دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

مصطفی سوری (کارشناس ارشد آموزش زبان)

جعبه سیاه هواپیما:

من در حال حاضر هفت سال است که از جی5 استفاده میکنم و قبولی در فوق لیسانس را مدیوم جی5 هستم یادم هست که آن اوایل قبل از اینکه از جی5 استفاده کنم یک دانشجوی کاملا معمولی بودم ولی به محض اینکه جی5 وارد زندگی یادگیری من شد چنان تغییرات تازه ای در من ایجاد شد که همه میپرسیدند چه شده؟

و البته نتیجه نهایی آن شد که در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه علم وصنعت قبول شدم این در حالی است که در کل کشوربرای مقطع فوق لیسانس فقط 120 نفر از میان هزاران داوطلب مصمم پذیرفته میشدند جی5 برایم یک معلم خصوصی فوق العاده بوده است با این تفاوت که اصلا هزینه ای نداشته است من جی5 را به جعبه سیاه هواپیما تشبیه میکنم چون واقعا در هر شرایطی آنچه با جی 5 یادگرفته میشود در ذهن انسان حک میشود این دو نوع جعبه واقعا بصورت حیرت انگیزی از این نظر مشابه هستند.در آخر میخواهم یک ضرب المثل انگلیسی در مورد جی5 بگویم : اگر در مورد (جی5) کوتاهی کنی از دستتان رفته است.

مصطفی سوری (کارشناس ارشد آموزش زبان)

اگر وزیر میشدم...

من بیش از سی سال در آموزش و پرورش به کار تدریس و مدیریت مشغول بوده ام ولی خدا را شاهد میگیرم در طول این دوران هنوز پدیده ای به این قدرتمندی در زمینه بهره وری یادگیری ندیده ام جی5 واقعا شبیه یک معجزه است برای نمونه دخترم الان معدلش بالای نوزده است با آن آشنا است و از آن استفاده میکند اگر روزی به من بگویند قرار است شما وزیر آموزش و پرورش شوید چه برنامه ای دارید بیشک خواهم گفت که جی 5 باید در تمام مدارس اجباری شود.

سیاوش مهران دبیر بازنشسته آموزش و پرورش

راننده حاج و واج مرا نگاه میکرد...

جی5 حالا جزیی از زندگی من است یعنی با آن زندگی میکنم در همه جا از آشپزخانه گرفته تا بیرون از خانه جی برگهای جی5 را همراه خود دارم در این مورد چند اتفاق جالب برایم افتاده است برای نمونه یک بار وقتی سوار تاکسی شدم بلافاصله کیف همراه جی5 را در آوردم و مشغول مطالعه شدم طوری مشغول شدم که متوجه نشدم که به پایان مسیر رسیده ام. با تذکر راننده به خودآمدم و پول کرایه را پرداختم ولی دیدم راننده تاکسی حاج و واج مرا نگاه میکند یک مرتبه متوجه موضوعی شدم اینکه دیدم در دستان راننده به جای پول جی برگهای من است یعنی به جای پول جی برگهای زبان را داده بودم. کلی معذرت خواهی کردم با آنکه باید ازاین واقعه ناراحت میشدم ولی حقیقتا خوشحال شدم چون دیدم چنین تسلطی به وقت دارم که آدم بتواند چنین قدرت تمرکزی در تاکسی داشته باشد و از وقتهای مرده خود استفاده کند و از این کار لذت هم ببرد.واقعا جذاب و مسحور کننده است جالب اینجاست که همسر من که زبان انگلیسیش خیلی بهتر از من است حالا هر جا گیر میکند سراغ من می آید.

سوسن دانشخواه ( زبان آموز)

این تجربیان جالب من!

سلام من چند ماهی بود که ستون هدیه خوانندگان را به خاطر افزایش هزینه ها تعطیل کرده بودم ولی حالا که وضعمان بهتر شده می خواهیم در خدمتتان باشیم با فرمی جدید البته با مطالبی که می خوانید بعدها به صورت جی برگهای آماده خدمتتان عرضه خواهد شد پس این شما و این تجربیات جالب من!

اگر بتوانیم کاری را که الویت اول دارد در هر شرایطی اول به آن عمل کنیم واقعا یک انسان موفق و خوش بخت هستید یک تجربه: به یاد دارم خیلی دوست داشتم بنویسم ولی هیچ گاه این کار را عملی نمی کردم تا اینکه در حال مطالعه یک کتاب در رابطه با همین باعث شد در آن لحظه خودکار و قلم بردارم و شروع به نوشتن یک مقاله که الویت اولم در آن لحظه بود تحت عنوان چرا زن و شوهرها حرف هم را نمی فهمند کردم حقیقتش دائما دنبال بهانه ای بودم که کار را به بهانه اینکه حالا آماده نیستم یا سرم کمی درد می کند رها کنم ولی با خود گفتم در هر شرایطی الویت اول رعایت خواهیم کرد نتیجه آن شد که آن مقاله در دو نوبت در همشهری در 8 سال پیش چاپ شد و بسیار به اعتبار و اعتماد به نفسم افزود و احساس بسیاری خوبی پیدا کردم

ایده هایت را هر چند که ساده به نظر می رسد بلافاصله یادداشت کن چون همانطور که برق آسا می آیند به همان سرعت فرار می کنند

 یک تجربه: دقیقا بخاطر دارم ساعت حدود5/10 تا 11 شب بود همان طور که دراز کشیده بودم که کتاب لایتنر را می خواندم ناگهان به ذهنم رسید که این روش مطالعه را به یک محصول فرهنگی تبدیل کنیم بلافاصله با مداد ولی خیلی درشت کنار دیوار اتاقم نوشتم (ایده جاکارتی) که مبادا آن را فراموش کنم و حالا البته هنوز به یادگار آن را پاک نکرده ام و اینک فکر افزار جی 5 حاصل ثبت آن ایده در8 سال پیش است ایده ای که الان یک واقعیت انکار ناپذیر و گسترده تبدیل شده است و مطمئا در آینده نزدیک هر خانواده ایرانی یک جی 5 خواهد داشت

سعی کن همیشه یک یا چند کتاب و خوب و کاربردی دم دستت باشد و در هر فرصتی نگاهی به آن بیندازی

یک تجربه: من همیشه چند کتاب را به صورت نیمه باز دقیقا عین تصویر پرواز یک پرنده در غروب آقتاب نقاشی شده است! در اطرافم باز است و در هر فرصتی مطلبی از آن را می خوانم مثلا الان کتاب تمرکز روی هدف نوشته برایان تریسی و یا کتاب خودآموز کنترل پروژه چنین وضعی دارد چون مطالب کم کم به انسان منتقل می شود و این فرصت عمل به مطالب را بیشتر می کند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد