دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

دانلود رایگان نرم افزار جی 5

بررسی نظرات و دیدگاهها در مورد جعبه جی 5

در سمینار جی5 همه از اعجاز جی5 گفتند تبریز

در سمینار جی5 همه از اعجاز جی5 گفتند

یادداشتهای زیر را هموطنان تبریزی ما در سمینار جی5 بیان داشته اند با هم میخوانیم.

به نام حق  با سلام و با آرزوی دعای خیرو...

1- همه به خوبی میدانیم دیروز نمیتوان فرزندان امروز را برای فردا تربیت کرد.

2- جی5 افتخاریست برای یک ایرانی و بهترین هدیه به کسانی که دوستشان داریم.

3- جامع ترین مجموعه ی فراگیری.

4- بهترین هدیه به فرزندانمان جی5 یک جعبه جادویی در همه قاره ها.

ای خلاق جی5

نمیدانم شما را چه بنامم بهترین استاد بهترین راهنما یا بهترین مشوق ...

من جی5 را نقطه عطفی برای یادگیری فرزندم میدانم امیدوارم در این شهر راحت و آسوده باشید.

با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مالکی نژاد و تشکر فراوان از زحمات شما در راه آموزش من حدود دو یا یک ماه پیش با روش جی5 آشنا شدم وباید بگویم معجزه کرده برای امتحانهای پایان ترم دانشگاه چند واحد درسی داشتم که میدونستم نمره خوب نمی یارم فقط حدود یک ماه شروع کردم و یا روش جی5 اونها روخوندم. بااینکه فقط تا خانه شماره 3 پیش رفته بودم تا امتحان همه سوالها رو عالی جواب دادم و 18 و 19 گرفتم اگه هر کی از من پرسید جی5 چیه؟ فقط میتونم بگم معجزه موفقیت و به همه توصیه اش میکنم وقتی این موفقیت رو دیدم دیگه شروع کردم و برای کنکور کارشناسی ارشد با شوق زیاد وانرژی فراوان با جی5 درسها رو حفظ میکنم و مطمئنم که موفق خواهم شد همه ی موفقیتهام رو مدیون شما هستم جی5 علاوه بر پیشرفت تحصیلی اثر فوق العاده ای تو روحیه ام هم گذاشته چون هم مطالعه لذت بخش میشه و خسته کننده نیست و هم اینکه وقتی می بینم همه چیز رو خیلی آسان یاد میگیرم برای مطالعه انرژی بیشتری میگیرم و شوق و علاقه زیادی برای مطالعه پیدا کردم اصلا انگار که تشنه مطالعه شده ام.

«با تشکر دوباره از زحمات بی نظیر شما الهام نجیب»

با سلام:

تغییر مهمی که جی5 در زندگی من ایجاد کرد تا حدی خنده دار است من همیشه عادت داشتم وقتی تلویزیون نگاه میکردم یا مهمانی داشتیم حتما باید کاری جانبی نیز در حین تماشای تلویزیون یا صحبت با مهمان انجام میدادم مثل سیب زمینی پوست کندن یا ... و اگر کار خاصی نبود باید پیدا میکردم تا مطابق میلم به تماشای تلویزیون یا مهمانداری بپردازم ولی بعد از استفاده از جی5 از انجام این کارهای بیهوده خلاصی یافتم و ازاین بابت خوشحالم.

«عاصعی»

خانم 44 ساله هستم بزرگ ترین ظلمی که در حق دخترم کردم این بود که حدود دو سال است به من میگوید برایم این جعبه را بگیر و اثرات آنرا جسته و گریخته در دیگران دیده بود و برایم میگفت ولی من اهمیت ندادم حالا که شما این حرفها را فرمودید کم مانده بود گریه کنم که چقدر به این دختر بی توجهی کردم امیدوارم همین فردا انشاءالله برای فرزندم که این همه اصرار داشت جی5 بخرم و حتما باید از ایشان عذرخواهی کنم این همایش شما برای من مثل یک معجزه بود انشاءالله همیشه سرافراز و موفق باشید.

«برمی»

روزی از سرناامیدی در مجتمع رضا پرسه میزدم که دیدم روی پله های وروی این مجتمع کاغذ نیمه رنگی که اتفاقا چند نفر هم از روی آن رد شده بودند افتاده است از سر بی کاری آن را برداشتم و دیدم تصویر انسانی را نشان میدهد که میگوید(فراموش میکنم یاد نمیگیرم) و غیره... و صحبت از تقویت حافظه و اینهاست اول فکر کردم فریب است و هدفشان از این تبلیغ هم خالی کردن جیب مردم است اما ندایی درون ذهن من گفت که ضرر که نمیکنی یک سر به آن فروشگاه بزن شاید خدا کمکت کند دیگر نمیدانم خودم را چگونه به آنجا رساندم به فروشنده گفتم زود باش آقا بگو ببینم این تقویت حافظه چیست؟ من واقعا به آن نیاز دارم آقای مالکی هم با لحنی آرام و متین جی5 را به من معرفی کرد نور امیدی در قلبم روشن شد یک تحول بزرگ یک نقطه ی امید به سرعت هزینه اش را تهیه کردم و آن را خریدم و با جان و دل شروع کردم به فیش نویسی تقریبا دوازه هزار و پانصد فیش را در عرض دو ماه و نیم نوشتم و در داخل جعبه قرار دادم و توانستم با معدل 35/18 آن سال را پشت سر بگذارم و همین حالا هم معادلات جبرو مثلثات و ریاضیات و معارف و ادبیات که فیش برداری کرده و از خانه 5 عبور داده بودم به یاد می آورم و به خواهرهای کوچکم کمک میکنم جی5 را لطف الهی میدانم و خدا را شکر میکنم که در این برهه از زمان که من از همه جا ناامید و مایوس بودم باز هم مثل همیشه دست یاری اش را بر سرم کشید به شما برادرها و خواهرهای عزیز توصیه میکنم حتما جی5 را تهیه کنید و به استفاده از آن عادت کنید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد