه و حقوق

جی5 اجباری

من در تمام کلاسهایم جی5 را اجباری میکنم البته این اجباری کردن هم خودش ماجرایی دارد یک روز یکی از دانشجویانم پیش من آمد و گفت که یکی از دوستانش در یک شرکت هواپیمایی معتبر استخدام شده است به او گفته است که علت موفقیتش از تسلط به زبان انگلیسی استفاده از جعبه جادویی بوده است البته قبل از اینکه او بگوید که آن جعبه چیست من گفتم جی5 است. او با تعجب گفت چرا شما که این وسیله را میشناختی به ما اطلاع ندادی تا ما آنقدر در حفظ لغت به مشکل برنخوریم. کمی فکر کردم و دیدم کاملا حق با اوست و در همان کلاس اعلام کردم که همه اجباری باید از جی5 استفاده کنند.

کیومرث خمس آبادی مدرس زبان انگلیسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد